mja dat vast en zekerquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Kutgemeente. Ze zetten het podium steeds verder van ons studentenhuisje. Dat wordt dixies ipv thuis naar de plee dit jaar
. Nouja, het wordt evengoed weer gezellig en dat is het belangrijkste toch?
Ik durf te wedden dat het nog sneller is als je thuis gaat pissen ipv in de rij voor de dixies te staanquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Kutgemeente. Ze zetten het podium steeds verder van ons studentenhuisje. Dat wordt dixies ipv thuis naar de plee dit jaar
. Nouja, het wordt evengoed weer gezellig en dat is het belangrijkste toch?
Yes, vanaf 7.30 weer bejaarden pesten!quote:Op zondag 17 april 2011 08:24 schreef Stuurloos het volgende:
Hoera, we zijn weer aan t werk.. PTT ook?
Ik tot 15u, maar om 11u versterking van de stagiaire.. dus dan hoef ik eigenlijk vrij weinig meer te doen.quote:Op zondag 17 april 2011 08:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes, vanaf 7.30 weer bejaarden pesten!
Ik ook tot 15uquote:Op zondag 17 april 2011 08:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik tot 15u, maar om 11u versterking van de stagiaire.. dus dan hoef ik eigenlijk vrij weinig meer te doen.
Gunstig gunstig.. ik begin trek te krijgenquote:Op zondag 17 april 2011 08:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook tot 15uEn met of zonder stagiaire hoef ik hier eigenlijk vrij weinig te doen
Ik red het voorlopig nog wel even.. ben deze keer een keer slim geweest en heb gisteravond wat bammetjes gemaakt, straks lekker broodje met omelet wegwerkenquote:Op zondag 17 april 2011 09:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Gunstig gunstig.. ik begin trek te krijgen
I'm so frigging jealous. Er zit hier 120 man aan de croissants, broodjes, bubbels en zalm en ik zit hier met een lege maag..quote:Op zondag 17 april 2011 09:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik red het voorlopig nog wel even.. ben deze keer een keer slim geweest en heb gisteravond wat bammetjes gemaakt, straks lekker broodje met omelet wegwerken
Bestellenquote:Op zondag 17 april 2011 09:07 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
I'm so frigging jealous. Er zit hier 120 man aan de croissants, broodjes, bubbels en zalm en ik zit hier met een lege maag..
Oh fuck is het weer zover? PPFFFOOEEEEEEEEETTTT.quote:Op zondag 17 april 2011 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
over 3 kwartier is het gedaan met de rust. Dan vertrekt de trucktours.
Gelukkig hoor ik die vanaf mijn huis net nietquote:Op zondag 17 april 2011 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
over 3 kwartier is het gedaan met de rust. Dan vertrekt de trucktours.
Pas na 10.30 uur, want dan is t pas gedaan. Ik loop zo de keuken wel in voor een appel ofzo.quote:Op zondag 17 april 2011 09:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bestellen
Edit: Op zondag, om 9 uur 'smorgens, nee dat werkt ook niet echt![]()
Kan je niet wat van het ontbijt meetrekken?
ja is weer de tijd van het jaar.quote:Op zondag 17 april 2011 09:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh fuck is het weer zover? PPFFFOOEEEEEEEEETTTT.
Goed zo! Zoals mijn oma vroeger al zei: "Je moet goed eten mien jong!"quote:Op zondag 17 april 2011 09:38 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Pas na 10.30 uur, want dan is t pas gedaan. Ik loop zo de keuken wel in voor een appel ofzo.
Die appel ging er iig goed inquote:Op zondag 17 april 2011 09:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed zo! Zoals mijn oma vroeger al zei: "Je moet goed eten mien jong!"
Mooiquote:
Hou de vrachtwagens vanmiddag in de gaten, misschien kom je m wel tegenquote:Op zondag 17 april 2011 09:54 schreef theKiD het volgende:
Nog een harde werker die het vanmorgen al drukker heeft gehad dan vooraf geplandEen of andere kutmongool vond het leuk om in ons hekwerk een gat te maken. Maar voor zover ik kan zien, is hij/ zij nergens binnen geweest..
Hah, die van mij ook. Even middageten bij oma en de hele tafel was gedekt, helaas niet met alleen lekkere dingen (zultquote:Op zondag 17 april 2011 09:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MooiMijn oma zei dat altijd, en vervolgens werden we volgepropt met dikke boterhammen met kaas, worst en ei
![]()
Oma![]()
Oma's opvattingen over eten![]()
Dat advies altijd ter harte hebben genomen en nu te veel eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |