quote:Op maandag 28 maart 2011 10:02 schreef Michhas het volgende:
Hoe noem je kaas die niet van jou is?Haha, toch wel even hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Michhas, zullen wij samen spelen? Fuck het weer, gewoon hardcore met gordijnen dicht blijven gamen.quote:
Dude!?!?!?!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Michhas, zullen wij samen spelen? Fuck het weer, gewoon hardcore met gordijnen dicht blijven gamen.
Ik zal nog ongeveer 60x de lente meemaken in mn leven dus 1x eventjes wat minder is niet zo ergquote:
Ik heb nog amper de tijd gehad om in die zonnetje te zittenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik zal nog ongeveer 60x de lente meemaken in mn leven dus 1x eventjes wat minder is niet zo erg
Ik denk meer dat hij bedoelt dat je graag met mich wilt spelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik zal nog ongeveer 60x de lente meemaken in mn leven dus 1x eventjes wat minder is niet zo erg
Dat komt door de houtbehandeling. Die dingen moeten veel beter bewerkt zijn omdat ze regen moeten doorstaan enzulks.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Gistermiddag een prachtige tuinset gezien die we nu wel erg graag in de achtertuin zouden willen zetten. Het kost alleen wel het dubbele als de prijs die ik in mijn hoofd had zitten
Tuinmeubelen zijn verdorie nog duurder dan gewone meubelen
Hij is van Aluminium en Wickerquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat komt door de houtbehandeling. Die dingen moeten veel beter bewerkt zijn omdat ze regen moeten doorstaan enzulks.
Goeiemorgen trouwens.
Whehe oke, dan weet ik het niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is van Aluminium en WickerDus houtbewerking zal er weinig mee te maken hebben
Aluminium buitenkant, houten binnenkant!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is van Aluminium en WickerDus houtbewerking zal er weinig mee te maken hebben
Hout IN het frame?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Aluminium buitenkant, houten binnenkant!
Houtspanen, jeweetz!quote:
Nuff said.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Bozz187 het volgende:
Kakzooi ik verveel helemaal naar de kanker tliz stuur eens ff wat pica's kan ik me ff vermaken
omgquote:Op maandag 28 maart 2011 13:40 schreef Bozz187 het volgende:
Kakzooi ik verveel helemaal naar de kanker tliz stuur eens ff wat pica's kan ik me ff vermaken
Fijn. Daar zit je dan in de bieb te leren.quote:
!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Fijn. Daar zit je dan in de bieb te leren.
Dan moet je ook altijd even je muis op het linkje houden zie je vanzelf onder in beeld waar je heen gestuurd word.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Fijn. Daar zit je dan in de bieb te leren.
wilde een grap maken over hoe groot is jou mond?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef tliciouz het volgende:
Maar boz.kijken of je vrijdag ook nog zo durft te praten.
Waarom kan ik dit soort grappen beter hebben van jou dan van kutkabouter.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wilde een grap maken over hoe groot is jou mond?
Maar op vrijdagen ben ik altijd een hele rustige jongen hoor die nooit met meisjes durft te praten
Discriminatie?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom kan ik dit soort grappen beter hebben van jou dan van kutkabouter.
Weet ik, maar ik vergeet dat altijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je ook altijd even je muis op het linkje houden zie je vanzelf onder in beeld waar je heen gestuurd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |