abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94646543
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat niet echt, maar soms werd er wel geduwd en toen kon ik er eentje gratis aanraken ja :D
Nou wat een instelling weer. Arme vrouwen in de volle bussen :)
pi_94646573
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat niet echt, maar soms werd er wel geduwd en toen kon ik er eentje gratis aanraken ja :D
Tja, met zo'n instelling... Mijn punt blijft staan: je bent er te geforceerd mee bezig en ziet elke vrouw als versierobject. Zo wordt het nooit wat.
pi_94646737
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, met zo'n instelling... Mijn punt blijft staan: je bent er te geforceerd mee bezig en ziet elke vrouw als versierobject. Zo wordt het nooit wat.
Maar dan praten we over 7 jaar terug he :P toen ik nog geen auto had toen was ik ook al wanhopig en op mijn 22ste gaf ik het officieel op en wist ik dat ik alleen zou blijven. Alleen na 5 jaar kon ik dat niet meer opbrengen omdat ik er overal mee word geconfronteerd en enkel negativiteit en stress ervoer op het werk en ik kon er met niemand over praten.

Nu lijkt het erop dat ik me er weer bij neer kan leggen en weer 5 jaar vooruit kan gaan.
pi_94647114
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

omdat ik dat toch niet redt. dan wordt ik depri
een vriendin of kansen daarop zal me gelukkiger laten voelen. en dan kan het wel.
daarom heeft dit gedoe een grotere prioriteit dan andere dingen.
ik heb wel vaker geprobeerd naar school te gaan, je wordt er alleen maar steeds meer depri van, en het leven wordt steeds zinlozer door pijnlijke confrontaties.

pijnlijke confrontaties zoals andere stelletjes zien, altijd afgewezen worden door meisjes, weten dat het jou nooit zal lukken.
dan komt de vraag: "waar doe ik het leven nog voor" steeds vaker in je hoofd

Daar ben ik het mee eens. Dit deed veel pijn maar ik wist het gevoel volledig uit te schakelen en heb alsnog mijn school gedaan. Maar net als jij haalde ik ook altijd zesjes en dit komt ook wel een beetje door de stress omdat je gewoon weet dat je alleen gaat blijven en niks waard bent enzo. Overal om je heen zie je inderdaad stelletjes en vrienden die relaties krijgen en op dit moment heb ik al een aantal bruiloften meegemaakt en mijn beste vriend van vroeger heeft al 2 kinderen, al mijn collega's hebben een relatie etc. Echt een gigantisch kut gevoel dat al jaren aanwezig is.

MLiG ik zal het knap vinden als je mijn leeftijd bereikt met enkel faal bij de dames zonder aan de alcohol, drugs of andere obsessies/verslavingen te zitten. (toch best knap van Schenkstroop en ik om niet drugs/alcohol verslaafd te zijn na zoveel ellende) Je gedachtes gaan wel een keer veranderen als je echt alle hoop opgeeft (net als ik heb gedaan) en dan heb je leugens nodig waarin je onvoorwaardelijk kan geloven en op die manier OVERLEVEN. Overleven is alles wat je nog kan doen.

Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom ik nog door leef :P Mijn leven staat gewoon stil en dat al zo lang.

In je eentje leven is niks aan op mijn leeftijd.

25ste is toch een cruciale leeftijd waarop je beslist verder te leven of niet vind ik. Op die leeftijd realiseer je pas echt hoe erg je heb gefaald. Als je besluit verder te leven dan accepteer je voor de rest van je leven een kut bestaan te leiden en word je zoals Schenkstroop of mij.

Ik heb nog hoop dat het goed komt met jou want je zit nu op de leeftijd waarop het eens moet gaan gebeuren. Dus als je je nu al wanhopig kut voelt (wat ik ook had op jouw leeftijd) dan kan je je niet voorstellen om nog jaren zo door te leven.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 26-03-2011 18:59:39 ]
pi_94647629
Wat is er mis met in je eentje te leven? Doe dat nu sinds enige maanden en dat bevalt me goed.
pi_94647656
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:59 schreef Halcon het volgende:
Wat is er mis met in je eentje te leven? Doe dat nu sinds enige maanden en dat bevalt me goed.
En als je nou al 27 jaar alleen leeft? En gewoon niemand kan krijgen zelfs als je wanhopig op zoek bent?

Dat er niemand van je houdt en enkel negatieve ervaringen meemaakt (zowel geestelijk als lichamelijk) doet heeeeeeeeeeeel veel pijn.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:04:42 #217
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94647810
Zijn die Kroegen op Zondag ook open in het centrum? Ik zou morgen een meisje van internet ontmoeten, maar dat gaat volgens mij niet door. Nouja, eigenlijk een onzinnig bericht, want ik kan waarschijnlijk toch niet alleen gaan. Al is Zondag al een gemoedelijkere dag dan Vrijdag. Ik denk dat men eerder op een Vrijdag wordt verkracht dan op een Zondag.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:04:57 #218
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94647818
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 18:59 schreef Halcon het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En als je nou al 27 jaar alleen leeft? En gewoon niemand kan krijgen zelfs als je wanhopig op zoek bent?

Dat er niemand van je houdt en enkel negatieve ervaringen meemaakt (zowel geestelijk als lichamelijk) doet heeeeeeeeeeeel veel pijn.
inderdaad halcon.
het is niet alleen dat je nu alleen leeft, maar ook dat het duidelijk is dat het nooit zal lukken
pi_94647821
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan is het of niet beter weten of het samenwonen idealiseren... Jij doet het laatste (denk ik).
pi_94647835
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zijn die dingen op Zondag ook open in het centrum? Ik zou morgen een meisje van internet ontmoeten, maar dat gaat volgens mij niet door. Nouja, eigenlijk een onzinnig bericht, want ik kan waarschijnlijk toch niet alleen gaan. Al is Zondag al een gemoedelijkere dag dan Vrijdag. Ik denk dat men eerder op een Vrijdag wordt verkracht dan op een Zondag.
Welke dingen?
pi_94647863
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan is het of niet beter weten of het samenwonen idealiseren... Jij doet het laatste (denk ik).
Ik voelde me anders verschrikkelijk gelukkig toen ik in Enschede was bij dat meisje. Het was nog beter dan ik me voorstelde.
pi_94647883
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik voelde me anders verschrikkelijk gelukkig toen ik in Enschede was bij dat meisje. Het was nog beter dan ik me voorstelde.
Wat ging er mis dan?
pi_94647930
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat ging er mis dan?
Het was ook te mooi om waar te zijn. Ik dacht nog "dit kan niet dat dit gebeurd" Dit gaat toch fout. En het ging ook fout. Ze wilt me niet meer zien maar wilt de reden niet vertellen en we hebben dus geen contact meer.
Ik heb heel vaak gedroomd van haar. Echt letterlijk elke dag een paar maanden lang dat ze me toch weer uitnodigd om te komen en zo. Gewoon dat ik bij haar ben. Echt altijd kut om dan wakker te worden.
pi_94647976
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het was ook te mooi om waar te zijn. Ik dacht nog "dit kan niet dat dit gebeurd" Dit gaat toch fout. En het ging ook fout. Ze wilt me niet meer zien maar wilt de reden niet vertellen en we hebben dus geen contact meer.
Ik heb heel vaak gedroomd van haar. Echt letterlijk elke dag een paar maanden lang dat ze me toch weer uitnodigd om te komen en zo. Gewoon dat ik bij haar ben. Echt altijd kut om dan wakker te worden.
Hoe lang ben je met haar geweest? Kun je de reden zelf niet bedenken?
pi_94648077
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoe lang ben je met haar geweest? Kun je de reden zelf niet bedenken?
Niet zo lang, Heel kort paar weken zeg maar. Ik weet de rede niet echt maar ik denk an misschien omdat het te snel is gegaan. Ik vind het heel jammer. Zelfs gewoon als vrienden met elkaar omgaan zou ik geen probleem mee hebben.

Het voelde alsof ik ik weer even terug was in mijn studententijd.

En in plaats van dat ik altijd in mijn eentje zat, had ik nu de mogelijkheid om de nachten met een mooie meid van 19 door te brengen en drank naar binnen te werken en films te kijken.

Ik haalde als het ware mijn overgeslagen tijd in waar ik heel veel van baalde en het was ook eigenlijk een unieke mogelijkheid om het te herbeleven.
pi_94648129
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet zo lang, Heel kort paar weken zeg maar. Ik weet de rede niet echt maar ik denk an misschien omdat het te snel is gegaan. Ik vind het heel jammer. Zelfs gewoon als vrienden met elkaar omgaan zou ik geen probleem mee hebben.

Het voelde alsof ik ik weer even terug was in mijn studententijd.

En in plaats van dat ik altijd in mijn eentje zat, had ik nu de mogelijkheid om de nachten met een mooie meid van 19 door te brengen en drank naar binnen te werken en films te kijken.
De eerste paar weken is alles leuk. In veel gevallen ontstaan daarna de problemen, de irritaties en de ruzies.

Is die drank dan zo belangrijk voor je? Misschien zou je eens moeten overwegen om minder te drinken.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:13:33 #227
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94648147
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zijn die Kroegen op Zondag ook open in het centrum?
dit zijn dingen die ik ook niet weet. volgensmij zijn ze wel gewoon open, ookal zullen ze misschien wat eerder sluiten.

bij me ouders in een dorp vlakbij is een plaatselijk cafe elke dag open behalve de dinsdag of woensdag ofzoiets.

dus in de stad lijkt het me zeker wel te kunnen.

het is wel zo dat het rustiger is dan vrijdag en zaterdagavond denk ik.

quote:
Ik zou morgen een meisje van internet ontmoeten, maar dat gaat volgens mij niet door. Nouja, eigenlijk een onzinnig bericht, want ik kan waarschijnlijk toch niet alleen gaan. Al is Zondag al een gemoedelijkere dag dan Vrijdag. Ik denk dat men eerder op een Vrijdag wordt verkracht dan op een Zondag.
ik denk niet dat de verkrachters op zondag vrij nemen:P
maar je hebt gelijk ja. het zal zondag wat rustiger en minder hectisch zijn. en daarom misschien ook minder verkrachtingen...

niet iets waar rich of ik ons veel zorgen over hoeven te maken dan weer :P maar alsnog is het wel moeilijk om naar buiten te gaan en mensen genoeg te ontwijken dat niemand last van ons heeft.(minderwaardigheidscomplex).
voordat je het weet val je als man in een stil hoekje, en wil niemand meer met je omgaan, en wil je ook maar niemand meer 'lastigvallen'.
en dan minderwaardigheidscomplex overal.

jij boft echt met je vrouwelijk zijn dat sommige dingen als dat niet snel kunnen gaan gebeuren.
pi_94648209
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

De eerste paar weken is alles leuk. In veel gevallen ontstaan daarna de problemen, de irritaties en de ruzies.

Is die drank dan zo belangrijk voor je? Misschien zou je eens moeten overwegen om minder te drinken.
Ik drink bijna nooit. Ik heb een jaar of 5 helemaal geen druppel gedronken. Maar zij hield van alcohol en had wat sterke drank staan.
Maar ze is gewoon heel normaal, een ontezettend lieve meid dat daar studeert. Jammer dat het niet wat langer kon duren deze ervaring.
pi_94648242
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik drink bijna nooit. Ik heb een jaar of 5 helemaal geen druppel gedronken. Maar zij hield van alcohol en had wat sterke drank staan.
Maar ze is gewoon heel normaal, een ontezettend lieve meid dat daar studeert. Jammer dat het niet wat langer kon duren deze ervaring.
Tja, get over it. Het is over en ze wil kennelijk geen contact meer. Zal ze vast wel redenen voor hebben. Als dit is gelukt en dat gesprek met carnaval, dan zijn er vast wel meer dames waar het bij kan lukken.
pi_94648332
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, get over it. Het is over en ze wil kennelijk geen contact meer. Zal ze vast wel redenen voor hebben. Als dit is gelukt en dat gesprek met carnaval, dan zijn er vast wel meer dames waar het bij kan lukken.
Het is heel moeilijk om erover heen te komen want ik kon bij haar 100% mezelf zijn. Ze wist zelfs al af van mijn BDD en als ze je dan mee naar de spiegel sleept om te vertellen dat je niet lelijk bent en advies geeft over een betere houding aannemen enzo dan ben ik niet echt in staat haar snel te vergeten. Add dan ook nog eens fysieke aantrekkingskracht die ik bij haar had, ze was echt mijn type.

Mja...
pi_94652146
Ben al een hele tijd verliefd op een meisje van waar ik mee sport..
Na het sporten gaan we altijd nog even wat drinken met zijn allen en kan altijd heel goed met er praten en het is altijd gezellig..
Maar ja die ene keer per week dat ik er maar zie is natuurlijk veel te weinig..
Ik heb niet echt een idee wat ik er nou zou moeten vragen om haar meer te zien.. Het is ook meer de reactie die ik van haar verwacht dat ik er nog niet mee heb uitgevraagd..
pi_94652287
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:47 schreef robert1989 het volgende:
Ben al een hele tijd verliefd op een meisje van waar ik mee sport..
Na het sporten gaan we altijd nog even wat drinken met zijn allen en kan altijd heel goed met er praten en het is altijd gezellig..
Maar ja die ene keer per week dat ik er maar zie is natuurlijk veel te weinig..
Ik heb niet echt een idee wat ik er nou zou moeten vragen om haar meer te zien.. Het is ook meer de reactie die ik van haar verwacht dat ik er nog niet mee heb uitgevraagd..
Dan geef je toch gewoon aan dat je het gezellig vindt om wat te drinken en vraag je of ze zin heeft om 'n keer in het weekend wat met je te gaan drinken?
pi_94652379
quote:
Dan geef je toch gewoon aan dat je het gezellig vindt om wat te drinken en vraag je of ze zin heeft om 'n keer in het weekend wat met je te gaan drinken?
Ja dat klopt.. Is meer het punt de stap nog even durven te zetten ;)
pi_94652431
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:53 schreef robert1989 het volgende:

[..]

Ja dat klopt.. Is meer het punt de stap nog even durven te zetten ;)
Gewoon doen. Of accepteren dat je als vriend af en toe na het sporten wat drinkt of laten blijken dat je wel wat meer wilt. Een tussenweg is er niet.
pi_94652553
Haha ja dat klopt.. Zal dus gewoon deze week maar is de stap moeten zetten
pi_94652585
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef robert1989 het volgende:
Haha ja dat klopt.. Zal dus gewoon deze week maar is de stap moeten zetten
Precies. Anders gaat een andere sportschoolboy er mee aan de haal.
pi_94652729
quote:
Precies. Anders gaat een andere sportschoolboy er mee aan de haal.
Haha ja en dat is natuurlijk niet de bedoeling..
pi_94654009
Ik ben nu al aangeschoten omdat ik net een hele fles Jack Daniels naar binnen heb gewerkt en dat voelt best goed.

Straks ga ik nog een kroeg in , in mijn eentje dus ik sta lekker voor lul maar dat boeit me verder niet. Ik ga aan de bar hangen en een beetje praten met de plaatselijke dorpgek ofzo terwijl ik nog meer alcohol naar binnen werk.

Daarna ga ik weer met de nachtbus naar huis als ik nog weet waar ik ben.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:47:16 #239
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94654788
Een hele fles en dan "aangeschoten". Tuurlijk :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94654835
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben nu al aangeschoten omdat ik net een hele fles Jack Daniels naar binnen heb gewerkt en dat voelt best goed.

Straks ga ik nog een kroeg in , in mijn eentje dus ik sta lekker voor lul maar dat boeit me verder niet. Ik ga aan de bar hangen en een beetje praten met de plaatselijke dorpgek ofzo terwijl ik nog meer alcohol naar binnen werk.

Daarna ga ik weer met de nachtbus naar huis als ik nog weet waar ik ben.
Gast, ben je weer aan het drinken. :{ Ik zou dat echt eens laten, hoewel JD lekker is. :)

Zo naar Café d'Anvers. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')