Plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk nou, met de hockeystick van mijn (overleden) opa:
[ afbeelding ]
www.doedatdanook.jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef Toekito het volgende:
www.TJwilgauwnaarhuisenopzijnbalkonlekkerniksdoen.nl
Zag je dat, wat ik zei over de Liptonreclame?quote:
Het lijkt erop dat je linkt naar een bestand uit je mail... dat werkt alleen als wij daar ook kunnen inloggenquote:
Ja, ik zag het!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zag je dat, wat ik zei over de Liptonreclame?
Vrij logische plek nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Heb mijn schoenen teruggevonden in de opbergkast
quote:
Ja, nu doet hij hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wilde nog vragen of jullie hem nu wel zagen, maar dat is duidelijk![]()
quote:
Precies, en ik vind het ook erg sociaal van de collega's dat ze spullen opbergen die Priem zelf niet had opgeborgenquote:
Dag lieverdje, fijn weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
Beter toegankelijk dan vorige keer; toen ze ze aan de lamp hebben gehangenquote:
Lol. Ik zal ze de volgende keer inderdaad even bedankenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, en ik vind het ook erg sociaal van de collega's dat ze spullen opbergen die Priem zelf niet had opgeborgen.
Whahahahaha, dat klinkt al meer als de fratsen sie ik uit zou halenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beter toegankelijk dan vorige keer; toen ze ze aan de lamp hebben gehangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |