Ze leren alleen hoe je kunt manipuleren met die cijfers volgens mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:09 schreef Brouw-Meester het volgende:
krijgen politici eigenlijk iets van statistiek, of is het politieke systeem nog niet berekend op het niveau van politici heden ten dage?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Die zelfgenoegzaamheid in haar reactie ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:15 schreef Dlocks het volgende:
Het is dat ik daar een volwassen persoon zie staan, maar ik zou bijna denken dat er een kleuter van een jaar of vier staat te 'debatteren'.
Is het geen knip en plak werk filmpje of zijn ze bij de PVV echt zo uitermate onwaarschijnlijk kansloos.
De PVV gelooft niet in linkse hobby's zoals wetenschappelijk onderzoek en wiskundequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:09 schreef Brouw-Meester het volgende:
krijgen politici eigenlijk iets van statistiek, of is het politieke systeem nog niet berekend op het niveau van politici heden ten dage?
Ik zie die rechter al diep in de ogen kijken van de verdachte... Hmmmm jij lijkt mij een persoon B. In het gevang met jou, schavuit!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij raakt ze de draad een beetje kwijt![]()
wat ze volgens mij wil zeggen is dat je niet elk strafbaar feit gelijk moet behandelen, maar naar de persoon moet kijken wat het beste werkt. of zo.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:14 schreef SpecialK het volgende:
Haha ik betaal haar salaris, mense!inderdaad vervelend. En ik heb niet eens op dat clubje debielen gestemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Light Is Leaving Us All
gezien de diversiteit van de delictplegers is dit nu al het geval. persoon a. is niet persoon b.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zie die rechter al diep in de ogen kijken van de verdachte... Hmmmm jij lijkt mij een persoon B. In het gevang met jou, schavuit!
Nee wat ze probeert te zeggen is dat het niet aan de strafmaatregel hoeft te liggen maar dat het ook gewoon aan bijv. het karakter van iemand kan liggen. En natuurlijk heeft ze een punt, maar als de steekproef groot genoeg is en het onderzoek goed is uitgevoerd dan gaat haar appels peren vlaggetje niet meer echt op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij raakt ze de draad een beetje kwijt![]()
wat ze volgens mij wil zeggen is dat je niet elk strafbaar feit gelijk moet behandelen, maar naar de persoon moet kijken wat het beste werkt. of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |