Inderdaad, nu je het zegt. Deprimerendquote:Op maandag 28 maart 2011 06:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat een kak zooi die zomertijd, het is weer donker als ik wakker wordt
Helaaschquote:Op maandag 28 maart 2011 06:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja succes op je werk de oudjes zullen wel van slag zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 06:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, nu je het zegt. Deprimerend
Ik werk alleen op zondag!quote:Op maandag 28 maart 2011 06:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohja succes op je werk de oudjes zullen wel van slag zijn
ah op die fietsquote:Op maandag 28 maart 2011 06:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik werk alleen op zondag!Ben vroeg op omdat ik voor 9 uur een opdracht moet inleveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 06:59 schreef Michhas het volgende:
Hoe noem je een blutte eend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Hoe noem je een blutte eend?Jezus zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ik probeer te denken over een mop kan ik trouwens alleen babymoppen bedenken![]()
what the... Issues?quote:Op maandag 28 maart 2011 07:13 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jezus zeg![]()
Nu ik probeer te denken over een mop kan ik trouwens alleen babymoppen bedenken
Hoe noem je een blutte eend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
All good things are wild and free.
Maar wel langer licht.quote:Op maandag 28 maart 2011 06:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel wat!quote:Op maandag 28 maart 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Gistermiddag een prachtige tuinset gezien die we nu wel erg graag in de achtertuin zouden willen zetten. Het kost alleen wel het dubbele als de prijs die ik in mijn hoofd had zitten
Tuinmeubelen zijn verdorie nog duurder dan gewone meubelen
Ga experimenteren met medicijnenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:08 schreef Bozz187 het volgende:
Dude ben je net 3 kwartier aan het werk, is er niks meer te doen wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:02 schreef Michhas het volgende:
Hoe noem je kaas die niet van jou is?heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe noem je kaas die niet van jou is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo slecht.
All good things are wild and free.
Hoe noem je kaas die niet van jou is?is het weer zo'n dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |