Casual waarin je je lekker voeltquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Hoi mensen,
Hoe zal ik voor mijn date gekleed gaan? Overhemd met colbertje? Dus een beetje zakelijk/casual.
M'n waterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waaraan voel je het? Je kleine teen? Je linkerneusvleugel? Je rechter tepel?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Hoi mensen,
Hoe zal ik voor mijn date gekleed gaan? Overhemd met colbertje? Dus een beetje zakelijk/casual.
waar jij je goed in voelt, niet te overdressedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Hoi mensen,
Natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:59 schreef Groenepannekoek het volgende:
snuffiee draaide gij ook verzoek plaatjes
Iig geen zak.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Hoi mensen,
Toch ontmaagd dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb bij de verjaardag van die buurvrouw wel 100 keer gehoord dat 'ie erg lang is geworden
iddquote:
BEKKIE JIJ! WIE JE OOK BENT!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:00 schreef Groenepannekoek het volgende:
Swedish house maffia - one![]()
en ragboer... SUIT UP
Valt niet echt in mijn genre misschien aan het eindequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:00 schreef Groenepannekoek het volgende:
en ragboer... SUIT UP
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef Zokunen het volgende:
Snuf is al aan het aftellen
[ afbeelding ]
Untrue ik kan niet tellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef Zokunen het volgende:
Snuf is al aan het aftellen
[ afbeelding ]
Wtf wie bven jij?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:00 schreef Groenepannekoek het volgende:
en ragboer... SUIT UP
Ik gebruik mijn piemel ook wel eens als mes maar echt gewenst is het niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef Ragboer het volgende:
Maar kan mijn colbertje toch ook gewoon als jas gebruiken? Doe ik best wel vaak.
Kan prima! Ik zeg doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef Ragboer het volgende:
Maar kan mijn colbertje toch ook gewoon als jas gebruiken? Doe ik best wel vaak.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn piemel ook wel eens als mes maar echt gewenst is het niet.
is jouw piemel scherp?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ging ik wel van uit.. dacht dat ik dezen niet af kon luisterenquote:
Okee dan, ben wel een beetje zenuwachtigquote:
Om de appeltaart te snijden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Drink alcoholquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Okee dan, ben wel een beetje zenuwachtig
Koelkast een DM sturen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:03 schreef Snuf. het volgende:
Wil draakje sterven? Alvast bedankt en gecondoleerd
Somehow doet dit mij denken aan een gepelde piemel..quote:Ik gebruik mijn piemel ook wel eens als mes maar echt gewenst is het niet.
JA IK WEET HET OOK NIETquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
Heuj ik dacht het is 18.00, Snuf draait, maar nee, draakje
Draakje heeft Snuf verslagen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
Hoi Merel, overhemd met een colbertje (als jas zeg maar). Is dat leuk voor een date?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
Hollandse moet indrinke.quote:Okee dan, ben wel een beetje zenuwachtig
Ik ging speciaal voor je intunenquote:
Jahoor, topquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Merel, overhemd met een colbertje (als jas zeg maar). Is dat leuk voor een date?
Op msn ook al aangesproken wtf is ditquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iemand koelkast al pm/dm gestuurd?
Wat liefquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging speciaal voor je intunen
[..]
Jahoor, top
ow heb ook ff pm gestuurd, dan heeft hij er straks heel veel denk ikquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow heb ook ff pm gestuurd, dan heeft hij er straks heel veel denk ik
Staat in de streamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:06 schreef Groenepannekoek het volgende:
hij loopt uit, maar wel met een chill nummer.
iemand de naam en artiest
Vertrouw je me nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Merel, overhemd met een colbertje (als jas zeg maar). Is dat leuk voor een date?
daft punk, stronger better nog ietsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:06 schreef Groenepannekoek het volgende:
Daft Punk harder better faster strongerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:06 schreef Groenepannekoek het volgende:
Ja, jij draait altijd tof, dus ik dacht 'luisterenquote:
Maar je hebt dus date vanavond?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:06 schreef Ragboer het volgende:
Meiden die mij kledingtips geven, nu moet ik er zo wel strak uitzien.
Sorry, ik wil van meerdere dames wetenquote:
Romantisch uit eten bij kaarslicht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, jij draait altijd tof, dus ik dacht 'luisteren'
[..]
Maar je hebt dus date vanavond?
Tof, wat ga je doen ?
popje is lek zei koelkastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meestal als je koelkast pm stuurt dan reageert hij in no time..
miss is hij wel dood aan het gaan op de wc, of hevige seks aan het hebben met popje of eten aan het koken
Romantische Ragboerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Romantisch uit eten bij kaarslicht.
Lies, hij zou stuk zeggen.quote:
Oeh nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
wat voor soort restaurant?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zou nog minstens vier andere dames vragen. Minstens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, ik wil van meerdere dames weten
wat wil je weten?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb al eerder met haar een drankje gedronken. Nu wil ik het iets serieuzer aanpakken.
Ja, maar ik ben ook netjes. En zo ben ik wel vaker gekleed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor soort restaurant?
overhemd kan soberso altijd, staat netjes
colbert zo ik niet aanhouden als ik jou was tijdens het eten.. lijkt gelijk zo netjes
Zit an sich wel wat in, maar als hij zich daarin op zn gemak voelt is dat veel belangrijkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor soort restaurant?
overhemd kan soberso altijd, staat netjes
colbert zo ik niet aanhouden als ik jou was tijdens het eten.. lijkt gelijk zo netjes
Leukquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb al eerder met haar een drankje gedronken. Nu wil ik het iets serieuzer aanpakken.
Belgie huilt als ze verliezen met EK Kwalificatie. En treurige belgenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
Awh, ga dit weekend naar antwerpen toe, gaat het morgen regenen
Tenminste, dat zegt google, weeronline zegt dat het droog blijft..
Google wil dat het regent -> blijf je binnen -> zie je google ads -> profit voor googlequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
Awh, ga dit weekend naar antwerpen toe, gaat het morgen regenen
Tenminste, dat zegt google, weeronline zegt dat het droog blijft..
Heldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Google wil dat het regent -> blijf je binnen -> zie je google ads -> profit voor google
Hihi, dan kunnen we ze uitlachenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belgie huilt als ze verliezen met EK Kwalificatie. En treurige belgen
Complotquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Google wil dat het regent -> blijf je binnen -> zie je google ads -> profit voor google
maar een amerikaans?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi, dan kunnen we ze uitlachen
[..]
Complot
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
Tof nummer![]()
En nu verder met tas inpakken
bestemming?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
Tof nummer![]()
En nu verder met tas inpakken
Antwerpenquote:
Antwerpen dusquote:
quote:
Ik gok Antwerpen.quote:
oja dat las ik alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Antwerpen![]()
Naja, eerst vanavond naar vriend en dan rij ik morgenochtend met hem naar antwerpen![]()
Hij moet zn rijbewijs ook maar een keer gaan halen, ik ben ruim 3 jaar jonger en heb m al even
[..]
Antwerpen dus![]()
Romantisch weekendje![]()
Mits het weer meezit dan
Hup hongarije hup laat de lama niet in haar hempie staanquote:
Oke, veel plezier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Antwerpen![]()
Naja, eerst vanavond naar vriend en dan rij ik morgenochtend met hem naar antwerpen![]()
Hij moet zn rijbewijs ook maar een keer gaan halen, ik ben ruim 3 jaar jonger en heb m al even
[..]
Antwerpen dus![]()
Romantisch weekendje![]()
Mits het weer meezit dan
Geo wie ben jij? nieuwerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef Groenepannekoek het volgende:
[..]
Hup hongarije hup laat de lama niet in haar hempie staan![]()
En snuffie je bent een baas
BLIJF LUISTEREN IK ZEG HET ZOquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Overigens, welk nummer is dit?
is jij nieuw? of heb ik je gewoon nog nooit gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:16 schreef Groenepannekoek het volgende:
[..]
Hup hongarije hup laat de lama niet in haar hempie staan![]()
En snuffie je bent een baas
Daar zal ik maar niet vanuit gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is jij nieuw? of heb ik je gewoon nog nooit gezien?
iig, hoi, welkom en zulks
Ik ben gewoon een kakspritserquote:
kan heul goed hoor, ben er niet altijd ofzowquote:
Ik bleef sowieso luisterenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BLIJF LUISTEREN IK ZEG HET ZO![]()
BTW ik ga over 2 weken naar Antwerpen met schoolEn mijn zusje gaat er vaak shoppen
O ja maar dat valt niet echt in dit genre misschien doe ik hem als laatste nummertjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:20 schreef Groenepannekoek het volgende:
hueyy ik requeste al voor je begon te draaie
ik ken een chickie uit schoonhoven volgens mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
SchoonhovenTussen Rotterdam Utrecht en Gouda.
Hoe oud is ze? 18 of 19?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ken een chickie uit schoonhoven volgens mij
Lisa.. ze is een chinees..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |