Echt niet. het is echt zo. Ook toen ik een hele fles goldstrike naar binnen had gewerkt was ik slechts aangeschoten. Misschien ben ik nu wel dronken maar ik blijf altijd hetzelfde denken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niemand is slechts aangeschoten na een fles whisky, tenzij je er echt uren over gedaan hebt. Klinkt als sterke verhalen.
Ik moet de trein van 11 uur nog halen. Dus ik ga nu nog even wat drinken en dan ga ik om half 2 weer terug denk ik. En dan mezelf depressief voelen omdat ik dan al die stelletjes zie als ik op de nachtbus sta te wachten op terug wegquote:
Ik heb enkel de waarheid getypt in al mijn posts. Het feit is gewoon dat ik een heel vreemd leven leid met vele uitzonderlijke gebeurtenissen die een normaal mens nooit zou meemaken.quote:
De grote Richard show.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb enkel de waarheid getypt in al mijn posts. Het feit is gewoon dat ik een heel vreemd leven leid met vele uitzonderlijke gebeurtenissen die een normaal mens nooit zou meemaken.
Ik ga nu, morgen een verslag als ik nog wat bijzonders/vreemds meemaak.
Volgende week een verrassende onthulling van een bijzondere gebeurtenis dat ik afgelopen week heb meegemaakt.
mja ik vind het ook opvallend. als hij echt zoals beweerd de waarheid post dan was de fles al niet meer vol.quote:
Je begrijpt wel hoe triest en freaky dat eigenlijk klinkt hoop ik....quote:Nee dat niet echt, maar soms werd er wel geduwd en toen kon ik er eentje gratis aanraken ja![]()
ze zeggen dat als je geen ervaren drinker bent, moeilijk met de dronkenwordt effecten om kan gaan. wel is zo dat sommige dan minder de neiging hebben om over te geven.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat van die hele flessen naar binnen werken zonder wat te voelen vind ik ook nogal ongeloofwaardig. En dat je het kán betekent niet dat je heto ok moet doen, want het blijft erg belastend voor bijv. je lever om in een keer zoveel alcohol ('gif') naar binnen te werken.
hey rich. ga gewoon heel erg je best doen, en probeer eens iets, zet je daartoe, dat doe ik ook altijd.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:05 schreef richard_prf het volgende:
Dat kan niet daar heb ik mijn pc voor nodig
Is het ook maar ik zit in mij eentje aan een tafel dus voor mij is het niet bepaald gezellig zoals je kan zien.quote:
Ik wou het net zeggen. Maar dit is wel goed verwoord, dus quote ik het gewoon.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:25 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom ga je in godsnaam alleen naar zo'n toko om daar een beetje als zelfpijniging te gaan zitten miepen over dat je daar alleen zit met een lege stoel naast je?
Kan je nog beter thuisblijven. Nu raak je alleen maar bekend als die ene contactgestoorde jongalcoholist. Dat doet meer afbreuk aan je kansen dan je uiterlijk.
ja bij mij ging het ook vroeger zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Maar dit is wel goed verwoord, dus quote ik het gewoon.
je kan ook niet invisible gaan zijn. dat maak je jezelf nu....quote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef richard_prf het volgende:
Maar ja zo gaat het dus altijd als ik uitga:p Mister invisible.
nee!quote:Op zondag 27 maart 2011 01:44 schreef richard_prf het volgende:
Iedereen is dronken nu inclusief ik. Vreemd genoeg blijf ik altijd dezelfde negatieve gedachtes houden. Ik ga nu even naar de wc dan moet ik allemaal vervelende dronken mensen passeren.
Nee het kan blijkbaar ook mobiel en dan duurt het we'll 20 minuten om het voor elkaar te krijgen maar ik had tich niks beters te doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:48 schreef VacaLoca het volgende:
Ik dacht dat je alweer thuis was, omdat je een foto plaatste terwijl je eerder aangaf een pc nodig te hebben daarvoor.
oke: ga gewoon naar op weg naar de wc langs een verliefd stelletje, dan zelfde lichaamstaal geven dat je elk moment kan weg gaan omdat je onderweg naar de wc was.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:50 schreef richard_prf het volgende:
De muziek is ook erg goed hier. Maar overal verliefde stelletjed om me heen is confronterend en dit gevoel is pijnlijkler als er goede muziek wordt gedraait op een of andere manier.
nou dan is nu je reputatie definitief verkloot.....quote:Op zondag 27 maart 2011 01:58 schreef richard_prf het volgende:
Ze schelden me uit nu ( niet ingebeeld ) ik doe alsof ik het niet hoor.
ga net buiten de deur met je mobiel bezig staan zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 03:01 schreef richard_prf het volgende:
Ze zijn weg nu gelukkig. Het loopt langzaam leeg hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |