Beste Fok!ers
Ik heb géén idee of ik hier goed zit, maar anders wordt hij wel verplaatst.
Ik heb sinds een paar weken last van misselijkheid, nooit uit het niets, maar vaak in combinatie met drugs of harde muziek. Ik zal een paar uit een lopende voorbeelden geven;
Afgelopen zaterdag (en 2 weken geleden precies hetzelfde verhaal) naar de stad geweest, voor-gedronken met wat vrienden en daarna richting stad. Net voordat ik de kroeg (verkapte disco) inging een lijn coke genomen. Niks aan de hand, voelde me gewoon zoals normaal (naja.. je begrijpt wat ik bedoel). Eenmaal in de kroeg merk ik dat ik overal op let (dúh) maar de bass voel ik echt letterlijk in me maag, waardoor me maag trillend aanvoelt. Ik had gewoon het gevoel dat ik moest gaan spugen doordat me maag zo erg van slag was.
Nu voorbeeld 2, als ik op een willekeurig tijdstip een joint (hasj) rook, wordt ik eigenlijk ook altijd misselijk. Vooral als ik in de auto zit (of ik nou zelf rijdt of niet) begint het op te komen. Ik wordt eigenlijk nooit misselijk, pas sinds kort dat ik het voel.
Nou was ik dus laatst nuchter op een hardstyle feest hier in de buurt. Door de harde bass voelde ik me hetzelfde als in voorbeeld 1, misselijkheid door het getril van mijn maag.
In het dagelijks leven heb ik er nooit last van en denk ik er ook niet aan, maar als ik het dan een klein beetje begin te voelen lijkt het net of mijn gedachten zich alleen dáár op kunnen focussen waardoor het effect sterker lijkt te worden.
Nu hoef ik geen reacties van; 'het ligt aan de drugs', want ik heb het ook zonder. Minder, maar heb het wel.
Kan het zijn dat mijn maag erg van streek is of iemand anders een verklaring voor dit, toch redelijk vage, verschijnsel?
Alvast bedankt