Hebben ze het dan alleen bij mijn potje gedaan?quote:
nicequote:Op maandag 28 maart 2011 20:58 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Let Me Entertain You
in de zon
Nu het weer weer beter wordt, krijg ik ook weer meer zin om te lakken
Mooi lakje Loqi!
Dat is waar, maar zonder de stress ga ik het lekker weer gebruikenquote:Op maandag 28 maart 2011 18:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik snap. Maar zelfs zonder stressfactoren is het al rotspul.
Zwarte Essence duochrome?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier bij de kruidvat nog alles van de nieuwe collectie aanwezig dus ik heb goed ingeslagenHeb er van de zwarte essence duochrome 2 meegenomen, als iemand die nog wil toevallig?
Ik kon me al geen zwarte herinnerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of nou ja zwart..tis meer grijs/paars/blauwig
Ja in amsterdam heb ik die wel gezienquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik kon me al geen zwarte herinneren
Heeft iemand trouwens al de 'Show your feet' collectie gezien?
Die hebben ook 4 mooie lakjes, maar in Almere hebben we die niet
Douglas heeft het meestal wel! En anders toch even ebay proberen..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even vraagje, waar halen jullie nagellakverdunner? Ben van de week naar Kruidvat en Etos geweest, maar ze hadden het geen van beiden
ok, thanks. En dan betaal je niet direct de hoofdprijs?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:35 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Douglas heeft het meestal wel! En anders toch even ebay proberen..
DM, in duitslandquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even vraagje, waar halen jullie nagellakverdunner? Ben van de week naar Kruidvat en Etos geweest, maar ze hadden het geen van beiden
Ehm, ik weet niet precies hoe duur verdunner daar is, 't zal niet heel cheap zijn vrees ik. Maar wat Mirjam zegt is nog beter (goedkoop), p2 verdunner uit Duitsland. Misschien dat er binnenkort iemand heen gaat en het voor je mee kan nemen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ok, thanks. En dan betaal je niet direct de hoofdprijs?
ebay is gevaarlijk, daar hebben ze nog veel meer dingen. Zelfde geld voor webshops
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |