Nood greep wat dufquote:
vandaar die zwarte smiley in je avaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nee ik rookte 2 pakjes per dag en ben een week gestopt. Dat doet me niet helemaal goed, dus wat dat aan gaat heb je gelijk dat het niet zo goed met me gaat.
Hou volquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nee ik rookte 2 pakjes per dag en ben een week gestopt. Dat doet me niet helemaal goed, dus wat dat aan gaat heb je gelijk dat het niet zo goed met me gaat.
Pfff inderdaad...in New York nu al 10 dollar per pakje...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hou vol
Het gaat je heel veel geld schelen binnenkort
toch effe stiekum op de twitter kijken, of servio leuke tweets krijgtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zetten ze de deur open heb je niet eens opgelet, veeg me op hoor
heb alleen dit neer gezet want moet steeds om je lachen meneertje koekepeertje want jij hebt het maar over deuren de hele dag
Volhouden. Bent niet de enige. Ik inmiddels twee wekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
gaat je lukken, zet flesje water onder handbereik elke keer slokje nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zetten ze de deur open heb je niet eens opgelet, veeg me op hoor
heb alleen dit neer gezet want moet steeds om je lachen meneertje koekepeertje want jij hebt het maar over deuren de hele dag
Veel gays op twitter waarschijnlijk...gays en theemutsen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toch effe stiekum op de twitter kijken, of servio leuke tweets krijgt
Wow wat goed Superkokje. We gaan het volhoudenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
Volhouden. Bent niet de enige. Ik inmiddels twee weken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Wow wat goed Superkokje. We gaan het volhouden![]()
Ik ga nu voetbal kijken en omdat vandaag de kamer van de waarheid zou opengaan kom ik straks weer terug om de geheimen geraden te zien worden want iedereen wil drukken. Tot strakjes
Mensenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:33 schreef mootie het volgende:
Jo houdt van homo's.
Ik haat zulke opmerkingen, zo kortzichtig. Net alsof alle homo's hetzelfde zijn. Ik zeg toch ook niet dat ik dol ben op hetero's.
zit het in de lucht of zo? hoop dat het deze kant op waait danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
Volhouden. Bent niet de enige. Ik inmiddels twee weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |