jij gaat denk ik vandaag nog voor de 6500quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
volgens mij kan ik dan weer gaan zitten .....
ik waarschuwde nog voor de lapoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
sjekkie........... ga weer even mijn javaanse zoeken
ja, en gewoon echt zonder het in de gaten te hebben again!quote:
ik was weer teveel met nicotine bezigquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik was weer teveel met nicotine bezig
dank je... maar ga voor de 3/4quote:
Je werd nog zo gewaarschuwdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, en gewoon echt zonder het in de gaten te hebben again!
ja, te laat dat berichtje kwam toen ik op invoegen druktequote:
sorry, maar ja het is nicotine gebrek of niet!quote:
jaja dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, te laat dat berichtje kwam toen ik op invoegen drukte
quote:
niet ondankbaar bedoeld, ben gewoon kieskeurigquote:
rook goed, of doe het niet .......quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet ondankbaar bedoeld, ben gewoon kieskeurig
psiesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
rook goed, of doe het niet .......
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
niet ondankbaar bedoeld, ben gewoon kieskeurig
een echte verslaafde rookt gewoon alles, zeker als ie niets meer heeftquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
rook goed, of doe het niet .......
preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een echte verslaafde rookt gewoon alles, zeker als ie niets meer heeft
heb er nog wel meer, voeg me maar toe bij "vrienden" username fransefransquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
Lekkere playlist trouwens van FranseFrans Bollokus
een echte verslaafde zorgt dat ie niet in de situatie komt dat ie niets meer heeftquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een echte verslaafde rookt gewoon alles, zeker als ie niets meer heeft
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
een echte verslaafde zorgt dat ie niet in de situatie komt dat ie niets meer heeft
haha elke keer als er bezoek komt ui nl krijg ik weer een slofjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
een echte verslaafde zorgt dat ie niet in de situatie komt dat ie niets meer heeft
tot het op een goede dag verkeerd gaatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nou dat is dan zeker geen goede dagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tot het op een goede dag verkeerd gaat
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nou dat is dan zeker geen goede dag
nee, en dàt bedoel ik nou, zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, en dàt bedoel ik nou, zeg nooit nooit![]()
dat zeg ik ook nooitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, en dàt bedoel ik nou, zeg nooit nooit
is het bij jou al zolaat.... ik heb de klok alvast terug gezetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:25 schreef jesje1982 het volgende:
jeetje half 2 * jesje1982 steekt nog maar een laatste sigaretje op
das pas morgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
is het bij jou al zolaat.... ik heb de klok alvast terug gezet
Eh.... hoe doe ik dat?? * MaryMouse heeft zich nog nooit eerder zo'n newbie gevoeldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb er nog wel meer, voeg me maar toe bij "vrienden" username fransefrans
vooruit want het word Voorjaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh? Morgen de klok terug? Of vooruit
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gedver, dan moet ik morgen vroeg naar bed
als je op de franse list staat op mijn username klikken en dan toevoegen dan kun je alle lijsten zienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh.... hoe doe ik dat?? * MaryMouse heeft zich nog nooit eerder zo'n newbie gevoeld
goh jij ook alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:29 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..steekt 5e of 6e laatste peuk op
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh? Morgen de klok terug? Of vooruit
nou vooruit vind ik erger...uurtje korter slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hellup.... gaat morgen de klok terug of vooruit? ..... * MaryMouse rustig blijven ademen Mary..... rustig..... pffff.... ja ... Voorjaar = vooruit =
Sorry, ging bijna hyperventileren... mijn systeempjes kunnen niet zo goed tegen een uurtje achteruit
Bollo's franse lijst geklikt en subscribequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je op de franse list staat op mijn username klikken en dan toevoegen dan kun je alle lijsten zien
weinigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:30 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er hier naast eigenlijk nog iets?
en dan zie je ergens fransefrans staan daar kun je ook op klikkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo's franse lijst geklikt en subscribe
mijn buurman heeft gewoon altijd zijn klok op zomertijd staan hij verrekt het gewoon om het te veranderen en veranderd zijn werk er ook niet meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hellup.... gaat morgen de klok terug of vooruit? ..... * MaryMouse rustig blijven ademen Mary..... rustig..... pffff.... ja ... Voorjaar = vooruit =
Sorry, ging bijna hyperventileren... mijn systeempjes kunnen niet zo goed tegen een uurtje achteruit
slaap lekker jesje!!!!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo mijn peuk is op!
dus ik gaat nu echt slapen
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen weer
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo mijn peuk is op!
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen weer
Ik ook hoor.... maar mijn computersystemen raken in de war als ze teruggaan in de tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:31 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nou vooruit vind ik erger...uurtje korter slapen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo mijn peuk is op!
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen weer
rustig rustig, blijven ademen, gewoon doorgaan, niks aan de handquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trustequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo mijn peuk is op!
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen weer
tot morgen Jesjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:33 schreef jesje1982 het volgende:
zo mijn peuk is op!
truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgen weer
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dan zie je ergens fransefrans staan daar kun je ook op klikken
quote:
Sorry voor de PSMAN2..... die is nog pre internet.... die was nog niet gehijackedquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry voor de PSMAN2..... die is nog pre internet.... die was nog niet gehijacked
Wow now heb ik franse rap gaaf !!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is gewoon een easy programma, je kunt luisteren net wat je stemming is
ik zit al aan mijn tigste laatstequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:40 schreef bollokus het volgende:
* bollokus gaat zijn laatste sjekkie maar een bouwen
Spotify?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:41 schreef Vultarian het volgende:
heb het opnieuw moeten installeren en nieuwe gebruikersnaam aan moeten maken
Tryo, is echt goeie franse muziek!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow now heb ik franse rap gaaf !!!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:41 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve medefokkers, mijn tigste laatste peuk is inmiddels ook uitgedrukt, ik vind het laat zat, de oogjes beginnen het moeilijk te krijgen. Morgen weer een drukke dag.
Tot morgen, denk ik, weet nie zeker, sociale verplichtingen zoals feestje enzo.
Truste allemaal!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:41 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve medefokkers, mijn tigste laatste peuk is inmiddels ook uitgedrukt, ik vind het laat zat, de oogjes beginnen het moeilijk te krijgen. Morgen weer een drukke dag.
Tot morgen, denk ik, weet nie zeker, sociale verplichtingen zoals feestje enzo.
Truste allemaal!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, had het al tijdje niet meer gebruikt en tussendoor nieuwe windows geinstalleerd en dan niet meer weten wat gebruikersnaam/email was natuurlijk..quote:
Heb ik nu nooit last vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, had het al tijdje niet meer gebruikt en tussendoor nieuwe windows geinstalleerd en dan niet meer weten wat gebruikersnaam/email was natuurlijk..
maar je kunt niet alles luisteren, heb nu een met frans ip, een nederlandse en amerikaansequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:44 schreef Vultarian het volgende:
maar je kunt het nu in NL iig gewoon gebruiken, moest eerst altijd moeilijk doen om ze te laten denken dat ik heel ergens anders woonde, en dat moest je dan elke maand weer opnieuw doen
Ook heel herkenbaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:44 schreef Vultarian het volgende:
maar je kunt het nu in NL iig gewoon gebruiken, moest eerst altijd moeilijk doen om ze te laten denken dat ik heel ergens anders woonde, en dat moest je dan elke maand weer opnieuw doen
daarom heb jij ook zo'n slim muisje als ava, kijk naar de mijnequote:
Ik ga mijn frans weer ophalen... maar nu GEWELDIG Jacques Brell.... Amsterdam ....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
Tryo, is echt goeie franse muziek!
hmm dus nog niet helemaal een verbetering?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar je kunt niet alles luisteren, heb nu een met frans ip, een nederlandse en amerikaanse
je word nog slim van sst
zo slim is mijn muisje niet hoor... zegt alleen maar sttttquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daarom heb jij ook zo'n slim muisje als ava, kijk naar de mijne
dit liedje zet ik altijd aan als ik door de peage poortjes rijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga mijn frans weer ophalen... maar nu GEWELDIG Jacques Brell.... Amsterdam ....
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
dit liedje zet ik altijd aan als ik door de peage poortjes rijd
die gezichten zijn altijd pricelessquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als ik door die poortjes rij ben ik (met mijn nichtjes in de achterbak) meestal aangeland bij
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
die gezichten zijn altijd priceless
zo ik ga de hond maar eens even uitlaten en mijn oogjes toe doen
slaap lekker allen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij ook!quote:
trustequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
die gezichten zijn altijd priceless
zo ik ga de hond maar eens even uitlaten en mijn oogjes toe doen
slaap lekker allen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gezellig, even aanbellen en vragen of ze de cams aan kunnen zettenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
Oei... streams afgesloten....hoor nu dat het rellen bij mijn bovenburen is
juist dan blijf ik nog ff wakkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gezellig, even aanbellen en vragen of ze de cams aan kunnen zetten
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gezellig, even aanbellen en vragen of ze de cams aan kunnen zetten
Sorry guys... buurman naast mij was er wakker van geworden... samen naar boven gegaan. Bovenbuurman doet openquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Sorry guys... buurman naast mij was er wakker van geworden... samen naar boven gegaan. Bovenbuurman doet openop zijn gezicht... niets aan de hand zegt ie... snikken op de achtergrond... geen tijd gehad om cam's te plaatsen. Denk dat er eerdaags weer een apartement te koop staat
http://www.telegraaf.nl/p(...)asia__.html?sn=privequote:Gouden Kooi Natasia krijgt toch uitkering
AMSTERDAM - Een klinkende overwinning voor een van de meest geruchtmakende verliezers van het beruchte pestprogramma de Gouden Kooi. Bijna vier jaar na het Talpa-programma haalt ex-deelneemster Natasia haar buit binnen: het recht op een werkloosheidsuitkering omdat ze voor het einde uit de luxe villa werd gestemd.
Naar eigen zeggen heeft ze recht op 16.000 euro van het UWV, exclusief rente.De flamboyante moeder van twee jonge kinderen werd na tien maanden weggestemd uit het Talpa-programma. Vervolgens klopte ze bij het UWV aan voor een werkloosheidsuitkering. De uitkeringsfabriek weigerde de aanvraag voor een uitkering en hield tot op heden, ondanks eerdere gerechtelijke uitspraken waarin Natasia in het gelijk werd gesteld, de hand op de knip.
Toch kreeg Natasia gisteren definitief gelijk bij de Hoge Raad. Het hoogste rechtscollege oordeelde dat de moeder in loondienst was geweest bij Talpa en dus recht had op ww. In de tijd dat zij deelnam, verdiende Natasia 30.889,92 euro bruto. Daar werden nog loonheffingen en sociale premies op ingehouden.
Uniek Een woordvoerder van de uitkeringsfabriek zegt dat nu aan de hand van de gangbare criteria getoetst zal worden of zij in aanmerking komt voor de werkloosheidsuitkering. "Zij heeft nog niks gehad. Wij wilden eerst een bindende uitspraak hoe we deelname aan dit soort programma's moeten zien. Die is er nu. We weten nu hoe we deelnemers van dit soort spelletjes moeten beoordelen. Overigens verwacht ik niet meteen een stormloop van ex-kandidaten van dit soort programma's. Bij mijn weten is dit een unieke zaak."
Natasia reageert verheugd. "Dat is leuk! Bedankt voor het goede nieuws." Bijna vier jaar nadat zij de pestvilla moest verlaten, heeft zij nog steeds geen baan, net als overigens voordat ze de villa introk. "Ik heb nog steeds geen werk en ben druk met de gezondheid van mijn zoontje.
Het is een aardige buit waar ik recht op heb, volgens mijn eigen berekeningen ongeveer 16.000 euro exclusief rente."
De Gouden Kooi werd overigens gewonnen door Terror Jaap. Hij ging aan de haal met 1,3 miljoen euro, maar verloor veel door geld bij de DSB te parkeren. Ook moest hij ruim 4,5 euroton aan inkomstenbelasting betalen.
Op internet, waar het nieuws zich gisteren als een lopend vuurtje verspreide, heerste ongeloof over de uitspraak. "Die rechter had zeker een goede bui", oordeelt Nathalie Goudriaan via Twitter relatief mild. "Het moet niet gekker worden", briest Blanche Benink uit Vlijmen. En Hans Tervoort uit Den Bosch ziet het goudgerande vangnet ook wel zitten: "Waar kan ik solliciteren?" Pascalle Jacobs uit Waalre houdt het bij een verzuchting: "Goeie genade zeg"
CDA-Kamerlid Van Hijum viel aanvankelijk van zijn stoel toen hij over de gouden handdruk voor de Gouden Kooideelneemster hoorde. "Mijn eerste reactie is: dit is absurd. Maar kijkend naar de redenering van de Hoge Raad, heeft de deelneemster premie betaald. Ik heb niks met die show, maar er zijn wel meer banen waar ik niks mee heb. Het gaat erom of er premie betaald is."
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:32 schreef paddy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)asia__.html?sn=prive
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)asia__.html?sn=prive
Hoelang duurt Secret Story? En hoeveel weken moet je gewerkt hebben voordat je recht op ww hebt?
Recht op WW heb je toch na een half jaar in loondienst te zijn geweest? Bij Secret story kunnen ze die aanvraag op WW dan wel vergeten wanneer ze eruit komen
Tuurlijk, en het is hier nu nog rustig... dus had ik nog niet gepost... Maar nu zijn jij en pietje hierquote:
Nee gewoon hier in Gouda.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij mij is het nog droog (of bedoel je in portugal)
de temperatuur meter staat hier op 19 gradenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:43 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bij mij is het nog droog (of bedoel je in portugal)
oeh lekker zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
de temperatuur meter staat hier op 19 graden
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
de temperatuur meter staat hier op 19 graden
hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:48 schreef bollokus het volgende:
het is druk deze morgen is het toevallig weekend
Gezellig toch!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:48 schreef bollokus het volgende:
quote:
morgen piet en bolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:48 schreef bollokus het volgende:
bij jou ook alquote:
ja echt hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:54 schreef pietpaniek het volgende:
Is het eindelijk weekend, gaat het regenen
ik heb net ontbetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:55 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga lekker een ontbijtje maken krijg altijd honger als ze op de streams eten...
kun je voor mij ook wat meenemen ???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:55 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga lekker een ontbijtje maken krijg altijd honger als ze op de streams eten...
maakt niet uit, lig toch voornamelijk op bedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:54 schreef pietpaniek het volgende:
Is het eindelijk weekend, gaat het regenen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:02 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben er weer ff van tussen.
boodschappen doen en naar de bieb met dochter lief tot strakkies weer![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:02 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben er weer ff van tussen.
boodschappen doen en naar de bieb met dochter lief tot strakkies weer![]()
neuyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:34 schreef bollokus het volgende:
zitten jullie nu allemaal bij de buren ???
Ben hier en daar..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:34 schreef bollokus het volgende:
zitten jullie nu allemaal bij de buren ???
heb jij het vlaggetje weer van de kaas gejatquote:
sorryquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb jij het vlaggetje weer van de kaas gejat
maakt niks pak wel een nieuwequote:
Succes! Tot zo!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:53 schreef MaryMouse het volgende:
Luitjes ik ga even aan de huishoudelijke taakjes. Hier geen Jo om het voor mij te doen. Tot laters![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:25 schreef jesje1982 het volgende:
kom effe snel voorbij rennen.
boodschappies binnen, nieuw leesvoer aanwezig in huis.
altijd makkelijk met dit weer![]()
Jennifer (dochter) een lidmaatschap op streetdance laten aansmeren![]()
en nu hoppa door naar oma![]()
Dus ik ben dr weer van tussen![]()
Lekker druk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:25 schreef jesje1982 het volgende:
kom effe snel voorbij rennen.
boodschappies binnen, nieuw leesvoer aanwezig in huis.
altijd makkelijk met dit weer![]()
Jennifer (dochter) een lidmaatschap op streetdance laten aansmeren![]()
en nu hoppa door naar oma![]()
Dus ik ben dr weer van tussen![]()
smiddags!!quote:
veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:16 schreef bollokus het volgende:
markie
![]()
zo ik ga ook maar ens an de kook en uitmest werkzaamheden!
Ik ben er ook weer, toeval, nee hoor, he Jesjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:08 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben er weer vandaag geen plannen meer behalve jullie lastigvallen
hallo dan weerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:08 schreef jesje1982 het volgende:
Gezellig!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:08 schreef jesje1982 het volgende:
heerlijk is dat als je niks meer hoeftquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:13 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu even boodschapjes doen hoef ik ook niks meer vandaag...
de mijne natuurlijk jesje. Hoe kan je daar aan twijfelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:13 schreef jesje1982 het volgende:
nou ik kies wel een cos als ze eruit zijn welke het word
das waarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
de mijne natuurlijk jesje. Hoe kan je daar aan twijfelen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef Vultarian het volgende:
haha jo mag niet zeggen dat die knuppels met de Iphone fotootjes schieten van achter de spiegels
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:21 schreef Vultarian het volgende:
haha jo mag niet zeggen dat die knuppels met de Iphone fotootjes schieten van achter de spiegels
weet ik tochquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
weet ik tochmaar je weet nooit wie van de buren er mee zit te lezen
goeiemiddag, stuur eens wat van je zon deze kant opquote:
niks er van, het is nog maar net genoeg om in mijn tshirt een kopje koffie te drinken buitenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
goeiemiddag, stuur eens wat van je zon deze kant op![]()
bolquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:02 schreef bollokus het volgende:
eens even kijken of ik nog iets gemist heb!
JESJEEEEEEEEEEEEE!!!!! al je verplichtingen weer gedaan voor vandaagquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
JESJEEEEEEEEEEEEE!!!!! al je verplichtingen weer gedaan voor vandaag
en met je ruggetje???quote:
en een keertje naar de Chiropractor, een vriend van mij doet dat altijd als hij weer last van zijn nek heeft. (heeft ie ooit gebroken gehad vadaar)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:17 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
waardeloos zodra ik veel gedaan heb moet ik het ontgelden
helpt niet bij spit helaasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
en een keertje naar de Chiropractor, een vriend van mij doet dat altijd als hij weer last van zijn nek heeft. (heeft ie ooit gebroken gehad vadaar)
balen!nou zal ik de koffie dan maar pakkenn;)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:19 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
helpt niet bij spit helaasdus ik moet gewoon wachten tot het over gaat
waarmee, streams kijkenquote:
quote:
lekker doe maar een bakkiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
balen!nou zal ik de koffie dan maar pakkenn;)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok dan, ik bijna, potje staat weer op het vuur
Moet vanavond nog wel eten maken, maar eet hamburger dus dat is super makkelijk..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok dan, ik bijna, potje staat weer op het vuur
wij hebben net warm gegeten zuurkool, mannetje moet vanvond werken dus die moet op tijd wegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet vanavond nog wel eten maken, maar eet hamburger dus dat is super makkelijk..
Alleen mij zusje is thuis, dus kan lekker zelf bepalen hoe laat ik eet...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:29 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
wij hebben net warm gegeten zuurkool, mannetje moet vanvond werken dus die moet op tijd weg
ja dat is lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Alleen mij zusje is thuis, dus kan lekker zelf bepalen hoe laat ik eet...
nog niet opgeknapt kokkie ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:32 schreef superkokje het volgende:
wat zijn jullie toch druk geweest.
Heb alleen maar bed en bank gehangen
ikvind dat wel leuk een beetje kokkerellen en heb vandaag meerdere dingen gemaakt voor in de vriezer is altijd makkelijk!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet vanavond nog wel eten maken, maar eet hamburger dus dat is super makkelijk..
quote:
gelukkig het is maar niks als je je zo beroerd voeltquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
begint te komen, maandag weer een dagje werken
hopelijk kruip je er weer snel boven op!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
begint te komen, maandag weer een dagje werken
op wiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
hopelijk kruip je er weer snel boven op!
verdmd weer gemist in topicquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
hopelijk kruip je er weer snel boven op!
laura ??quote:
nee is waardeloos, en speelt al een tijd. Binnenkort naar specialistquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
gelukkig het is maar niks als je je zo beroerd voelt
ja en dan maar hopen dat ze iets vinden/ zodat je weet wat je hebt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee is waardeloos, en speelt al een tijd. Binnenkort naar specialist
Story of my life.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja en dan maar hopen dat ze iets vinden/ zodat je weet wat je hebt.
Ik heb hetzelfde met mn dochter alleen daar vinden ze steeds niks zo bloedirritant maar die meid is wel om de 2 weken ziek
nou dat is fijn iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
Story of my life.
Nooit super voelen, maar nooit wat hebben
ja dat is niet echt zalig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
Story of my life.
Nooit super voelen, maar nooit wat hebben
goeie tip, maar ik denk als ik het mn dochter geef dat ze gaat vragen of ik nog wel goed benquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is niet echt zalig.
wat vaak goed helpt is probiotica zoals komboucha bijvoorbeeld ziet er niet lekker uit maar smaakt goed en werkt goed en vitamine C natuurlijk
ik heb dat ook gedaan na 4 x onder narcose en en zo om de afvalstoffen te verwijderen en bij mij werkte het super
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komboecha
je kunnt het gewoon in een fles kopen zonder die zwam er in en dan lijkt het gewoon koude theequote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
goeie tip, maar ik denk als ik het mn dochter geef dat ze gaat vragen of ik nog wel goed ben
gelukkigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
je kunnt het gewoon in een fles kopen zonder die zwam errin en dan lijkt het gewoon koude thee
een vriendin van mij is ongelovelijk veel bezig met alternatieve geneeskunde. ik vond het eerst maar zweverig gedoe maar nu ik zelf veel heb moeten doorstaan de laatste maanden merk ik gewoon dar het werkt......... dus jaquote:
goeie tip, en waar is dat te koopquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is niet echt zalig.
wat vaak goed helpt is probiotica zoals komboucha bijvoorbeeld ziet er niet lekker uit maar smaakt goed en werkt goed en vitamine C natuurlijk
ik heb dat ook gedaan na 4 x onder narcose en en zo om de afvalstoffen te verwijderen en bij mij werkte het super
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komboecha
in e meeste natuurwinkelsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
goeie tip, en waar is dat te koop
ja je moet het meestal eerst zelf proberen he. Ik heb een tijdje (na de dood van mijn vader) van die druppels gebruikt van bach...werd er echt rustig vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
een vriendin van mij is ongelovelijk veel bezig met alternatieve geneeskunde. ik vond het eerst maar zweverig gedoe maar nu ik zelf veel heb moeten doorstaan de laatste maanden merk ik gewoon dar het werkt......... dus ja
ja ik heb ook zoiets van als ik er baat bij heb zal het wel goed zijn of het nu bewezen of niet!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja je moet het meestal eerst zelf proberen he. Ik heb een tijdje (na de dood van mijn vader) van die druppels gebruikt van bach...werd er echt rustig van
Ben over het algemeen sceptisch, maar baad het niet schaad het niet. Ben steeds meer bereid dingen te proberen. Loop bv ook bij osteopaat, is ook alternatieve geneeswijzequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja je moet het meestal eerst zelf proberen he. Ik heb een tijdje (na de dood van mijn vader) van die druppels gebruikt van bach...werd er echt rustig van
ja als je je leven lang er al last van hebt, lijkt mij ook dat je alles gaat proberen iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben over het algemeen sceptisch, maar baad het niet schaad het niet. Ben steeds meer bereid dingen te proberen. Loop bv ook bij osteopaat, is ook alternatieve geneeswijze
het is dat, ik heb afgelopeb 8 maanden non stop 5000mg anti-biotica per dag gehad in het begin een aardige aanslag. na het gebrik van deze middelen kon je gewoon aan mij zien dat het beter gingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben over het algemeen sceptisch, maar baad het niet schaad het niet. Ben steeds meer bereid dingen te proberen. Loop bv ook bij osteopaat, is ook alternatieve geneeswijze
Zoek het ook wel een beetje bij mezelf, ga altijd maar door en wil (kan)nooit ziek zijn. Daarbij al jaren 6 tot 8 mnd per jaar 50 tot 70 uur p week werken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja als je je leven lang er al last van hebt, lijkt mij ook dat je alles gaat proberen idd
Das idd een beste hoeveelheidquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is dat, ik heb afgelopeb 8 maanden non stop 5000mg anti-biotica per dag gehad in het begin een aardige aanslag. na het gebrik van deze middelen kon je gewoon aan mij zien dat het beter ging
ik hoop er nu ook de komende 40 jaar op te kunnen terenquote:
nou lekker, doe ik iets lekkers erbijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik hoop er nu ook de komende 40 jaar op te kunnen teren
iemand nog een koffie
dat ziet er goeduit kokkie!quote:
es is immer die gleiche!!quote:
je kunt gerust de tijd ervoor nemen denk ik zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:08 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat ik maar even ga eten als het dan leuk gaat worden hoef ik dat niet meer te doen..
neem de tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:08 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat ik maar even ga eten als het dan leuk gaat worden hoef ik dat niet meer te doen..
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je kunt gerust de tijd ervoor nemen denk ik zo
broers??quote:
smakelijk! wel goed de hamburgers filleren hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:08 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef bollokus het volgende:
eey kokkie dit moet toch een ramp zijn voor jou om te zien wat ze met een vis doen
eetse trouwensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:08 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef Niki.P het volgende:
Ben ik weer samen met mijn hamburgers!!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef Niki.P het volgende:
Ben ik weer samen met mijn hamburgers!!!
Haaai MissJ!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef MissJ.24 het volgende:
HalloFok![]()
![]()
Momentje voor mezelf voor ik weer op pad ga.
Missed me?
Kus Bollokus.
Hallo allemaal.
jou missen we altijd weet je tochquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef MissJ.24 het volgende:
HalloFok![]()
![]()
Missed me?
Kus Bollokus.
Hallo allemaal.
Nog mee gekregen dat Aaf Geers geheim heeft geraden??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Hai Nikki, Hai Jesje...gezellig.
Is er nog iets schokkends gebeurt in de tussentijd? Hier of in dat visfileerhuis?
nope je hebt niets gemist, nou ja gerards geheim is geraden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Hai Nikki, Hai Jesje...gezellig.
Is er nog iets schokkends gebeurt in de tussentijd? Hier of in dat visfileerhuis?
OOoh ik begreep dat die dat aan Sharoon gunde en hij wist ook Sharrons geheim?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:40 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nog mee gekregen dat Aaf Geers geheim heeft geraden??
die hebben er al over gepraat hij is gewoon fakking miljonair enzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
OOoh ik begreep dat die dat aan Sharoon gunde en hij wist ook Sharrons geheim?
En in de daily word het ook aan de bewoners verteld of weten die het wel al?
Schrokken ze ervan of alleen Joanne?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:41 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
die hebben er al over gepraat hij is gewoon fakking miljonair enzo
De bewoners weten het al kregen het gelijk te horen toen wij ruim een uur streamlock hadden (er mocht trouwens maar een iemand drukken en nu pas weer maandag, ze weten eigelijk bijna alle geheimen)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
OOoh ik begreep dat die dat aan Sharoon gunde en hij wist ook Sharrons geheim?
En in de daily word het ook aan de bewoners verteld of weten die het wel al?
neuh alleen nu zijn er een aantal die hem willen nomineren want hij heeft het toch niet nodigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Schrokken ze ervan of alleen Joanne?
Jemig dat zou stom zijn, hij had 78 procent,dikke kans dat zijn tegenstander/ster dat dan gaat verliezen. Niet slim om hem nu te nomineren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
neuh alleen nu zijn er een aantal die hem willen nomineren want hij heeft het toch niet nodig
goed toch degene die tegenover geer staat gaat er gewoon uit dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jemig dat zou stom zijn, hij had 78 procent,dikke kans dat zijn tegenstander/ster dat dan gaat verliezen. Niet slim om hem nu te nomineren.
Ik zou zorgen dat Maik en Joanne op de nominatielijst zouden komen.
heb het vandaag niet gezien, maar gister plaatsvervangende schaamte. Vreselijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:16 schreef bollokus het volgende:
eey kokkie dit moet toch een ramp zijn voor jou om te zien wat ze met een vis doen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef MissJ.24 het volgende:
HalloFok![]()
![]()
Missed me?
Kus Bollokus.
Hallo allemaal.
snap ik jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het vandaag niet gezien, maar gister plaatsvervangende schaamte. Vreselijk
hai mary gezellig dat je er weer bentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ik ben er weer, mijn nichtjes net weggebracht
![]()
Wil even zeggen
respect
voor de papa's en mama's onder ons.
Hmmm... ja ietwat. En met het huis poetsen had ik ook beter kunnen wachten tot ze weg warenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hai mary gezellig dat je er weer bent![]()
![]()
dank voor compliment, waren ze druk je nichtjes ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm... ja ietwat. En met het huis poetsen had ik ook beter kunnen wachten tot ze weg warenMaar ze zijn wel lief hoor
kinderen zijn leuk en lievquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ik ben er weer, mijn nichtjes net weggebracht
![]()
Wil even zeggen
respect
voor de papa's en mama's onder ons.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
kinderen zijn leuk en liev![]()
Van een ander
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Van een ander
Dat dus!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Van een ander
dat kan ook niet anders! zelfs ik vind het zieligquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het vandaag niet gezien, maar gister plaatsvervangende schaamte. Vreselijk
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:37 schreef MissJ.24 het volgende:
HalloFok![]()
![]()
Missed me?
Kus Bollokus.
Hallo allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |