Sterkte jongen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:51 schreef Frankii het volgende:
[..]
Frankii heeft op het moment even belangrijkere dingen aan zijn hoofd.
Het begin lijkt mij iets te veel op raise cain.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:23 schreef dreamzk het volgende:
Ik weet dat iedereen het aids gaat vinden, maar ik post het toch:
Heeft me door de ex-battle gehaald
Boh ouwe. Deze jongen is compleet aan gortquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:58 schreef Rossdale het volgende:
Potverdeurie wat een fokking epische avond
Om 6:30 uurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boh ouwe. Deze jongen is compleet aan gortHoe laat was je uiteindelijk thuis?
Hoezo post je dan om 4 uur?quote:
Nee, meer iets met in de laatste nachttrein je halte missen en in dordrecht wakker worden, waarna je vervolgens mag wachten op de eerste trein terugquote:
Netjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, meer iets met in de laatste nachttrein je halte missen en in dordrecht wakker worden, waarna je vervolgens mag wachten op de eerste trein terug
daarom moet je ook geen voetbal spelen maar gewoon gaan gamen no physical stressquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef Parvus het volgende:
Voor het eerst in 5 jaar een voetbalwedstrijd gespeeld vandaag. Kanker mijn benen
Met rossdale kan je altijd private gaan!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Spelen jullie ooit private matches?
Nadat ik een druiplul heb opgelopen tijdens een weekendmarathon cybersex heb ik dat afgezworen.. Sorry Rossdalequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met rossdale kan je altijd private gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |