Waar af te halen? WT, plannen zijn geweizigd, we vertrekken vanuit Deventer, eerst ff biefstuk jattenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
Straks biefstuk met mijn mama's zelfgemaakte stroganoffsaus
Moeders die denken coole kleren voor hun kind te kopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gefaald bij kleine man. Kijk schat, hoe cool je nieuwe zomerjas is!
"Getver, hij is lelijk mam!"
is gucci mattiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar af te halen? WT, plannen zijn geweizigd, we vertrekken vanuit Deventer, eerst ff biefstuk jatten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeders die denken coole kleren voor hun kind te kopen.
ja doet ze dat nog steeds bij je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was ie roze? Alleen echte mannen dragen roze. I should know. Ik ben heul machoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, de kleur is al fout enzo. "Je weet toch dat ik alleen zwart enzo wil?"
kutemo
Mjah moest even aantal dingen op een rijtje zetten voor mezelfquote:
Precies zoals verwacht dusquote:
Wordt vanzelf beterquote:
Ik heb George vandaag speciaal voor jou gewassenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal ze bij George uit het raam hangen
haha dat probleem had ik altijd met mijn moeder..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Was ie roze? Alleen echte mannen dragen roze. I should know. Ik ben heul macho
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar af te halen? WT, plannen zijn geweizigd, we vertrekken vanuit Deventer, eerst ff biefstuk jatten
Ik had een buurman die een of ander pak poeder op straat smeet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
ooh kut, autowassen, dat ben ik vergetenHele 'stad' rond gecrosst, 2x langs de wasstraat gekomen, vergeet ik er doorheen te rijden
Nou hij heeft echt niet te klagen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
haha dat probleem had ik altijd met mijn moeder..
Nou doe eens gekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
George gewassen? Pour moi?Zal ik mezelf dan ook maar wassen, speciaal voor George?
quote:
Dat dacht mijn moeder ook altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hij heeft echt niet te klagen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |