ik geloof dat marv al ergens zei dat hij in t WTC zit...quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:06 schreef slaaf_fikkie het volgende:
laat ik raden,,,,,, Hotel het Anker?
Jubbegaquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:00 schreef Lutzenkirchen het volgende:
Kent hier iemand de plaats Jubbega, hoe is het om daar als randstadmens te gaan wonen?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:00 schreef Lutzenkirchen het volgende:
Kent hier iemand de plaats Jubbega, hoe is het om daar als randstadmens te gaan wonen?
Enige juiste antwoordquote:
Ik heb weleens gelijk.quote:
Klopt, WTC!quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:33 schreef Faceoff het volgende:
[..]
ik geloof dat marv al ergens zei dat hij in t WTC zit...
En marv, als je om drie uur maar binnen bent dan kun je soms tot de volgende ochtend blijven zitten in sommige kroegen
Indeedquote:
Bedoel je nou van zaterdag op zondagquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Klopt, WTC!
Moet alleen meestal tot 3 uur werken, as. zondag ben ik al om 00.30 klaar... zit er dan iemand ergens in de kroeg? misschien een kleine fok! meet ofzo?
Vanmiddag heb ik hier in leeuwarden een andere auto gekocht van een particulier... weet iemand soms een goede garage die nog ouderwets het beste voor heeft met de mens en niet met hun eigen dubbel bellegde boterham?
nee, zondag op maandag! slaap lekker.... was vanavond geen kroeg, maar gewoon bij een colega thuisquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Indeed
[..]
Bedoel je nou van zaterdag op zondag?
Koese?quote:
Volgens mij zeggen we al anderhalf uur dat we gaan slapen.quote:
Whehehehequote:Op zondag 3 april 2011 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, ga ik voo de 3e keren tegen mn followers op twitter zeggen dat we op bed gaan
Kut voor zequote:Op zondag 3 april 2011 02:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen de zuurpruimdivisie weer janken, omdat die nie naast een tof iemand wakker werden
Ik was het niet!quote:Op maandag 4 april 2011 20:23 schreef Ensaf het volgende:
Lijk gevonden in de Prinsentuin vandaag.
Bloederig zootje, er is een mes bij gevonden.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Er hangt nu steeds een politiehelicopter in boven Westeinde.
quote:Gepubliceerd op 05 april 2011, 19:15
LEEUWARDEN - Een politiehelikopter zoekt boven de wijk Westeinde naar een man, die dinsdag in de namiddag de Primera-winkel aan de Mr. P.J. Troelstraweg in Leeuwarden heeft overvallen.
De tweede overvaller is aan het begin van de avond aangehouden. De politie reed de vluchtwagen van het duo klem op de Obe Postmawei, waarbij een van de daders wist te ontkomen.
De politie was de mannen snel op het spoor dankzij een getuige, die de meldkamer op de hoogte hield van de vluchtroute. Agenten zijn massaal in de wijk aanwezig op zoek naar de overvaller.
quote:Gepubliceerd op 06 april 2011, 10:23
Laatst bijgewerkt op 06 april 2011, 10:27
LEEUWARDEN - De tweede verdachte van een overval op de Primera in Leeuwarden heeft zich dinsdagavond laat bij de politie gemeld.
Zijn maat, een 24-jarige Leeuwarder, was eerder op de avond al gearresteerd in de wijk Westeinde door een agent in burger. Daar had het duo zich met hun vluchtauto klemgereden.
De politie zette een helikopter en honden in om de tweede verdachte op te sporen, maar vond slechts zijn witte jas.
Via het kenteken van de auto kon de 20-jarige Leeuwarder later alsnog achterhaald worden. Op verzoek van de politie meldde hij zich op het bureau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |