abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94638770
Vanavond ga ik weer eens uit, maar wel alleen. Ik ben niks van plan verder behalve dat ik me eens flink ga bezatten daar ben ik wel weer eens aan toe weer.

Ik heb mijn vriendengroep in Breda vaarwel gezegd omdat dit geen normale/leuke mensen zijn. Ookal hebben ze niks tegen mij maar ik kan niet meer tegen het geroddel en elkaar zwart maken achter elkaars rug om dus er zou vast ook wel wat over mij gezegd zijn.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:22:36 #152
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94638778
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:03 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja door zelf persoonlijke dingen te vertellen inderdaad, maar ik voeg eraan toe, door direct ernaar te vragen. Wees geïnteresseerd.
Dat kan Benzin hier oefenen door meer te reageren op de posten van anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 26-03-2011 14:32:16 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:23:35 #153
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94638817
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:22 schreef richard_prf het volgende:
Vanavond ga ik weer eens uit, maar wel alleen. Ik ben niks van plan verder behalve dat ik me eens flink ga bezatten daar ben ik wel weer eens aan toe weer.
Ik dacht dat je gezond ging leven. ;)
The view from nowhere.
pi_94638836
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:23 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik dacht dat je gezond ging leven. ;)
Doe ik ook maar dat betekent toch niet dat ik niet af en toe flink wat alcohol naar binnen kan werken he :P. Laatste keer dat ik gedronken had was 3 weken terug.

Lekker aan de bar hangen en flink wat naar binnen werken. Niet te veel natuurlijk, ik weet wanneer ik moet stoppen zodat ik altijd weer veilig thuis kom.

Wel jammer dat zelfs met een overdosis alcohol ik nog niet op een meid durf af te stappen. Zo diep zit dit gevoel.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:31:54 #155
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94639092
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Doe ik ook maar dat betekent toch niet dat ik niet af en toe flink wat alcohol naar binnen kan werken he :P. Laatste keer dat ik gedronken had was 3 weken terug.

Lekker aan de bar hangen en flink wat naar binnen werken. Niet te veel natuurlijk, ik weet wanneer ik moet stoppen zodat ik altijd weer veilig thuis kom.

Wel jammer dat zelfs met een overdosis alcohol ik nog niet op een meid durf af te stappen. Zo diep zit dit gevoel.
Ga dan niet om een vrouw te versieren, maar alleen om te auwehoeren met iedereen die daar zin in heeft. Op een plek waar je jezelf verstaanbaar kunt maken.
The view from nowhere.
pi_94639136
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:31 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ga dan niet om een vrouw te versieren, maar alleen om te auwehoeren met iedereen die daar zin in heeft. Op een plek waar je jezelf verstaanbaar kunt maken.
Ja dat gebeurd ook altijd. Elke keer als ik alleen uitga dan kom ik in 95% van de gevallen in gesprek met andere jongens/mannen.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:34:11 #157
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94639175
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat gebeurd ook altijd. Elke keer als ik alleen uitga dan kom ik in 95% van de gevallen in gesprek met andere jongens/mannen.
Prima toch. Zo interessant zijn die vrouwen helemaal niet. Probeer er maar eens een gesprek mee te voeren. Dan merk je al snel dat ze dat niet kunnen.
The view from nowhere.
pi_94639234
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je staat voor een groot deel buiten de meer persoonlijke contacten die mensen hebben. Daarin zijn mensen veel opener en leer je ze kennen. Dat kun je ook zelf creeren, door meer je persoonlijke voorkeuren te laten blijken. Jezelf niet te verstoppen. Daar gaan mensen op reageren.
Maar wat moet ik over mezelf vertellen? Heb niet zoveel over mezelf te vertellen, en verder zijn al mijn persoonlijke dingen pure negativiteit, en dat wil ik mensen IRL niet aandoen eigenlijk.
pi_94639265
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar wat moet ik over mezelf vertellen? Heb niet zoveel over mezelf te vertellen, en verder zijn al mijn persoonlijke dingen pure negativiteit, en dat wil ik mensen IRL niet aandoen eigenlijk.
Ik herken dat wel een beetje en ik verzin dan gewoon wat. Want als je negatief praat dan schrijven de dames je direct af is mijn ervaring.

Zo begon die dame die ik tijdens carnaval ontmoette dat ze in Leuven studeerde en ik kom daar zelf ook vaak vanwege mijn oogziekte (dus negatief). En toen begon ik te praten over herkenningspunten en ik verzon dat ik daar om hele andere redenen kwam en zo duurde het gesprek veel langer.
pi_94639330
quote:

[..]

Gewoon liegen.
Ron Paul 2012
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:45:07 #161
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94639486
quote:

[..]

Iedereen heeft in ieder geval voorkeuren. Je houd meer van het strand of de bergen. Je hebt iets met honden of katten, of je haat huisdieren. Je eet 's ochtens altijd een goed ontbijt en leest even in de krant, of je staat op het laatste moment op en slaat heel het ontbijt over en je scheert jezelf in de auto op weg naar je werk. Je vindt daklozen vervelend en je geeft ze nooit iets, want dan gaan alleen maar zuipen, of je hebt met ze te doen. Je valt op sletjes of je moet er niets van hebben. Je hebt een hekel aan kleding kopen of je doet niets liever. Enz enz.
The view from nowhere.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:06:09 #162
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_94640127
WIe is hier de PUA-fundamentalist?
Je moeder is een hamster
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:08:33 #163
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94640200
dubbel
The view from nowhere.
pi_94640203
MyLifeIsGrey :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:12:12 #165
118585 Crutch
pi_94640308
MyLifeIsGay? :P
Je moeder is een hamster
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:12:49 #166
118585 Crutch
pi_94640329
En is Copycat of seven al gespot in deze reeks?
Je moeder is een hamster
pi_94640365
Ik werd woensdag trouwens versierd door een Marokkaanse. Ik haalde 'n auto in en keek even op zij. Ik keek recht in de ogen van een zo op het zicht Marokkaanse dame. Ze glimlachte en bij het stoplicht zwaaide ze en was ze met haar mobiele telefoon aan het zwaaien.

Raampje open en daarna op haar aangeven gestopt bij het volgende tankstation. Praatje gemaakt, ze wilde m'n telefoonnummer, etc.

Gisteren met haar een hapje wezen eten en thuis een filmpje gekeken. :Y
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:16:00 #168
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94640427
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:12 schreef Crutch het volgende:
MyLifeIsGay? :P
Ga niet lopen zeuren in dit topic.
The view from nowhere.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:16:36 #169
118585 Crutch
pi_94640448
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ga niet lopen zeuren in dit topic.
Grapje jonguh, jezus.
Je moeder is een hamster
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:18:41 #170
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94640505
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:13 schreef Halcon het volgende:
Ik werd woensdag trouwens versierd door een Marokkaanse. Ik haalde 'n auto in en keek even op zij. Ik keek recht in de ogen van een zo op het zicht Marokkaanse dame. Ze glimlachte en bij het stoplicht zwaaide ze en was ze met haar mobiele telefoon aan het zwaaien.

Raampje open en daarna op haar aangeven gestopt bij het volgende tankstation. Praatje gemaakt, ze wilde m'n telefoonnummer, etc.

Gisteren met haar een hapje wezen eten en thuis een filmpje gekeken. :Y
oh goed voor jou, wat voor auto was het.

ik heb enkele richtingen hoe ik verder kan gaan met versieren leren:

ik merkte dat verhaalroutines die ik goed had voorbereid, of in sociale situaties al eens eerder had gedaan makkelijk gingen.
ik kan meer routines in me hoofd stampen, en ook gaan opschrijven enzo. ik had gehoopt er slim genoeg voor te zijn, maar misschien moet ik toch maar eens lijsten gaan maken en in em hoofd stampen met dhv's, verhalen, etc.

ik kan: verder werken aan me innergame, met misschien wat meditatie of andere truks, of gewoon meer ervaring krijgen.

ik kan alles overboord gooien, eerst miljonair worden en dan maar een profiel op een datingsite gaan aanmaken voor golddigers.
(ik ben serieus)
dat is weleens me instelling geweest, maar het is moeilijk om dat jarenlang vol te houden tijdens depressies en pijnlijkheden.
het is maar een heel klein sprankje hoop voor al die tijd dat het gaat kosten. terwijl je anderen mensen gelukkig ziet zijn met elkaar

[ Bericht 7% gewijzigd door mylifeisgrey op 26-03-2011 15:29:41 ]
pi_94640559
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wtf. wat voor auto was rij je?

ik ben van plan om binnenkort mijn auto te verven, en ik heb het wilde idee om er racestrepen op te doen
zoiets dus:[ afbeelding ] voor de rest heb ik een oude auto, geen snelle amerikaanse musclecar. maar trekken de bad-boy racestrepen meisjes aan?\
Niets bijzonders hoor. Gewoon een VW Golf. :)
pi_94640647
Een marokkaanse dame nog wel. Applaus voor jezelf. :)
pi_94640797
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:23 schreef iwannabehigh het volgende:
Een marokkaanse dame nog wel. Applaus voor jezelf. :)
Zo moeilijk is dat niet als neef Rachid en oom Ali er niet bij zijn. :)
pi_94640835
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh goed voor jou, wat voor auto was het.

ik heb enkele richtingen hoe ik verder kan gaan met versieren leren:

ik merkte dat verhaalroutines die ik goed had voorbereid, of in sociale situaties al eens eerder had gedaan makkelijk gingen.
ik kan meer routines in me hoofd stampen, en ook gaan opschrijven enzo. ik had gehoopt er slim genoeg voor te zijn, maar misschien moet ik toch maar eens lijsten gaan maken en in em hoofd stampen met dhv's, verhalen, etc.

ik kan: verder werken aan me innergame, met misschien wat meditatie of andere truks, of gewoon meer ervaring krijgen.

ik kan alles overboord gooien, eerst miljonair worden en dan maar een profiel op een datingsite gaan aanmaken voor golddigers.
(ik ben serieus)
dat is weleens me instelling geweest, maar het is moeilijk om dat jarenlang vol te houden tijdens depressies en pijnlijkheden.
het is maar een heel klein sprankje hoop voor al die tijd dat het gaat kosten. terwijl je anderen mensen gelukkig ziet zijn met elkaar
Een VW Golf. Niets bijzonders dus. :)

Nog steeds bezig met dat PUA-gedoe? Het lijkt me dat alles geforceerd overkomt als je hele passages uit je hoofd leert en die eruit rammelt tijdens het uitgaan.

Wat zou je moeten met golddiggers?
pi_94640842
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zo moeilijk is dat niet als neef Rachid en oom Ali er niet bij zijn. :)
Hahahahaha ik dacht altijd van wel, maar het blijkt van niet dus. Hoe oud is ze?
pi_94640882
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahahahaha ik dacht altijd van wel, maar het blijkt van niet dus. Hoe oud is ze?
Een deel staat er niet voor open natuurlijk, maar met een groot deel is best te praten. Ze is 23. Ze komt van origine uit Casablanca, dat scheelt ook wel.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 15:37:39 #177
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94641046
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een VW Golf. Niets bijzonders dus. :)
volkswagen golf is toch de auto die elke jonge jongen wil hebben? :P vooral de r32 of hoe heet het
quote:
Nog steeds bezig met dat PUA-gedoe? Het lijkt me dat alles geforceerd overkomt als je hele passages uit je hoofd leert en die eruit rammelt tijdens het uitgaan.
nee. iedereen doet dat
als je langer mensen kent, dan merk je ook weleens dat ze een zelfde verhaal een 2de keer vertellen aan nieuwe onbekenden.
ook gebruikt iedereen weleens een verhaal "wat succes" bleek te hebben, bij nieuwe mensen nog een keer.
met succes kan bedoelt worden: "dat de mensen het leuk vinden om te horen"
en succes mbt een betere sociale status krijgen(een verhaal met dhv's)
quote:
Wat zou je moeten met golddiggers?
weet ik veel. in de illusie leven dat ik echte liefde heb gevonden ofzoiets.
ik heb het omdat het toch allemaal maar moeilijk is om pua allemaal vol te houden, het ook met een meisje erover gehad wat ze van dat plan vond.
maar ze zei dat er "lelijke" meisjes op af zouden komen.

als zij gelijk heeft, lijkt mij dan niet dat de lelijke meisjes golddiggers zijn. maar eerder wanhopig, net als ik.
perfect match dus
pi_94641160
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volkswagen golf is toch de auto die elke jonge jongen wil hebben? :P vooral de r32 of hoe heet het

[..]
Mwah, denk dat de meesten liever in een BMW, Mercedes of een Hummertje rondrijden. Verder is VW prima. Het straalt vaak toch wat meer uit en is degelijker dan 'n goedkoop Koreaantje.
quote:
nee. iedereen doet dat
als je langer mensen kent, dan merk je ook weleens dat ze een zelfde verhaal een 2de keer vertellen aan nieuwe onbekenden.
ook gebruikt iedereen weleens een verhaal "wat succes" bleek te hebben, bij nieuwe mensen nog een keer.
met succes kan bedoelt worden: "dat de mensen het leuk vinden om te horen"
en succes mbt een betere sociale status krijgen(een verhaal met dhv's)

[..]
Iedereen vertelt wel wat, maar niet iedereen doet dat omdat ze dat uit een PUA-boekje hebben. Als iets succesvol is gebleken, dan hergebruik je het. Never change a winning team. Gaat voor veel dingen op. Of we het nu hebben over een bepaald recept, de aanpak van een project binnen een onderneming of een openingsverhaaltje.
quote:
weet ik veel. in de illusie leven dat ik echte liefde heb gevonden ofzoiets.
ik heb het omdat het toch allemaal maar moeilijk is om pua allemaal vol te houden, het ook met een meisje erover gehad wat ze van dat plan vond.
maar ze zei dat er "lelijke" meisjes op af zouden komen.

als zij gelijk heeft, lijkt mij dan niet dat de lelijke meisjes golddiggers zijn. maar eerder wanhopig, net als ik.
perfect match dus
Waarom kap je niet met dat PUA-gedoe? Golddiggers zijn uit op geld en status. Heb je dat niet, dan zijn ze niet geïnteresseerd, net zoals ze snel weg zullen zijn als je status of je spaarsaldo drastisch is gekrompen. Mag je nu wel jaren alimentatie blijven betalen aan mevrouw.
pi_94641217
Hmm. Ik vind marokkaanse vrouwen vaak wel mooi maar altijd arrogant en altijd stiekem :P Maar dat zijn alle moslima's eigenlijk, ze kunnen ook niet anders als stiekem doen.
pi_94641272
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Hmm. Ik vind marokkaanse vrouwen vaak wel mooi maar altijd arrogant en altijd stiekem :P Maar dat zijn alle moslima's eigenlijk, ze kunnen ook niet anders als stiekem doen.
Veel Marokkaanse vrouwen zijn mooi inderdaad. Arrogant valt wel mee denk ik. Als ze wat vrijheid hebben genomen, dan zijn ze vaak zelfverzekerd. Da's wat anders dan arrogant. En stiekem.. dat moet wel.

Vroeger weleens gedate met een Marokkaanse. Buiten het centrum mocht ik alles doen en overal aanzitten, in de stad niet eens haar handje vasthouden uit angst dat oom Ali of neefje Rachid het zouden zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')