quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:09 schreef Vultarian het volgende:
volgens mij weet aafke niet eens wat drukken is, die kan alleen knijpen
volgens mij weet aafke niet eens wat drukken is, die kan alleen (uit)knijpen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
uh, ik heb 4433 posts, nog even en ik heb een jubileum (4500)
nee joh, het is wiekent, dan doe ik altijd wat sterkers hoor, toch wel met alcoholquote:
Arme jij!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, bol vroeg hier boven al of er iemand een borrel wilde, ik zei ja, maar ik heb nog geen drank gezien. Ben er wel aan toe met 4 hyper koters in 1 auto die van het discozwemmen komen
ja bol kom op met die drankquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, bol vroeg hier boven al of er iemand een borrel wilde, ik zei ja, maar ik heb nog geen drank gezien. Ben er wel aan toe met 4 hyper koters in 1 auto die van het discozwemmen komen
Bar is open sinds 21:38 post nummer 10quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
Zijn jullie nu toch in het labyrinth verdwaald geraakt?quote:
dat is het betere werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:16 schreef Vultarian het volgende:
ik doe nog steeds koffie, maar wel met [ afbeelding ]
eeyik had een hele bar gebouwdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik heb ze de weg gewezen hoor, maar ze raken die steeds kwijtquote:
wel hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
doen bij jullie de streams het ook niet ??
sorry moest even skypenquote:
ik heb ze niet aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
hier krijg ik een foutmeldingquote:
Bij mij doen ze het wel, maar ik ga maar niet vernieuwen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
ik heb geen streams aan, maar ik ga het even proberen. Wordt wel moe van die lui in dat huis, pffffff, gezeik allemaal, het is vrijdag, geef ze drank en muziekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
dat zal morgen wel komen op vrijdag meestal nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb geen streams aan, maar ik ga het even proberen. Wordt wel moe van die lui in dat huis, pffffff, gezeik allemaal, het is vrijdag, geef ze drank en muziek
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
streams doen het hier bol, zal wel weer ophouden bij de grens denk ik
nee want ik zit "in nederland"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
streams doen het hier bol, zal wel weer ophouden bij de grens denk ik
spixtv en sst oops doen hetquote:
Ze deden net bij mij wel moeilijk (15 minuten geleden) maar toen ik vernieuwde deden ze het gewoon..quote:
misschien een hikje ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef bollokus het volgende:
ja ik heb weer beeld![]()
![]()
![]()
maar waarom ie het nu niet deed
maar ik zit via de vpn in nederland.... in het echt 400 m hoog inn de middle of niksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dan hoef je je vpn server niet te gebruiken
Dat had ik daarnet ook ff last van, geen idee hoe dat kanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef bollokus het volgende:
ja ik heb weer beeld![]()
![]()
![]()
maar waarom ie het nu niet deed
nu zal ik hnet in de gaten houden voor jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga ook UPC op een andere zender zetten nu. Wordt echt moe van die lui daar![]()
eh een wolkenkrabber dus?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
in het echt 400 m hoog inn de middle of niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |