FIFA Ultimate Team(FUT)quote:Tijdens de Nederlandse voorronde voor de FIFA Interactive World Cup is een finale plek te verdienen voor één van de Live Qualifiers in Europa. Op 19 maart aanstaande kun je bij Gamekings Live strijden om deze vrije plek en de beste FIFA speler van Nederland worden.
Als je in de voorronde de overwinning naar je toe weet te trekken, reis je naar Berlijn, London, Kopenhagen of Warschau om daar in de kwart finales in te stromen. Weet je ook daar de hoogste podiumplaats te behalen, dan ga je door naar de FIWC Grand Finale die zal plaatsvinden tijdens het Ballon d’Or Gala in Zurich.
De Nederlandse voorrondes vinden 19 maart 2011 plaats in de Utopolis bioscoop, Forum 16 in Almere vanaf 11.00 met de finale om 17.00 uur. Aanmelden ter plaatse vanaf 10.30 uur. Meedoen aan het toernooi kan alleen door middel van een officiële aanmelding via FIWC2011@electronicarts.nl. Er zijn slechts 40 plekken, vol is vol. Inschrijving is mogelijk tot en met 15 maart 2011.
Houd de EA-website in de gaten voor meer informatie. Ga voor alle voorwaarden van het FIWC 2011-toernooi naar www.fifa.com/fiwc.
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Alonso en vooral Xavi doen het juist geweldig bij mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef psychedelicate het volgende:
Barcelona spelers zijn veel te zwak in FIFA11, een spel waarin Strength allesbepalend is. Overigens kunnen ze ook niet bijzonder goed passen; Xavi is, op misschien Alonso na, de slechtste passer (met een hoge PAS) met wie ik heb gespeeld.
Busquets en Mascherano zijn ook nog redelijk (omdat ze sterk zijn), maar Valdes laat de ene na de andere bal los. Spaar gewoon even door voor één van de beste keepers in het spel; Casillas.
Puyol, in het echt een briljante verdediger, is nog wel de slechtste speler met wie ik heb gespeeld. Die gast heeft me zoveel tegendoelpunten gekost.
Ik heb mezelf lang genoeg voor de gek gehouden met spelers als Iniesta en Xavi, maar uiteindelijk vallen ze allemaal in het niets met de spelers die ik nu heb (Diarra, Kaká, Real Madrid in general).
Dat probeerde ik, maar de simpelste ballen werden verspeeld. Vooral één keer aanraken vonden ze moeilijk. En vergeet niet dat ik met een volledige Barcelona squad speelde (max. chemistry and whatnot).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Niet mee eens, je moet het spel van Barca spelen om er het meeste uit te halen. In de meest simpele zin houdt dat in dat je gewoon veel moet passen...
Ik maak veel gebruik van een-tweetjes... De verdediger wordt dan sowieso genoodzaakt mee te lopen waardoor je nog weleens gaten creëert. Sowieso pass ik ook vaak terug als ik niet vooruit kan. Lange bal naar de andere kant van het veld en daar een opening zoeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:22 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dat probeerde ik, maar de simpelste ballen werden verspeeld. Vooral één keer aanraken vonden ze moeilijk. En vergeet niet dat ik met een volledige Barcelona squad speelde (max. chemistry and whatnot).
Doelpunten scoren ging nog wel redelijk met Villa en Messi (afstandsschoten en finesse shots), maar het probleem lag vooral bij het bereiken van de spelers.
Bovendien gaat het bij het spel van Barcelona ook vooral om de steekpassen, iets dat in FIFA11 ook niet het makkelijkste is om te doen. Lobbed through passes zijn te abusable, maar een echt goede through pass over de grond is zeldzaam. Dat komt mede door de verschrikkelijke AI waardoor spelers uit zichzelf nooit een goede loopactie maken.
Ik snap wat je bedoelt. Wat me opviel is dat de AI vooral in de verdediging sterk is verbeterd... Wanneer bijv. 1 verdediger 2 man moet verdedigen blijft ie in 11 veel beter tussen de bal en de vrijlopende man voor de goal meerennen. Waar ik me in 11 op probeer te 'spitsen' zijn de skill moves.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef psychedelicate het volgende:
Net zoals in het echt zie ik vrij snel veel gaten in de verdediging, maar, helaas ook net zoals in het echt, duiken de spelers niet die gaten in omdat ze te dom/langzaam van begrip zijn om het spelletje te snappen. Op het veld erger ik mij ook altijd dood aan dit soort dingen, en nu zit ik er zelfs in FIFA11 mee opgescheept.
Wist ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef StijnDa het volgende:
Als ik een silver coach gebruik, krijg ik dan minder chemistrybonus?
Getest, ja 5 ipv 10.
Bien surquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:45 schreef laucas het volgende:
Mag ik in de OP?![]()
PS3: kaassoldaat (laucas)
Nee want je klikt gewoon op Volgende Deel openen, en dan kopieert hij de OP van nuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:11 schreef Tim86 het volgende:
Moet hij er ook wel bij in de wiki, anders is hij bij het volgende topic weer weg
Ik heb er nog geen wedstrijd mee gespeeld, maar zijn stats zijn veelbelovendquote:
Zul je iemand blij mee gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef StijnDa het volgende:
GODVerdometyfus.
Mn pc flipte, heb ik Sneijder CM, 40k waard voor 250 coins BIN erop gezet
Ja godverdomme dat zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef emokid het volgende:
[..]
Zul je iemand blij mee gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |