Trusten Friemelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
Lieve kijkbuiskindertjes, ik ga slapen![]()
Even errug nodig na afgelopen week![]()
Dus wel trustten allemaal![]()
Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wuuuuuuuuutquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar sta ik zelf ook niet in en ik hoop toch ook wel vaste kliek te wordenquote:
Verdacht he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuuuuuuuut
Friemel die VOOR 12 uur gaat slapen
Weerwolf what's happening![]()
![]()
Nou, dat type je dus in bij Google mapsquote:
Uitstekende conclusie die je zelf even hebt geschreven, geeft ook wel aan dat je de materie door en door kent. Een docent van ons zei altijd dat je materie pas snapte als je het ook aan je moeder kon uitleggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die conclusie achter de ----> heb ik everigens zelf geschreven, goed he??![]()
Waarom haatzaaien wel?
Citaat uit eigen werk: Voor wat betreft een veroordeling op grond van artikel 137d Sr liggen de zaken echter anders. Een veroordeling van Wilders lijkt zowel op nationaal niveau als op Europees niveau mogelijk. Op nationaal niveau is naar mijn mening voldaan aan de delictsomschrijving, en lijken de context en de onnodig-grievendheidstoets hier niet noodzakelijkerwijs iets aan te veranderen. En op Europees niveau geeft het zeer recente arrest Féret aan dat het mogelijk is dat het EHRM een strafrechtelijke veroordeling van Geert Wilders zal billijken
je STOND er wel degelijk 1 of 2 topics inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:39 schreef babybel het volgende:
[..]
daar sta ik zelf ook niet in en ik hoop toch ook wel vaste kliek te worden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:37 schreef friemelaar het volgende:
Draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhu, dat heb ik dan weer gemistquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je STOND er wel degelijk 1 of 2 topics in
totdat er iemand besloot de UI's weg te mikken
Dus weer al nanny?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat type je dus in bij Google maps
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:40 schreef babybel het volgende:
[..]
uhu, dat heb ik dan weer gemist
wat is dat voor barbaar geweest?
stuartquote:
[KSC #3188] Na een potje Stroek'n doek'n aan de koffiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:40 schreef babybel het volgende:
[..]
uhu, dat heb ik dan weer gemist
wat is dat voor barbaar geweest?
AMSTERDAM?? jij, ice-bar, hotel??quote:
ahhhhhhhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
AMSTERDAM?? jij, ice-bar, hotel??
Wat goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft morgen een sollicitatie gesprek
Geen flauw idee. Ik studeer een totale andere richting en al mijn kennis komt van de ICT'ers in onze vriendengroep.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:33 schreef babybel het volgende:
[..]
hehe
het eerste communicatiemiddel wat direct ging was toch een forum? of zit ik verkeerd met mijn IT geschiedenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |