Neuken dan maar?quote:
ik ben dan ook heel gemeenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt ja.
dat is gemeen om te zeggen.
Ga voor een trein liggen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga voor een trein liggen danalleen als jij naast me ligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
Samen dood gaanquote:
als ik dan toch moet gaan, dan maar in jou armenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
als ik dan toch moet gaan, dan maar in jou armen
Samen op het spoorquote:
quote:
zijn we alquote:
Hahahahah hoezo dat?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
zijn we al
oh, Ix, je kreeg van de clubleden alhier vandaag veel complimenten dat je zo tof bentze zijnblij met je in de club
omdat je niet zielig in een hoekje stil gaat zitten zijn, maar gewoon meteen al volop mee doetquote:
hihihi oude mannen geilen op me!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
omdat je niet zielig in een hoekje stil gaat zitten zijn, maar gewoon meteen al volop mee doetgezellig meekletsen en mee eten, en lekker fanatiek zodat we hoog eindigen
![]()
oh en ze vonden je een lekker ding
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:22 schreef Dangel het volgende:
Mwag, sinds 23 minuten is er een in het gezelschap 28, en Mark is ook niet zo oud
Oh die. ja dat valt nog mee danquote:Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef Dangel het volgende:
Ja, Mark zin dinnetjeMark is 30 geloof ik
Willem en Anja zijn idd wel al met pensioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |