quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
* bollokus tiltzijn tv op en vind alleen maar stof
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag kokkiequote:
ik heb helemaal geen zwarte kastjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..heeft wel een zwart kastje, maar dat staat op zolder
* MaryMouse doet meequote:
als het mooi weer blijft lekker het bos inquote:
Naar Ilse de Lange, hoorde ik gister opeens. Iemand had een kaartje over, primaquote:
zometeen nog een paar kids boven platspuiten, we hebben een logeetje, dus het is feest op de slaapkamers. Morgen lekker beetje shoppen en 's middags naar de verjaardag van mijn vriendin (loopt meestal flink uit de hand), zondag zien we nog welquote:
gaaf Pietje!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naar Ilse de Lange, hoorde ik gister opeens. Iemand had een kaartje over, prima.
morgenmiddag met mijn nichtjes zelf hamburgers maken; zondag bij mijn moeder een lamp ophangen. Niets bijzonders dusquote:
leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Naar Ilse de Lange, hoorde ik gister opeens. Iemand had een kaartje over, prima.
T zou in ieder geval droog blijven dus dat is topquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als het mooi weer blijft lekker het bos in
beter, dat vrouwtje kan zingen en ze ziet er ook zo lievvvv uit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hahahah ja herkenbaar! Regelmatig een logee hier die dr klep nog geen 5 minuten kan houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zometeen nog een paar kids boven platspuiten, we hebben een logeetje, dus het is feest op de slaapkamers. Morgen lekker beetje shoppen en 's middags naar de verjaardag van mijn vriendin (loopt meestal flink uit de hand), zondag zien we nog wel
plannen niet echt eigenlijk........ van het weer genieten !!quote:
toch ook eens lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
morgenmiddag met mijn nichtjes zelf hamburgers maken; zondag bij mijn moeder een lamp ophangen. Niets bijzonders dus
ja dat ga ik ook doen, morgen de weekend dingen, ff naar de bieb, boodschappen etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
plannen niet echt eigenlijk........ van het weer genieten !!
Ja, maar ik had in Disneyland Parijs kunnen zittenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zet 'm nu effe op UPC, gewoon dan hè, voor m'n oog, omdat het kan, die mist het knipperen af en toe toch wel
ik zet 'm nu effe op UPC, gewoon dan hè, voor m'n oog, omdat het kan, die mist het knipperen af en toe toch wel
daar willen wij ook nog eens heen. Maar how come dat je er niet bent?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar ik had in Disneyland Parijs kunnen zitten
ow dat is minder...dan liever in disneyland ja waarom ging het niet door?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorige maand al geweest, nu geen geld meer voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar willen wij ook nog eens heen. Maar how come dat je er niet bent?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorige maand al geweest, nu geen geld meer voor
disneyland is cool! ik ga er vaak even langs als ik op bezoek ga naar NLquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vorige maand al geweest, nu geen geld meer voor
Tja... iedereen heeft zo zijn afwijkingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
vorige maand geweest en nu wilde je gewoon alweer?
Hoe vaak ga je gemiddeld per jaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja... iedereen heeft zo zijn afwijking
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik vond het ook wel heel leuk daar hoor maar dan zou ik zo kort daarna liever gewoon lekker parijs ingaan dan meteen weer terug naar disneyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lastige vraag heb het nooit gemiddeld. 1994 1x; 2004 14x en de overige jaren ergens tussen 1 en 14quote:
Ik zeg toch dat ik een afwijking hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik vond het ook wel heel leuk daar hoor maar dan zou ik zo kort daarna liever gewoon lekker parijs ingaan dan meteen weer terug naar disney
jemig zeg! ach, wat zeg ik ook, mijn kids zitten wekelijks in de efteling, mijn ouders hebben zo'n abonnementquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lastige vraag heb het nooit gemiddeld. 1994 1x; 2004 14x en de overige jaren ergens tussen 1 en 14
Efteling gemiddeld 2x per jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jemig zeg! ach, wat zeg ik ook, mijn kids zitten wekelijks in de efteling, mijn ouders hebben zo'n abonnement
parijs is wel een leuke stad maar al die fransen pfffffffffquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik een afwijking hebZeg iedere keer, nu ga ik ook Parijs in, maar ja verder dan de periferique kom ik niet
je mag ook best een afwijking hebben, daar zeg ik toch ook niets overquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik een afwijking hebZeg iedere keer, nu ga ik ook Parijs in, maar ja verder dan de periferique kom ik niet
preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:00 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je mag ook best een afwijking hebben, daar zeg ik toch ook niets over![]()
iedere gek z'n eigen gebrek zeggen we altijd
Gemiddeld 20xquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef jesje1982 het volgende:
efteling hier ook 2 x per jaar ongeveer.
Wat wil jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |