Om weggestemd te worden. Ik zal maar niet zeggen wie de vorige keer ons midden moest verlaten!quote:
Dan maak ik ff een boterhammetje kipkerriequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond, even de presentatie van de nieuwe Galaxy Tab kijken.
quote:
Mag je dat wel van Juud? Het zit gelijk op de heupen hè?quote:
Bij mannen werkt dat anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag je dat wel van Juud? Het zit gelijk op de heupen hè?
gluurdersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit topic heeft 3 volgers die niet gereageerd hebben.
Voyeurs!
Jemig, wat eet jij allemaal lekkere dingetjes vanavondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan maak ik ff een boterhammetje kipkerrie
We hadden brood als avondeten....dus ik kreeg net ff honger...maar kipkerrie eten we wel vaker hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig, wat eet jij allemaal lekkere dingetjes vanavond
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden brood als avondeten....dus ik kreeg net ff honger...maar kipkerrie eten we wel vaker hoor
Dat mag in het weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammie
Bossche bollen! Het zijn geen bollen uit het bos!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |