Ja. Mijn kont staat in KPD hihihihiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, dan ben ik se kwiet raakt bij et neuken meskien.
ik kan alleen je navel vindenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Mijn kont staat in KPD hihihihi
Vorige topic. Ga jij nu ook op mn navel fappen?quote:
met folie er omquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vorige topic. Ga jij nu ook op mn navel fappen?
folie om je dick?quote:
HIHIHIHIquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
gezienbeste kont van fok
in 3D is ie nog mooier
En alles in Nederland is plat, behalve je bolle bips.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, om jou
[..]
over een week zie ik je bips weer![]()
whehequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En alles in Nederland is plat, behalve je bolle bips.
bolle bips in de niva!
Natuurlijk, wij gaan voor de 1e prijs!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe![]()
en japuzzeltijd
hopelijk weer een podiumplek
Yeahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk, wij gaan voor de 1e prijs!
Oh help. Maar wij zijn goed ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yeahmaar met plek 2 of 3 ben ik ook wel blij, zijnnog een paar hele goede puzzelaars bij de club. Arthur is ook erg goed, heeft zelf Sovjet roots, en zijn oer-Lada is volgens mij nieuwer dan de mijne
de Kerkhofjes hebben de rit uitgezet, dus dat scheelt weer een concurrent
Oh, en Mark neemt dit keer zijn vriendin mee, toch weer wat beter op elkaar ingespeeld, ook een grote kanshebber.
dreamteamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh help. Maar wij zijn goed ja!
YEAH BABE!quote:
Dat zal tijd worden,quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:17 schreef Marvelous het volgende:
Jawel, morgen kom ik wat leven in de brouwerij gooien daar in leeuwarden
Dank je welquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
gefeliciteerd met je verhaardag, nobody!
Zo gaat hij dus niet helemaal (en dan heb ik het niet over de plaatsnaam), maar vooruit maar weerquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:15 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Dat zal tijd worden,
In leeuwarden is veel te doen,,, staat het stoplicht niet op rood, dan staat het wel op groen (Finkers)
Ik bedoel maar.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |