ik knip het zelf wel eruitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SorryHij stond al klaar voor je het zei
Iel, klinkt vies die boterhamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef dockx het volgende:
djkoelkast live in de mix met een boterham met gehakt en madsauce!![]()
Dit zijn bestaande remixen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:16 schreef quaas het volgende:
Koelkast zitten er ook remixes van jezelf doorheen? Of doe je niet aan remixen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme ik heb een spijkerbroek aan die nat van de waslijn komt
Dat is niet slim.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
je heb gewoon in je broek geplastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
kun je het niet alleen doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zullen we hem samen uittrekken?
Mannnennnn!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:26 schreef Viro het volgende:
[..]
wij mannen zijn net kleine kinderen. Hebben hulp bij alles nodig.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Er wordt weer ouderwets lekker gedraaid
Oei spannend, ben benieuwd hoe het gebeurd is..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kijk 'How it happened' van de tsunami in japannn
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Er wordt weer ouderwets lekker gedraaid
Er was een grote golf, weg stadjes. How it happenedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kijk 'How it happened' van de tsunami in japannn
opbouwende spanning van subductie waardoor de plaat omhoog knalt aardbeving!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef dockx het volgende:
[..]
Oei spannend, ben benieuwd hoe het gebeurd is..
En ze leven nog lang en gelukkig?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef quaas het volgende:
[..]
Er was een grote golf, weg stadjes. How it happened
Ga aan je huiswerk jijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Erg fijne muziek ja. Hierop chill ik als een malle
aardrijkskunde?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
opbouwende spanning van subductie waardoor de plaat omhoog knalt aardbeving!
die bovenliggende waterkolom is omhooggestuwd en dat is de tsoenamiej
Dat niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En ze leven nog lang en gelukkig?
En het lullige is dat de meeste niet eens kunnen zeggen: gelukkig hebben we elkaar nogquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En het lullige is dat de meeste niet eens kunnen zeggen: gelukkig hebben we elkaar nog
Liever jij dan ikquote:
Dat moest je een week geleden alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet Office even opnieuw installeren.
wat een wijsheden weerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die dooien is gewoon echt niks aan te doen. De beving was te dichtbij de kust waardoor de tsoenamiej te snel aan land was ondanks de waarschuwingen
Slim doen lukt beter zonder al die taalfouten in je postsquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim doen lukt beter zonder al die taalfouten in je posts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ik ben twee dingen tegeleikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim doen lukt beter zonder al die taalfouten in je posts
Je bent toch een vrouw?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben twee dingen tegeleik!
aan het doen
Tegeleik? Echt ja?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben twee dingen tegeleik!
aan het doen
Best goed te doen, en had sinds 12:00 niets meer gegetenquote:
Het zijn doden geen dooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zeg niet dat het goed is dat er dooien zijn, maar als ze 15min/30 min langer hadden gehad was er misschien wel de helft minder slachtoffers.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Zokunen het volgende:
Oh en in Japan hebben ze een nieuwe feestdag, kernafvalik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
net alsof je respect uit via spellingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn doden geen dooien.
Beetje respect enz
SI is goed in grammatica én spellen denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn doden geen dooien.
Beetje respect enz
Je weet wel wat dooien is? Heeft niks met dode mensen te maken hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
net alsof je respect uit via spelling
Groene Boekje moet met hoofdletters, echt waarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ECHT
het staat zo in mijn groene boekje hoor
Het moet met hoofdletterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ECHT
het staat zo in mijn groene boekje hoor
Jij maakt muziek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef Viro het volgende:
* Viro zingt ff mee op zijn eigen muziek: "Get your ass up in the air and move like you dont care"
Frambozen zijn zuur op dit momentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb alleen druiven en frambozen
Zeker van die diepvries dingen...quote:
Nee van de markt, ben net op de markt geweest. 2 kilo druiven en een doosje frambozen 4 euro!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
IDD, ze zijn er alleen maar zo kortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:51 schreef quaas het volgende:
Herkenbaar?Hij doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef quaas het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme jijquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat de kabel van mn adapter naar mn iphone gaat knappen :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de kant van de telefoon, alle draadjes liggen al bloot :S"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Bij die van mij juist aan de kant van de adapter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben zo ba
[..]
ng dat de kabel van mn adapter naar mn iphone gaat knappen :S
Aan de kant van de telefoon, alle draadjes liggen al bloot :S
Gebruik je hem ook als wekker? Ik wel, daarom ben ik dubbel bang, want ik laad dus 's nachts op....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij die van mij juist aan de kant van de adapter.
ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop dat MC Mad Ed er ook bij is
Nee, maar ik laad hem wel 's nachts op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gebruik je hem ook als wekker? Ik wel, daarom ben ik dubbel bang, want ik laad dus 's nachts op....
Is dat die van 'Jullie denken dus dat ik lazarus ben?"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoop dat MC Mad Ed er ook bij is
Ik vond hem heerschenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van de live mix![]()
Ik zet hem later online.
Hij was super..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zet hem later online.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:58 schreef quaas het volgende:
[..]
Is dat die van 'Jullie denken dus dat ik lazarus ben?"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zet hem later online.
Jij kunt niet fappen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:
Alleen klik ik helemaal vrolijk de radio weer aan, want djkoelkast![]()
![]()
![]()
![]()
. En zit ik maar te wachten en wachten tot ik kan fappen op je stem, maar nee.
Maar wel goede muziek.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar wel goede muziek.
Mag ik jou fappen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij kunt niet fappen.
Althans.
Jij kunt mij wel fappen, maar jezelf niet.
Soppen mirne, soppen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar wel goede muziek.
Dat wilde ik ook postenquote:
Je hebt alles gemist. Sufferd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik dacht laat ook eens intunen en kijken of ik alweer kan posten
Hoezo kon je niet posten?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Spetterspankjorumquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fok was een tijdje stuk.quote:
Ik vraag toch niet of je hem nu af maakt, ik vraag alleen een statusupdatequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
pfff effe geen werk nu net pas thuis.
het probleem wat meer hadden.. ik dacht even dat ik geband was.. maar dat kon nooit want daar ben ik veulste lievv voorquote:
in de mix? oh dan treur ik niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef dockx het volgende:
[..]
djkoelkast in de mixMaar niet getreurd hij gooit het uur helemaal online
Dat is duidelijk een 13.gif ipv een 14.gifquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:13 schreef -Datdus- het volgende:
Zo dat installeren van itunes duurt lang!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef Zokunen het volgende:
Dragems moet mij even DM'en voor maandag.
Ik heb hier een uitnodiging voor de SE Xperia PLAY launch.
Als je het meest origineel verkleed komt als je favo game character maak je kans op de 1e Xperia PLAY
Eitje voor een LARP'er, toch?
Standaard pi, te moe om te veranderen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is duidelijk een 13.gif ipv een 14.gif
Ja, liedjes zo leuk/vloeiend mogelijk in elkaar laten overlopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in de mix? oh dan treur ik niet hoor
waarom heb ik last van bufferen?stomme laptop
BEN JE WEER TERUGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Jullie zullen het zwaar gehad hebben zeg
In de downloadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:19 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.onzinradio.nl/fragmenten/livemix2503.zip
De mix van daarstraks (1:09 uur lang)
Zodat ik niet voor lul staquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het luchtledige
[..]
[..]
[..]
Ja ik weet het, na 1 keer klikken werkte het nog niet, dus ramde ik er nog 3 keer op en dan krijg je datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
Quotefail toon
Er staat nog niemand ingeroosterd.
Fok lag even op z'n gatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja ik weet het, na 1 keer klikken werkte het nog niet, dus ramde ik er nog 3 keer op en dan krijg je dat
Waarom ga jij niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef djkoelkast het volgende:
Quotefail toon
Er staat nog niemand ingeroosterd.
Omdat Popje optijd gaat slapen, dus dan kan ik sowieso niets zeggenquote:
Awww jammer !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Morgen zou ik er graag bij willen zijn. De zaterdagnachtshows zijn altijd episch.
Maar ik ga sletten. Helaas.
Ik ga nu in bad, wil alleen weten of het het daarna nog waard is om terug te komen, of om even te gaan nappen en dan weer te luisteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hater, scheer je weg uit het topic, cultuurbarbaar
hihi
Misschien gaat deze DJ nog wel even shinenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga nu in bad, wil alleen weten of het het daarna nog waard is om terug te komen, of om even te gaan nappen en dan weer te luisteren.
Alsjeblieft, zeg me dat er iets leuks komt
picsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben met een leuk projectje bezig, alleen is ze gold digger, maar wel episch lekker.
Kom terug voor mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga nu in bad, wil alleen weten of het het daarna nog waard is om terug te komen, of om even te gaan nappen en dan weer te luisteren.
Alsjeblieft, zeg me dat er iets leuks komt
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien gaat deze DJ nog wel even shinen
jij voegt me niet eens toe op msnquote:
Ik kan er ook niet bij zijn morgen, helaasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Morgen zou ik er graag bij willen zijn. De zaterdagnachtshows zijn altijd episch.
Maar ik ga sletten. Helaas.
Ik heb je msn niet eensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
[..]
jij voegt me niet eens toe op msn
ik wens je succesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets is zeker, zal moeilijk worden, maar wie niet waagt, wie niet wint!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh jij had zeker toonsperzieboon@hotmail.com toegevoegd?![]()
Die bestaat niet schat
hmm, ik had in mijn hoofd dat jij mijn msn hadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh jij had zeker toonsperzieboon@hotmail.com toegevoegd?![]()
Die bestaat niet schat
Mijn DM staat altijd openquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
maar ik zeg
[..]
hmm, ik had in mijn hoofd dat jij mijn msn had![]()
ben weer goed bezig
Wat een gek joh. Gast. Hou je bek effe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kijk uit he, zometeen betrek ik pops.
Laat je telefoon maar niet vallenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Bad met muziek is beter
Onz radio + bad + mobiel internet =
+ kutje in badquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Bad met muziek is beter
Onz radio + bad + mobiel internet =
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Neuken met muziek is beter
Onz radio + Neuken + mobiel internet =
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |