quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:09 schreef Vultarian het volgende:
volgens mij weet aafke niet eens wat drukken is, die kan alleen knijpen
volgens mij weet aafke niet eens wat drukken is, die kan alleen (uit)knijpen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
uh, ik heb 4433 posts, nog even en ik heb een jubileum (4500)
nee joh, het is wiekent, dan doe ik altijd wat sterkers hoor, toch wel met alcoholquote:
Arme jij!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, bol vroeg hier boven al of er iemand een borrel wilde, ik zei ja, maar ik heb nog geen drank gezien. Ben er wel aan toe met 4 hyper koters in 1 auto die van het discozwemmen komen
ja bol kom op met die drankquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, bol vroeg hier boven al of er iemand een borrel wilde, ik zei ja, maar ik heb nog geen drank gezien. Ben er wel aan toe met 4 hyper koters in 1 auto die van het discozwemmen komen
Bar is open sinds 21:38 post nummer 10quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
Zijn jullie nu toch in het labyrinth verdwaald geraakt?quote:
dat is het betere werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:16 schreef Vultarian het volgende:
ik doe nog steeds koffie, maar wel met [ afbeelding ]
eeyik had een hele bar gebouwdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik heb ze de weg gewezen hoor, maar ze raken die steeds kwijtquote:
wel hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
doen bij jullie de streams het ook niet ??
sorry moest even skypenquote:
ik heb ze niet aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
doen bij jullie de streams het ook niet ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |