ik knip het zelf wel eruitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
SorryHij stond al klaar voor je het zei
Iel, klinkt vies die boterhamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef dockx het volgende:
djkoelkast live in de mix met een boterham met gehakt en madsauce!![]()
Dit zijn bestaande remixen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:16 schreef quaas het volgende:
Koelkast zitten er ook remixes van jezelf doorheen? Of doe je niet aan remixen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme ik heb een spijkerbroek aan die nat van de waslijn komt
Dat is niet slim.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
je heb gewoon in je broek geplastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
kun je het niet alleen doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zullen we hem samen uittrekken?
Mannnennnn!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:26 schreef Viro het volgende:
[..]
wij mannen zijn net kleine kinderen. Hebben hulp bij alles nodig.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Er wordt weer ouderwets lekker gedraaid
Oei spannend, ben benieuwd hoe het gebeurd is..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kijk 'How it happened' van de tsunami in japannn
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Er wordt weer ouderwets lekker gedraaid
Er was een grote golf, weg stadjes. How it happenedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kijk 'How it happened' van de tsunami in japannn
opbouwende spanning van subductie waardoor de plaat omhoog knalt aardbeving!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef dockx het volgende:
[..]
Oei spannend, ben benieuwd hoe het gebeurd is..
En ze leven nog lang en gelukkig?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef quaas het volgende:
[..]
Er was een grote golf, weg stadjes. How it happened
Ga aan je huiswerk jijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Erg fijne muziek ja. Hierop chill ik als een malle
aardrijkskunde?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
opbouwende spanning van subductie waardoor de plaat omhoog knalt aardbeving!
die bovenliggende waterkolom is omhooggestuwd en dat is de tsoenamiej
Dat niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En ze leven nog lang en gelukkig?
En het lullige is dat de meeste niet eens kunnen zeggen: gelukkig hebben we elkaar nogquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En het lullige is dat de meeste niet eens kunnen zeggen: gelukkig hebben we elkaar nog
Liever jij dan ikquote:
Dat moest je een week geleden alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet Office even opnieuw installeren.
wat een wijsheden weerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die dooien is gewoon echt niks aan te doen. De beving was te dichtbij de kust waardoor de tsoenamiej te snel aan land was ondanks de waarschuwingen
Slim doen lukt beter zonder al die taalfouten in je postsquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim doen lukt beter zonder al die taalfouten in je posts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ik ben twee dingen tegeleikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim doen lukt beter zonder al die taalfouten in je posts
Je bent toch een vrouw?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben twee dingen tegeleik!
aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |