abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94606882
Aangeboden een Abercrombie and Fitch Sentinel jas, gekocht via Fok! als cadeau maar was toch niet helemaal wat er gezocht werd en mag dus weer weg. Is alleen een keer gepast en is bij de vorige eigenaar ook niet tot nauwelijks gedragen.

Foto´s van de jas in kwestie:

Vraagprijs: 65 euro
Of niet dan?
pi_94610379
Waar eventueel op te halen/ te passen?

Offtopic; kan via m'n laptop niet reageren op welk topic dan ook.. Reageervenster is gewoon weg. Ligt dat aan mij of is er iets mis? Reageer nu met m'n telefoon..
pi_94615442
Een derdehands jas dus :P

Wat heb jij er voor betaald?
pi_94623381
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef UncleSam het volgende:
Een derdehands jas dus :P

Wat heb jij er voor betaald?
haha ja zo zou je t kunnen zien :')
Of niet dan?
pi_94623416
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 19:16 schreef Funkel het volgende:
Waar eventueel op te halen/ te passen?

Offtopic; kan via m'n laptop niet reageren op welk topic dan ook.. Reageervenster is gewoon weg. Ligt dat aan mij of is er iets mis? Reageer nu met m'n telefoon..
ligt aan jou, ben je wel ingelogd op je laptop? Op te halen of te passen in Amsterdam.
Of niet dan?
pi_94624398
Ah helaas, dat is te ver weg.. Ja was ingelogd, maar was een foutje van fok :)
pi_94625363
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:49 schreef Funkel het volgende:
Ah helaas, dat is te ver weg.. Ja was ingelogd, maar was een foutje van fok :)
als je wilt kan ik de maten doorgeven, lengte, lengte schouder - mouw en de breedte, van schouder tot schouder en dan kan ik em verzenden.
Of niet dan?
pi_94634814
Hmm, ik pas m toch liever, dus helaas gaat dit m dan niet worden , of je moet toevallig binnenkort eens in de buurt van Breda zijn ;)
pi_94635621
Ja ik wil net zeggen onder voorbehoud al weg, mocht het niets worden zal ik eens kijken of ik daar eens in de buurt kom ;)
Of niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')