Zo goed hoef je ook niet te luisteren om ze te horenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Oww, je bedoeld eierstokken![]()
Zo goed moet je nou ook weer niet luisteren
mwa, persoon in kwestie komt sinds kort nogal onaangekondigd en grof hier in huis, en dat bevalt me eigenlijk helemaal niet. er zijn ook wat dingen tussen hem en mij voorgevallen, wat behoorlijk heftige dingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel balen, een paar dagen kan nog maar ik neem aan dat het wel wat meer zijn dan een "paar dagen"
Je weet wat die tweede ronde inhoudt he!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
Jeuj, ik zit in de 2e ronde van fokgames sollicitatie
Voor wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik geef je geen ongelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef babybel het volgende:
[..]
mwa, persoon in kwestie komt sinds kort nogal onaangekondigd en grof hier in huis, en dat bevalt me eigenlijk helemaal niet. er zijn ook wat dingen tussen hem en mij voorgevallen, wat behoorlijk heftige dingen.
dus ik heb `m heel normaal een aantal smsjes gestuurd, waar ik geen reactie op krijg. heb `m ook verteld dat ie altijd hier kan komen als ik weg ben, heb `m ook verteld dat ik vandaag overdag weg was... heb `m ook verteld dat ik hem persoonlijk eruit zou schoppen (wat achteraf niet zo handig was), maar dat hij het dan ook nog flikt om te komen juist als ik net thuis ben.. dat is toch wel vragen om een probleem zegmaar. beetje jammer, gelukkig ben ik realistisch genoeg om `m lekker z`n gang te laten gaan![]()
(toch wel een behoorlijk vervelende situatie)..
en ja, hoe ik `m ken zit ie binnenkort dag en nacht hier inderdaad. beetje jammer
(en nu ga ik nix langs meer typen, lezen jullie toch niet)
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet wat die tweede ronde inhoudt he!
Kom maar bij ons hoor, wij doen wel lief tegen jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef babybel het volgende:
[..]
mwa, persoon in kwestie komt sinds kort nogal onaangekondigd en grof hier in huis, en dat bevalt me eigenlijk helemaal niet. er zijn ook wat dingen tussen hem en mij voorgevallen, wat behoorlijk heftige dingen.
dus ik heb `m heel normaal een aantal smsjes gestuurd, waar ik geen reactie op krijg. heb `m ook verteld dat ie altijd hier kan komen als ik weg ben, heb `m ook verteld dat ik vandaag overdag weg was... heb `m ook verteld dat ik hem persoonlijk eruit zou schoppen (wat achteraf niet zo handig was), maar dat hij het dan ook nog flikt om te komen juist als ik net thuis ben.. dat is toch wel vragen om een probleem zegmaar. beetje jammer, gelukkig ben ik realistisch genoeg om `m lekker z`n gang te laten gaan![]()
(toch wel een behoorlijk vervelende situatie)..
en ja, hoe ik `m ken zit ie binnenkort dag en nacht hier inderdaad. beetje jammer
(en nu ga ik nix langs meer typen, lezen jullie toch niet)
Heb nog niets gehoordquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nee?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef pgrferrari het volgende:
Wattan??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij moet nu samen met de andere kandidaten een nader te bepalen spel online spelen. Wie het snelst de eindbaas (bestuurd door Pheno) heeft verslagen, heeft zijn kwaliteiten bewezen en wordt aangenomen. De vorige keer dat ze iemand zochten, duurde het overigens 22 uur en 36 minuten voordat iemand had gewonnen, dus pgr kan zijn borst natmaken en flink wat koffie en cola inslaan om wakker te blijven!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij moet nu samen met de andere kandidaten een nader te bepalen spel online spelen. Wie het snelst de eindbaas (bestuurd door Pheno) heeft verslagen, heeft zijn kwaliteiten bewezen en wordt aangenomen. De vorige keer dat ze iemand zochten, duurde het overigens 22 uur en 36 minuten voordat iemand had gewonnen, dus pgr kan zijn borst natmaken en flink wat koffie en cola inslaan om wakker te blijven!
Heul nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij moet nu samen met de andere kandidaten een nader te bepalen spel online spelen. Wie het snelst de eindbaas (bestuurd door Pheno) heeft verslagen, heeft zijn kwaliteiten bewezen en wordt aangenomen. De vorige keer dat ze iemand zochten, duurde het overigens 22 uur en 36 minuten voordat iemand had gewonnen, dus pgr kan zijn borst natmaken en flink wat koffie en cola inslaan om wakker te blijven!
Welk spel deden ze toen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vond ik de laatste keer nergens op slaan, ben toen gestopt na 18 uur moest naar werk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
lekker hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iets meer posten mag wel hoor, kan nu een boeke lezen tussen de posts door
Nee zat in andere topics en het Fobo en zat daarvoor beneden het voetbal te kijkenquote:
Maar wat nou als ik niks zinnigs te posten heb?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Welk boek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Penguin Adventure natuurlijk, Pheno mocht immers kiezen!
Volgens mij die autorefresh niet helemaal lekkerquote:
JIj post nooit iets zinnigs toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik niks zinnigs te posten heb?
Kan ik niet, tv staat recht achter me en is te ver weg daarvoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:30 schreef babybel het volgende:
zit hier tussendoor al een film te kijken (day after tomorrow)
@nijn; hier autorefresh dood, maar dat gebeurt hier steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |