maar jij moet nog beginnenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef Fsmxi het volgende:
Waar sommigen tot 1-2 uur werken zullen, bedoel je
quote:
anyway bijna tijd om geld te verbrassenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:08 schreef Fsmxi het volgende:
Anyway, tijd om wat geld binnen te schrapen.
NICE!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja en daar voor krijg je ook nog eens centjes
nadeel je moet het wel 32 tot 40 uur per week doen en een deel van de verdiende centjes moet naar de overheidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NICE!dan weet ik dat ik later werk wil!
Hehehe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef Michhas het volgende:
IK WIL NAAR BUITEN, IK WIL BIER DRINKEN OP EEN TERRAS EN DOEN WAT IK WIL!
Ik wordt helemaal fucking gestoord hier binnen
Tliciouz wil wel met je spelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:03 schreef dreamzk het volgende:
Tetnamens voorbij, live is in de pocket. Wie wil met mij spelen?
Niet onlinequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Tliciouz wil wel met je spelen.
Ik wil vanavond mee manquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:23 schreef Bozz187 het volgende:
Ja ik ben thuis en heb eindelijk WEEKEND!!!!!!!!
Gast, jij kan tenminste niet mee omdat je been gebroken is. Ik kan niet mee omdat mijn ouders langs komen. Lijkt me toch dat jij het beter hebt getroffen.quote:
Gast, ik zit al een maand binnenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Gast, jij kan tenminste niet mee omdat je been gebroken is. Ik kan niet mee omdat mijn ouders langs komen. Lijkt me toch dat jij het beter hebt getroffen.
Wie gaat er dan ook op een kruk zitten in een clubquote:
Ik wil ook wel met je spelen hoor Michhas, hihi.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:50 schreef dreamzk het volgende:
Hey micchas, zwengel die doos even aan, ik wil met je spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |