Is mij ook overkomen. Na 5 jaar harde dienst ben ik buiten geflikkert, omdat ik ruzie had met mijn mede-vulploegleider. De eikelsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, iedereen hier ook.
Al mijn vrienden zijn nu in de fase dat ze massaal ontslagen worden omdat ze er allemaal 3 jaar werken en ze enkel door kunnen met een vast contract.. de sukkels.
Ik kan de komende 15 jaar nog als zaterdagkracht blijven waar ik zit.. Mits ik niks raars uithaal natuurlijk.
http://tinychat.com/spaceinvadersnaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen link, doen jullie maar link maken
YOU WISHquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://tinychat.com/spaceinvadersnaakt
[ afbeelding ]
quote:
Risico van een supermarkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is mij ook overkomen. Na 5 jaar harde dienst ben ik buiten geflikkert, omdat ik ruzie had met mijn mede-vulploegleider. De eikels
Bij ons ook hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Risico van een supermarkt.
Ik werk in een dierenwinkel ( nouja, dierenafdeling tuincentrum.. maar ik kom dan ook niet buiten m'n afdeling). Maar bij ons wordt de nadruk echt op de werknemers gelegd. De werksfeer is dan ook echt geweldig, iedereen kent elkaar, bier na werktijd etc. + je kent de bedrijfsleiding persoonlijk omdat ze ook over de vloer lopen.
Die moet in Draakje komen!quote:
Ik vind dat ze dat soort dingen moeten verbieden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik werk in een dierenwinkel ( nouja, dierenafdeling tuincentrum.. maar ik kom dan ook niet buiten m'n afdeling). Maar bij ons wordt de nadruk echt op de werknemers gelegd. De werksfeer is dan ook echt geweldig, iedereen kent elkaar, bier na werktijd etc. + je kent de bedrijfsleiding persoonlijk omdat ze ook over de vloer lopen.
Nog beter dan de deathmetal versie!quote:
Misschien had je al gemerkt dat ik niet de meest standaard dierenwinkel medewerker benquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat soort dingen moeten verbieden.Dieren verkopen in een tuincentrum. Sowieso dierenwinkels.
Laat mensen de beesten maar bij een fokker kopen, voorkomt heel veel impulsaankopen en ongewenste beesten.
wut wie danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben niet op de cam schat
En ik ben een paar weken geleden al geweest?
Was bij ons ook, hoor. Maar ze wilde mij al 2 jaar lang ontslaan, ze zochten nog een geldige reden om mij te ontslaan. Mijn baas zat me nog te pushen op het einde, dat ik nog een dag extra moest komen werken, maar dat kon niet met mijn studie. Dus werd ik maar gewoon op de straat geflikkert, zonder afscheid of iets. Ik word er nog boos om als ik er aan terug denkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat zeg jij een gekke dingen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
het is een leidsche korpschbal die boon nadoet.
JE MOET NAAR DE KAPPER
Ja daarom vond ik het raar, maar ik las verkeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat zeg jij een gekke dingen?
Heb jij me wel eens gezien uberhaupt?
Het was niet als aanval bedoelt of zo. Maar dit is gewoon mijn standpunt wat dit betreft. Dieren hoor je niet te kopen in een winkel en al helemaal geen winkel die er eigenlijk geen kaas van heeft gegeten, zoals de meeste dierenwinkels/tuincentra.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Misschien had je al gemerkt dat ik niet de meest standaard dierenwinkel medewerker ben!
Ik zoek veel op over m'n beestjes en probeer ze ook op m'n werk optimaal te verzorgen ( gelukkig heb ik daar ondanks het feit dat ik een zaterdag kracht ben heel veel over te zeggen.). Maar ik sla de informatie ook op in m'n hoofd om het over te brengen naar eventuele klanten.
Gelukkig zijn we best duur, dit voorkomt een hoop impuls aankopen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik het raar, maar ik las verkeerd
Ik hoorde deze een paar dagen terug, ik lag na de derde keer luisteren nog in een deuk.quote:
Eens met het feit dat dat bij 9 van de 10 dierenwinkels/tuincentra inderdaad het geval is!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was niet als aanval bedoelt of zo. Maar dit is gewoon mijn standpunt wat dit betreft. Dieren hoor je niet te kopen in een winkel en al helemaal geen winkel die er eigenlijk geen kaas van heeft gegeten, zoals de meeste dierenwinkels/tuincentra.
ja dan ben ik bijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je wil het zo graag he
Vanavond zal ik er wel zijn, als jij er natuurlijk ook bent
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja dan ben ik bij, die heeft geen webkem. Tenzij ik op de laptop ga onder het mom van powerpoint maken
Die is ook tof inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik mail mijn met iphone, stond mijn moeders mail daar blijkbaar automatisch.Dus nu hoop ik dat ik alles goed verwijderd heb, want het was geen moeder-geschikt berichtje.
Ik heb zin in morgenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
Fuck, ik mail mijn met iphone, stond mijn moeders mail daar blijkbaar automatisch.Dus nu hoop ik dat ik alles goed verwijderd heb, want het was geen moeder-geschikt berichtje.
hihioehoeohehahahoehoahihiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, ik ga een eitje bevru... bakken!
Daarna werken, hoooooooi
Echt zo'n faal he.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is mij ook al te vaak overkomen. Sms ed. sturen naar de mensen over wie het eigenlijk gaat, is ook niet echt tof trouwens
BAMquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
Godver, ik kreeg net echt een idioot harde klap stroom
Met een föhn in bad gesprongen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
Geraakt door de bliksem?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
Oh god, hou op! Ben als de dood voor onweer en bliksemquote:
Aaawww, kom maar hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, hou op! Ben als de dood voor onweer en bliksem
Doeiiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga weerhond uitlaten, eten, douchen en daarna personeelsfeest
Avondje lekker zuipen![]()
Veel plezier nog vanavond en vannacht
Veel plezier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik krijg wel eens schokken van een massief betonnen muurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg soms een statische vonk als ik een plant aanraak!Hoe sneu is dat?
hai bye, was gezellig, doen we gauw weerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:58 schreef Ragboer het volgende:
Zo mensen net gedornken in de stad utrecht best wel aangeschotn, ik ga nu ff slapen, want moet zo uit eten dus doei weer.
Dat is wetenschappelijk onmogelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens schokken van een massief betonnen muur
Ik las spermafeest toen ik langs scroldequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die geef ik je vanavond welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las spermafeest toen ik langs scrolde
Dan is het geen massief betonnen muurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is wetenschappelijk onmogelijk
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die geef ik je vanavond wel![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die geef ik je vanavond wel![]()
hmm iddquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hee wacht eens, dit is geen positief liedje____
Welk liedje is het?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hee wacht eens, dit is geen positief liedje____
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen heb tieten
![]()
tititititititititit
Die heb ik zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:Iedereen heb tieten
![]()
tititititititititit
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toon is een heul spesjale user
Ahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
No more tears - Ozzy Osbourne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6e plaats!!!
![]()
Terechtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wilde gewoon keihard meezingen maarja ik was aan de tel
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet bovenaan
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
johquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:19 schreef dockx het volgende:
Ik wist niet dat de fritessaus van de mac ook als tube werd verkocht in de winkel..![]()
![]()
madsausquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:19 schreef dockx het volgende:
Ik wist niet dat de fritessaus van de mac ook als tube werd verkocht in de winkel..![]()
![]()
je vraagt er toch niet omquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:Waarom sta ik zo hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ow die van AH kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je vraagt er toch niet om
joppiesaus trouwens, heb je die dure grote uit te koeling die nooit op gaat. Maar AH eigen merk heeft ook joppiesaus (dat noemen ze anders) maar dies even lekkah
scheelt best veel geldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die van AH kende ik nog niet.
Dat Joppie gewoon in de suup te koop is ben ik ook pas sinds een paar jaar achter!
Met of zonder Karel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga meedoen aan the voice of holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |