Afgewerkt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, laatste klant gehad, bijna weekend
Ah das nog niksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahaha, dat klinkt al meer als de fratsen sie ik uit zou halen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah das nog niks
Maandje terug waren we met uitbreiding van ons datacenter bezig en hadden we een boel hardware binnen.
Toen was 'men' benieuwd of ik eigenlijk wel in een doos van een server zou passen. Dus toen hebben ze mij er met 4 man ingestopt en door het pand lopen slepen
Volgens mij hebben ze toen ook bewijsmateriaal gemaakt *gaat even zoeken*
Whahahahahahahahhahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah das nog niks
Maandje terug waren we met uitbreiding van ons datacenter bezig en hadden we een boel hardware binnen.
Toen was 'men' benieuwd of ik eigenlijk wel in een doos van een server zou passen. Dus toen hebben ze mij er met 4 man ingestopt en door het pand lopen slepen
lolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah das nog niks
Heb toen een gpo'tje gemaakt die hun achtergrond en startpagina in IE vast zettequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahahahahahhaha![]()
![]()
Pak ze terug, bestel alleen nog roze patchkabels.
Whehehehehehequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb toen een gpo'tje gemaakt die hun achtergrond en startpagina in IE vast zette![]()
![]()
Nadeel dat ze een klant van ons zijn he. I have tze powerrrrr
Hoezo dat dan?quote:
Ik zie nu allemaal redenen voor bij komen waarom ik ook al weer niet bij een supermarkt wou gaan werkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef pgrferrari het volgende:
Nog iets meer dan een uur![]()
En dan vanavond nog 4 uur
De dag is nog niet om he!quote:
...nagellak op Marktplaats verkocht om geld bijeen te sprokkelen voor een rijbewijs....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
De dag is nog niet om he!
En heb je de vaatwasser aluitgeruimd? Een wasje gedraaid? Je kamer genettoyeerd?
Ja die is uitgeruimd! en ik heb alle kleren die op mn kamer op de grond lagen in de wasmand gegooidquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
De dag is nog niet om he!
En heb je de vaatwasser aluitgeruimd? Een wasje gedraaid? Je kamer genettoyeerd?
doe maar zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
...nagellak op Marktplaats verkocht om geld bijeen te sprokkelen voor een rijbewijs....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja die is uitgeruimd! en ik heb alle kleren die op mn kamer op de grond lagen in de wasmand gegooid
En wiens kleren was je dan allemaal?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja die is uitgeruimd! en ik heb alle kleren die op mn kamer op de grond lagen in de wasmand gegooid
Mama mag ze wassenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wiens kleren was je dan allemaal?
Boeiend, dit is alleen vandaag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
[..]
Ik zie nu allemaal redenen voor bij komen waarom ik ook al weer niet bij een supermarkt wou gaan werken
Ze whatsappt je de opdracht om een wasje te draaien welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |