Netjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, meer iets met in de laatste nachttrein je halte missen en in dordrecht wakker worden, waarna je vervolgens mag wachten op de eerste trein terug
daarom moet je ook geen voetbal spelen maar gewoon gaan gamen no physical stressquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef Parvus het volgende:
Voor het eerst in 5 jaar een voetbalwedstrijd gespeeld vandaag. Kanker mijn benen
Met rossdale kan je altijd private gaan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Spelen jullie ooit private matches?
Nadat ik een druiplul heb opgelopen tijdens een weekendmarathon cybersex heb ik dat afgezworen.. Sorry Rossdalequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met rossdale kan je altijd private gaan!
Spoilersquote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef dreamzk het volgende:
Zombies, iedereen falen behalve de aardappelEn ik kijk vooral michhas, rossdale en bozz aan. Jullie zuigen paardenballen.
Btw, kneusteun, suckerpunch, snapte er geen cancer van. Was nou die dansclub ook de realiteit?
Geen stress, deze verwarring krijg je al na 5min.quote:
En dat terwijl ik niet eens meedeedquote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef dreamzk het volgende:
Zombies, iedereen falen behalve de aardappelEn ik kijk vooral michhas, rossdale en bozz aan. Jullie zuigen paardenballen.
Oh echt niet dat ik jullie stelletje gekken binnen laat.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Bozz187 het volgende:
Hey tliz was er nog party bij jou zo ja doan komen we crashen
daar had gister ook last vam toen ik naar huis ging snap geen kloot van wat er gebeurdequote:Op zondag 27 maart 2011 04:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen stress, deze verwarring krijg je al na 5min.
jullie? Ik was alleen hoor de rest moest weer sjaak afhaak spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 08:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh echt niet dat ik jullie stelletje gekken binnen laat.Ik ben aankomende vrijdag sowieso in de stad te vinden.
Gister niet meer, heb in de middag al genoeg gedronken op terrasjes.
vanmiddag weer, word mooi weer jongens!
Ja als je dat had gezegd had je wel even mogen binnen komen hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jullie? Ik was alleen hoor de rest moest weer sjaak afhaak spelen
nee ik had al wat dames gevonden om de rest van de avond mee door te halenquote:Op zondag 27 maart 2011 09:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja als je dat had gezegd had je wel even mogen binnen komen hoor.
Michhas? Ben jij dat?quote:
De tering, ik was echt helemaal van de kaart. Hard gefaald met hosselen gisteravond, ik schaam me ervoorquote:Op zondag 27 maart 2011 09:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daar had gister ook last vam toen ik naar huis ging snap geen kloot van wat er gebeurde
Uhuquote:Op zondag 27 maart 2011 13:03 schreef RickoKun het volgende:
ik heb de hele tijd last van GEEN TOFFE spelletjes ziekte.
Daar heb ik al ongeveer een jaar last van. Omdat game ontwikkelaars alleen maar pure kanker ontwikkelen, iemand anders ook?
ik had eerst en chick van16 achter me aan maar dat was te ver uit de richting. En toen een chick van 33 achter me was milfable maar niet bozzworthyquote:Op zondag 27 maart 2011 12:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De tering, ik was echt helemaal van de kaart. Hard gefaald met hosselen gisteravond, ik schaam me ervoor
BO/zombies iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |