Nou wat een instelling weer. Arme vrouwen in de volle bussenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat niet echt, maar soms werd er wel geduwd en toen kon ik er eentje gratis aanraken ja
Tja, met zo'n instelling... Mijn punt blijft staan: je bent er te geforceerd mee bezig en ziet elke vrouw als versierobject. Zo wordt het nooit wat.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat niet echt, maar soms werd er wel geduwd en toen kon ik er eentje gratis aanraken ja
Maar dan praten we over 7 jaar terug hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, met zo'n instelling... Mijn punt blijft staan: je bent er te geforceerd mee bezig en ziet elke vrouw als versierobject. Zo wordt het nooit wat.
Daar ben ik het mee eens. Dit deed veel pijn maar ik wist het gevoel volledig uit te schakelen en heb alsnog mijn school gedaan. Maar net als jij haalde ik ook altijd zesjes en dit komt ook wel een beetje door de stress omdat je gewoon weet dat je alleen gaat blijven en niks waard bent enzo. Overal om je heen zie je inderdaad stelletjes en vrienden die relaties krijgen en op dit moment heb ik al een aantal bruiloften meegemaakt en mijn beste vriend van vroeger heeft al 2 kinderen, al mijn collega's hebben een relatie etc. Echt een gigantisch kut gevoel dat al jaren aanwezig is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik dat toch niet redt. dan wordt ik depri
een vriendin of kansen daarop zal me gelukkiger laten voelen. en dan kan het wel.
daarom heeft dit gedoe een grotere prioriteit dan andere dingen.
ik heb wel vaker geprobeerd naar school te gaan, je wordt er alleen maar steeds meer depri van, en het leven wordt steeds zinlozer door pijnlijke confrontaties.
pijnlijke confrontaties zoals andere stelletjes zien, altijd afgewezen worden door meisjes, weten dat het jou nooit zal lukken.
dan komt de vraag: "waar doe ik het leven nog voor" steeds vaker in je hoofd
En als je nou al 27 jaar alleen leeft? En gewoon niemand kan krijgen zelfs als je wanhopig op zoek bent?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:59 schreef Halcon het volgende:
Wat is er mis met in je eentje te leven? Doe dat nu sinds enige maanden en dat bevalt me goed.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:59 schreef Halcon het volgende:
Wat is er mis met in je eentje te leven? Doe dat nu sinds enige maanden en dat bevalt me goed.
inderdaad halcon.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En als je nou al 27 jaar alleen leeft? En gewoon niemand kan krijgen zelfs als je wanhopig op zoek bent?
Dat er niemand van je houdt en enkel negatieve ervaringen meemaakt (zowel geestelijk als lichamelijk) doet heeeeeeeeeeeel veel pijn.
Dan is het of niet beter weten of het samenwonen idealiseren... Jij doet het laatste (denk ik).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En als je nou al 27 jaar alleen leeft? En gewoon niemand kan krijgen zelfs als je wanhopig op zoek bent?
Dat er niemand van je houdt en enkel negatieve ervaringen meemaakt (zowel geestelijk als lichamelijk) doet heeeeeeeeeeeel veel pijn.
Welke dingen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zijn die dingen op Zondag ook open in het centrum? Ik zou morgen een meisje van internet ontmoeten, maar dat gaat volgens mij niet door. Nouja, eigenlijk een onzinnig bericht, want ik kan waarschijnlijk toch niet alleen gaan. Al is Zondag al een gemoedelijkere dag dan Vrijdag. Ik denk dat men eerder op een Vrijdag wordt verkracht dan op een Zondag.
Ik voelde me anders verschrikkelijk gelukkig toen ik in Enschede was bij dat meisje. Het was nog beter dan ik me voorstelde.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is het of niet beter weten of het samenwonen idealiseren... Jij doet het laatste (denk ik).
Wat ging er mis dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik voelde me anders verschrikkelijk gelukkig toen ik in Enschede was bij dat meisje. Het was nog beter dan ik me voorstelde.
Het was ook te mooi om waar te zijn. Ik dacht nog "dit kan niet dat dit gebeurd" Dit gaat toch fout. En het ging ook fout. Ze wilt me niet meer zien maar wilt de reden niet vertellen en we hebben dus geen contact meer.quote:
Hoe lang ben je met haar geweest? Kun je de reden zelf niet bedenken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn. Ik dacht nog "dit kan niet dat dit gebeurd" Dit gaat toch fout. En het ging ook fout. Ze wilt me niet meer zien maar wilt de reden niet vertellen en we hebben dus geen contact meer.
Ik heb heel vaak gedroomd van haar. Echt letterlijk elke dag een paar maanden lang dat ze me toch weer uitnodigd om te komen en zo. Gewoon dat ik bij haar ben. Echt altijd kut om dan wakker te worden.
Niet zo lang, Heel kort paar weken zeg maar. Ik weet de rede niet echt maar ik denk an misschien omdat het te snel is gegaan. Ik vind het heel jammer. Zelfs gewoon als vrienden met elkaar omgaan zou ik geen probleem mee hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe lang ben je met haar geweest? Kun je de reden zelf niet bedenken?
De eerste paar weken is alles leuk. In veel gevallen ontstaan daarna de problemen, de irritaties en de ruzies.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet zo lang, Heel kort paar weken zeg maar. Ik weet de rede niet echt maar ik denk an misschien omdat het te snel is gegaan. Ik vind het heel jammer. Zelfs gewoon als vrienden met elkaar omgaan zou ik geen probleem mee hebben.
Het voelde alsof ik ik weer even terug was in mijn studententijd.
En in plaats van dat ik altijd in mijn eentje zat, had ik nu de mogelijkheid om de nachten met een mooie meid van 19 door te brengen en drank naar binnen te werken en films te kijken.
dit zijn dingen die ik ook niet weet. volgensmij zijn ze wel gewoon open, ookal zullen ze misschien wat eerder sluiten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zijn die Kroegen op Zondag ook open in het centrum?
ik denk niet dat de verkrachters op zondag vrij nemen:Pquote:Ik zou morgen een meisje van internet ontmoeten, maar dat gaat volgens mij niet door. Nouja, eigenlijk een onzinnig bericht, want ik kan waarschijnlijk toch niet alleen gaan. Al is Zondag al een gemoedelijkere dag dan Vrijdag. Ik denk dat men eerder op een Vrijdag wordt verkracht dan op een Zondag.
Ik drink bijna nooit. Ik heb een jaar of 5 helemaal geen druppel gedronken. Maar zij hield van alcohol en had wat sterke drank staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
De eerste paar weken is alles leuk. In veel gevallen ontstaan daarna de problemen, de irritaties en de ruzies.
Is die drank dan zo belangrijk voor je? Misschien zou je eens moeten overwegen om minder te drinken.
Tja, get over it. Het is over en ze wil kennelijk geen contact meer. Zal ze vast wel redenen voor hebben. Als dit is gelukt en dat gesprek met carnaval, dan zijn er vast wel meer dames waar het bij kan lukken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit. Ik heb een jaar of 5 helemaal geen druppel gedronken. Maar zij hield van alcohol en had wat sterke drank staan.
Maar ze is gewoon heel normaal, een ontezettend lieve meid dat daar studeert. Jammer dat het niet wat langer kon duren deze ervaring.
Het is heel moeilijk om erover heen te komen want ik kon bij haar 100% mezelf zijn. Ze wist zelfs al af van mijn BDD en als ze je dan mee naar de spiegel sleept om te vertellen dat je niet lelijk bent en advies geeft over een betere houding aannemen enzo dan ben ik niet echt in staat haar snel te vergeten. Add dan ook nog eens fysieke aantrekkingskracht die ik bij haar had, ze was echt mijn type.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, get over it. Het is over en ze wil kennelijk geen contact meer. Zal ze vast wel redenen voor hebben. Als dit is gelukt en dat gesprek met carnaval, dan zijn er vast wel meer dames waar het bij kan lukken.
Dan geef je toch gewoon aan dat je het gezellig vindt om wat te drinken en vraag je of ze zin heeft om 'n keer in het weekend wat met je te gaan drinken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:47 schreef robert1989 het volgende:
Ben al een hele tijd verliefd op een meisje van waar ik mee sport..
Na het sporten gaan we altijd nog even wat drinken met zijn allen en kan altijd heel goed met er praten en het is altijd gezellig..
Maar ja die ene keer per week dat ik er maar zie is natuurlijk veel te weinig..
Ik heb niet echt een idee wat ik er nou zou moeten vragen om haar meer te zien.. Het is ook meer de reactie die ik van haar verwacht dat ik er nog niet mee heb uitgevraagd..
Ja dat klopt.. Is meer het punt de stap nog even durven te zettenquote:Dan geef je toch gewoon aan dat je het gezellig vindt om wat te drinken en vraag je of ze zin heeft om 'n keer in het weekend wat met je te gaan drinken?
Gewoon doen. Of accepteren dat je als vriend af en toe na het sporten wat drinkt of laten blijken dat je wel wat meer wilt. Een tussenweg is er niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:53 schreef robert1989 het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. Is meer het punt de stap nog even durven te zetten
Precies. Anders gaat een andere sportschoolboy er mee aan de haal.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:57 schreef robert1989 het volgende:
Haha ja dat klopt.. Zal dus gewoon deze week maar is de stap moeten zetten
Haha ja en dat is natuurlijk niet de bedoeling..quote:Precies. Anders gaat een andere sportschoolboy er mee aan de haal.
Gast, ben je weer aan het drinken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:
Ik ben nu al aangeschoten omdat ik net een hele fles Jack Daniels naar binnen heb gewerkt en dat voelt best goed.
Straks ga ik nog een kroeg in , in mijn eentje dus ik sta lekker voor lul maar dat boeit me verder niet. Ik ga aan de bar hangen en een beetje praten met de plaatselijke dorpgek ofzo terwijl ik nog meer alcohol naar binnen werk.
Daarna ga ik weer met de nachtbus naar huis als ik nog weet waar ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |