Ik wil ook wel met je spelen hoor Michhas, hihi.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:50 schreef dreamzk het volgende:
Hey micchas, zwengel die doos even aan, ik wil met je spelen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met je spelen hoor Michhas, hihi.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Tliciouz wil wel met je spelen.
Aah, dus daar was mijn nifi.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:09 schreef tliciouz het volgende:
AH-medewerkster gewond door messen in bierkrat
[ afbeelding ]
Dan ben je echt sick.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
Lol even terug komen op honden, me ouders hond heeft zojuist me moeders been op meerdere plaatsen gebroken! Leuk zo'n beest
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
Lol even terug komen op honden, me ouders hond heeft zojuist me moeders been op meerdere plaatsen gebroken! Leuk zo'n beest
Heb hem even aangepast voor je.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom kunnen sommige vrouwen zich nooit aan hun afspraken houden!
Ik kan daar zo slecht tegen ga je zaterdag een half jaar met je vriendin denk je van ik organiseer eens wat leuk bedenkt ze zich net even dat ze toch liever met d'r roeiclubje gaat kamperenquote:
Ohhh wat lief!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen ga je zaterdag een half jaar met je vriendin denk je van ik organiseer eens wat leuk bedenkt ze zich net even dat ze toch liever met d'r roeiclubje gaat kamperen!
Ja eigenlijk moest ze zondag pas roeien dus dan zou ze s'ochtends gaan maar ik vind het wel prima zo ga lekker zuipen vanavond en morgenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohhh wat lief!was mijn vriend maar zo.
Dan zou ik lekker zeggen bekijk jij het maar en gaan stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |