ik heb nog nooit een topique hiero geopendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:05 schreef quaas het volgende:
Hoevakk heb je nou al lap gehad joh? Meer dan mij
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Even serieus. Ik keek uit het raam, zag mijn auto staan en dacht: hmm bang dat iemand op internet gaat kijken wat George waard is.... wacht... mn kentekenplaat?!?! WTF
Ik voelde me heel blond
Wel kut..quote:
Ik ben geen sharrquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
spaceinvaders is sharr v2![]()
nonchalante lapos alles..
post net zo vaak als sharr en alles
waar is die ouwe sharr eigenlijk?
Je kan ook je kentekenplaat blurren ofzo om je auto onherkenbaar te maken. Je hoeft niet het ding eraf te slopen als je een foto wilt maken, gekkie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus. Ik keek uit het raam, zag mijn auto staan en dacht: hmm bang dat iemand op internet gaat kijken wat George waard is.... wacht... mn kentekenplaat?!?! WTF
Ik voelde me heel blond
Ja nou dat dacht ik dus min of meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Je kan ook je kentekenplaat blurren ofzo om je auto onherkenbaar te maken. Je hoeft niet het ding eraf te slopen als je een foto wilt maken, gekkie.
Hey Merelquote:
Kaasquote:
Misschien heb je wel een camera met auto-kentekenplaat-wegsoep-functiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou dat dacht ik dus min of meer![]()
Stom he
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Snuf. het volgende:
1. Bedankt voor het luisteren
2. Tot de volgende keer
3. Ik heb honger
4. Ik ga eten
5. Doei.
Dagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Snuf. het volgende:
2. Tot de volgende keer
3. Ik heb honger
4. Ik ga eten
5. Doei.
Gromberinquote:
smakelijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Snuf. het volgende:
2. Tot de volgende keer
3. Ik heb honger
4. Ik ga eten
5. Doei.
Dat zou wel superstoer zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een camera met auto-kentekenplaat-wegsoep-functie
Gewoon doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil nog wel de 2 riekwests van Lama en Groenepannekoek in starten? Zijn ander genre dan dit
rawwrrquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Kleine bemoeial, hou je erbuiten. Gr gr.
POKEMONquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
AHUM, PIEL QUOTE:
"ik ben water-type. fire is not very effective.."
wat een kutopmerkingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
AHUM, PIEL QUOTE:
"ik ben water-type. fire is not very effective.."
Haha kort houden verdomme!quote:
14.gif ik vergeef het jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Herk volgende keer jouw riekwest mattie
Kijk in die verzoekdingens niet zeiken voor je niks weet aapquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:19 schreef Groenepannekoek het volgende:
A kakzakker er komen nu toch niet allemaal rapnegerts op de radio
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
Whehehe, veel mensen kunnen niet eens posten
Bijna allemaal dan. En volgens Remlove kan niemand postenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, alleen de niet-gebanden kunnen reageren
Waarom is iedereen geband dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, alleen de niet-gebanden kunnen reageren
Niemand is geband.quote:
Met Mic? Ik heb jij nog nooit horen draaien, wat draai je zoal?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:27 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga proberen om maar wat meer te draaien binnenkort.
Groetjes terugquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niemand is geband.
Check Huppelmuts, geen streepje door de naam enz.
Oh, en de groetjes van Hups
Als er maar een kermisecho op zit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:27 schreef quaas het volgende:
[..]
Met Mic? Ik heb jij nog nooit horen draaien, wat draai je zoal?
Werkt prima hierquote:
Zoiets had spouwer ook,. gewoon even f5quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Top2000, met mic ja. Of dubstep. Of wat dan ook, waar vraag naar is.
Blegh ik hou niet van die ouwe gitaar muziek, maar dat is mijn mening. Dubstep is wel koelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Top2000, met mic ja. Of dubstep. Of wat dan ook, waar vraag naar is.
Arme jullie. 822 mensjes maar onleinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu moet ik mobiel fokken en dat zuigt hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 weken.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:30 schreef quaas het volgende:
Is er geen onderhoud aan de Fok! forum systeem ofzon?Nee, anders kunnen wij ook niet posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Motherfuckerquote:
Nope. Fix het Pierenjan.quote:
Nee hoor, ik bedoel het meer dat hij mensen dat juist LAAT doen.quote:
Oh oke.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedoel het meer dat hij mensen dat juist LAAT doen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:35 schreef PiRANiA het volgende:
Wie heeft refreshfuncties nodig als je kunt f5en?
Noob, waaromquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga refreshen, als ik wegben mogen jullie huilen
quote:
Je connect via een proxy, mag niet.quote:
Sinds wanneer kan jij bannen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je connect via een proxy, mag niet.
PM je eigen IP dan unban ik die, als je voortaan onder je eigen naam aanvraagt.
Dat is handigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef Neroje het volgende:
Doordat het net allemaal niet werkte kwam ik wel de optie tegen om mijn gequote berichten ook een kleurtje te geven
Naar een andere bioscoop gaan dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:55 schreef Zokunen het volgende:
Ik wou i am number four gaan kijken, maar wat een bagger kwaliteit :S
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Viro het volgende:
Ik hoor allemaal vreemde verhalen over serena! Wat is dit op fok?
Zij heeft gisteren draakje gefixed? Dat kan ik niet geloven
Draakje was kapot?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Viro het volgende:
Ik hoor allemaal vreemde verhalen over serena! Wat is dit op fok?
Zij heeft gisteren draakje gefixed? Dat kan ik niet geloven
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Lazy11 het volgende:
als niet postende luisteraar vind koelkast je niet lief.
Je had me ook 1x kunnen PM'en bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Lazy11 het volgende:
Als in de gater?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Viro het volgende:
Koelkast wat doe je? ik hoor de muziek vervormen
Waarom post je.. Je naam als ultieme lurker ben je nu niet meer waardig..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Lazy11 het volgende:
Ga bowlenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef Zokunen het volgende:
Nog een tip voor een leuke film?Dit is niks en heb niet zo veel zin in voetbal want dat wordt toch een zaadpot.
Ga Dog Pound kijken, die zet ik ook op vanavondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef Zokunen het volgende:
Nog een tip voor een leuke film?Dit is niks en heb niet zo veel zin in voetbal want dat wordt toch een zaadpot.
COOEL FILMquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ga Dog Pound kijken, die zet ik ook op vanavond
Rubber.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef Zokunen het volgende:
Ze neukt een ander.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef quaas het volgende:
Meisje smst mij vanmiddag: Hee wil je vanavond afspreken?
Ik gewoon ja terugdoen weetjewel
gaat ze mij net smsen ik heb geen zin.
blame koelkastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef dockx het volgende:
[..]
Waarom post je.. Je naam als ultieme lurker ben je nu niet meer waardig..
Ik heb een hele verhaal in mijn inbox daarover.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stond om 1u want het rooster liep tot 1u, dus was niet kapot.
Dus toch een heks!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb een hele verhaal in mijn inbox daarover.
Kort samengevat: stream knalde eruit, serena klikte ergens op en stream deed het opeens weer.
alle mannen denken hetzelfde: zolang het een warme gat heeft en een hartslag dan neukt hij hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk jij niet met mij
Koelkassssstquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie doet hier de muziek zo gruwelijk geweldig
Onzeker meisje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk jij niet met mij
Ik neuk even een weekje nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef Viro het volgende:
[..]
alle mannen denken hetzelfde: zolang het een warme gat heeft en een hartslag dan neukt hij het
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
een echte schipper vaart zo door de rode zee
moiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie doet hier de muziek zo gruwelijk geweldig
Kende je die niet?quote:
Wel, als je nu met me in bad gaat dan zit je in de rode zee en dan ben je nog heeeelemaal nergensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef Viro het volgende:
[..]
een echte schipper vaart zo door de rode zee
hey lanmlul vraag je een keer om mijn msn, geef ik hem voeg je me niet eens toe. Jij weet ook niet wat je wiltquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wel, als je nu met me in bad gaat dan zit je in de rode zee en dan ben je nog heeeelemaal nergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohjaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:06 schreef Viro het volgende:
[..]
hey lanmlul vraag je een keer om mijn msn, geef ik hem voeg je me niet eens toe. Jij weet ook niet wat je wilt![]()
ik vind je nog steeds lief hoor
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:07 schreef quaas het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
nou de boot moet ergens naartoe voor een wasbeurt, toevallig hebben alle vrouwen een wasstraat voor boten. Komt mooi uit als we samen in bad duikenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wel, als je nu met me in bad gaat dan zit je in de rode zee en dan ben je nog heeeelemaal nergens
AHUMikvroegheteerderKUCHKUCHquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
[..]
nou de boot moet ergens naartoe voor een wasbeurt, toevallig hebben alle vrouwen een wasstraat voor boten. Komt mooi uit als we samen in bad duiken
maar zoals ik al zei, mijn wasstraat is een weekje dichtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
[..]
nou de boot moet ergens naartoe voor een wasbeurt, toevallig hebben alle vrouwen een wasstraat voor boten. Komt mooi uit als we samen in bad duiken
ik kom langs voor inspectie, voor je het heropendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar zoals ik al zei, mijn wasstraat is een weekje dicht
Heb ik maroon 5 gemist ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goed ingemixt
Maar de keuze van die track van Maroon 5 was ook meesterlijk toch?
ik hou niet van inspectiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kom langs voor inspectie, voor je het heropend
jij gaat straks draaien, kan niet wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |