abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:11:57 #61
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94622531
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik werd gedwongen he :P ik wist niet dat het zo'n invloed zou hebben.
Als je dat blijft doen, gaat je op een gegeven moment rechter lopen, zelfverzekerder, blijer, beter uitstraling, enz. Als je alleen nog wat meer gaat lachen gaan vrouwen je aanspreken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94622775
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je dat blijft doen, gaat je op een gegeven moment rechter lopen, zelfverzekerder, blijer, beter uitstraling, enz. Als je alleen nog wat meer gaat lachen gaan vrouwen je aanspreken.
Ik ga zeker weten dit eetpatroon aanhouden ja. Vandaag lachte er een meid naar me (rond de 22jaar) bij een kinderdagverblijf toen ik met de auto langs rijd op weg naar de supermarkt dat is nog nooit eerder gebeurd, misschien dacht ze dat ik mijn kind kwam halen ofzo? of misschien vond ze me er leuk uitzien wat ik me eigenlijk nog steeds niet echt kan voorstellen.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:16:36 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94622783
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Dit is dus echt onzin en je reinste psychologie van de kouwe grond.

Gebrek aan zelfvertrouwen en eigenwaarde manifesteert zich op allerlei manieren. Zeker als het hardnekkig is. In het geval van gebrek aan zelfvertrouwen in de liefde, als dat hardnekkig en langdurig is, zullen ook allerlei twijfels in je hoofd opdoemen. En dat kan dan bijvoorbeeld betrekking hebben op jezelf, of op het beeld dat je projecteert als ideale partner van jouw potentiele partner, of op andere mannen. En ja dus ook in de vorm van jaloezie, minderwaardigheidscomplex, en wat dies meer zij. Uiteindelijk passeert alles wel een keer de revue. Maar dat zegt niks over de geschiedenis of het ontstaan van het probleem.

Als ik voor mezelf spreek, heb ik al die mentale staten wel eens meegemaakt en is het in het geheel niet zo dat ik ooit "door andere jongens" ben gekleineerd, gepest of iets dergelijks. Integendeel. Heeft namelijk geen reet met intimiteit te maken. Of exclusiviteit. Dus het is heel ander spel, er gelden andere regels, en andere gevoelens. De meeste mensen kunnen zelf amper duiden wat nu precies maakt dat ze slecht zijn in relaties, duizenden psychologen danken er hun dik belegde boterham aan, kortom, als je een groep als deze met zo'n simpele analyse weg wilt zetten en over een kam scheert moet je van goeden huize komen.
Ik heb het niet over iedereen en ik wil niet zeggen dat mensen die onzeker zijn over vrouwen altijd problemen hebben gehad met andere mannen. Ik zeg alleen, ik zag uit andere topics dat veel mensen hier iets hadden tegen andere mannen. Ze zeggen het nooit expliciet, maar een soort van jaloezie of vergelijken die ze altijd doen met andere mannen.

Maar de reden waarom ik vooral die opmerking maak, is omdat veel mensen hier ook geen echte vrienden hebben. Hoe kan dat, vraag ik me dan af? Ik kan enigszins begrijpen dat vrouwen een beetje eng kunnen zijn, na mijn psychose werd ik ook opeens onzeker wat betreft vrouwen en hoe relaties werkten.

Maar tenminste goede mannelijke vrienden, dat moet heel makkelijk kunnen lukken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_94622974
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ga zeker weten dit eetpatroon aanhouden ja. Vandaag lachte er een meid naar me (rond de 22jaar) bij een kinderdagverblijf toen ik met de auto langs rijd op weg naar de supermarkt dat is nog nooit eerder gebeurd, misschien dacht ze dat ik mijn kind kwam halen ofzo? of misschien vond ze me er leuk uitzien wat ik me eigenlijk nog steeds niet echt kan voorstellen.
Hoe dan ook, een meid die naar je lacht is altijd positief.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:19:41 #65
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94622980
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Weet je nog hoe iedereen hier in je kop bleef zeuren over je uitstraling en je instelling en je lichaamstaal enzo? Omdat je nu gezonder eet, waardoor je gezonder bent, krijg je een meer positieve uitstraling.

Bijvoorbeeld die foto's die je postte van jezelf. Je was nooit lelijk, maar ik kon aan die rechterfoto duidelijk zien dat je psychische klachten had. Je zag er inderdaad moe en ongelukkig uit. Dat kan mensen (vooral vrouwen) afschrikken.

In die linker foto zie je er veel positiever uit. Als ik jou van die linker foto tegenkwam, zou ik wel vriendelijk groeten. Die rechterfoto minder snel.
pi_94623349
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:

Maar weet je wat ik ook heb gemerkt bij jullie allemaal (of de meeste van jullie, ik vind schenkstroop een speciaal geval), jullie grootste problemen waren nooit vrouwen, maar mannen.

Ik denk dat jullie IRL vooral door andere jongens jullie eigenwaarde werd ingetrapt, waardoor jullie nu ook niet goed doen bij vrouwen.
Ik weet het niet.

Mijn eigenwaarde is ook behoorlijk ingetrapt door jongens, dat zal ik niet ontkennen. Werd op de basisschool gepest en op de middelbare school had ik het ook niet makkelijk. Er waren jongens bij die me kleineerden ja.

Maar ik ging pas echt kapot toen ik verliefd werd op een meisje. Zij was vrij populair, ik was verliefd, wist niet hoe ik me moest gedragen, heb het stom laten merken. Ze heeft me toen flink belachelijk gemaakt en flink pijn gedaan. (Als er iets is in mijn leven wat ik over zou kunnen doen, dan zou ik niet (zo stom) hebben laten merken dat ik haar leuk vond. Als dat niet was gebeurd was ik misschien nu wel normaal geweest. )

Ik was kapot, besefte me dat allerlei andere dingen ook niet deugden, had een slechte reputatie bij meisjes (op een gegeven moment waren er velen die regelmatig lelijk tegen me deden. Dat is behoorlijk slopend). Op andere momenten maakten meisjes misbruik van me. Meisjes wisten dat ik alles deed als ze het maar lief genoeg vroegen. Ik heb huiswerk en verslagen gemaakt voor meisjes, ik heb een keer een hele nacht met een meisje gebeld die ruzie had met haar vriendje :) En ik vind dat ook geen probleem, maar had ik had er wel graag op zijn minst een bedankje achteraf voor willen hebben :)

En dat doe ik nog steeds een beetje, ik ben weerloos voor meisjes die dingen verkopen of donateurs aan het werven zijn enzo. Ik heb me toch al wat onzin gekocht. Een lieve lach en wat vragen over mijn dag enzo en ik doe alles. Ze zien dat gewoon.

Ik heb zelfs moeite met meisjes en vrouwen aankijken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef Keep_Walking het volgende:

Ik zag uit andere topics dat veel mensen hier iets hadden tegen andere mannen. Ze zeggen het nooit expliciet, maar een soort van jaloezie of vergelijken die ze altijd doen met andere mannen.

Maar de reden waarom ik vooral die opmerking maak, is omdat veel mensen hier ook geen echte vrienden hebben. Hoe kan dat, vraag ik me dan af? ... maar tenminste goede mannelijke vrienden, dat moet heel makkelijk kunnen lukken.
Nja, ik heb niets tegen andere mannen, tenzij ze zich echt als een eikel gedragen. Het gebeurt niet vaak dat ik het niet met jongens kan vinden.

(en tuurlijk ben ik wel erg jaloers op mannen die een leuke vriendin of een succesvol leven hebben, maar dat uit zich niet in vijandigheid)

Ik kan eigenlijk, ondanks dat ik erg verlegen ben, als ik jongens een tijdje ken goed met ze overweg. Ik heb sinds de middelbare school niet meer het gevoel dat ik vijanden heb, ik heb sowieso nooit ruzie eigenlijk. Af en toe een leuk gesprekje is met jongens wel te doen, alleen komt er nooit echt een band uit voort. Het lukt me gewoon al jaren niet.

(Wat betreft mijn angst voor meisjes, gisteren had een studiegenoot zijn vriendin meegenomen. Ik durfde helemaal niets meer te zeggen en ondanks dat ik tegenover haar zat heb ik haar geen enkele keer aangekeken. Het lukt me gewoon niet :(. Ik wil eigenlijk graag van die angst af)

[ Bericht 0% gewijzigd door benzin op 25-03-2011 23:32:02 ]
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:30:25 #67
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94623554
Misschien heb ik het verkeerd gezegd.

Ik wilde niet zeggen dat jullie problemen hebben met andere mannen of dat jullie vijanden tegenover hun zijn.

Ik wilde meer zeggen dat jullie problemen en onzekerheden door andere mannen zijn veroorzaakt in plaats van vrouwen. Door pestgedrag of uitstoting of kleineren.

Je had bijvoorbeeld niet zo onhandig dat meisje hebben laten weten dat je haar leuk vond als je zekerder was in je zaak.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:33:25 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94623685
Maar vergeet het, eigenlijk is mijn conclusie gewoon retarded als ik er dieper over nadenkt. Laat maar.
pi_94623818
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd gezegd.

Ik wilde niet zeggen dat jullie problemen hebben met andere mannen of dat jullie vijanden tegenover hun zijn.

Ik wilde meer zeggen dat jullie problemen en onzekerheden door andere mannen zijn veroorzaakt in plaats van vrouwen. Door pestgedrag of uitstoting of kleineren.

Je had bijvoorbeeld niet zo onhandig dat meisje hebben laten weten dat je haar leuk vond als je zekerder was in je zaak.
Ik vond zelf mijn ervaringen met meisjes erger dan gekleineerd of gepest worden. Hoewel ik aan er niet bijhoren en gekleineerd worden ook heel veel pijn heb gehad.

Vooral dat ene meisje is verschrikkelijk. Het is al jaren geleden, maar toch denk ik er nog heel vaak an en zit het me nog steeds heel erg dwars. Ik zou willen dat er pillen waren waarmee je al je herinneringen tot nu kwijt zou kunnen raken. Dat zou mijn leven veel makkelijker maken.

Iemand heeft weleens tegen me gezegd dat ik eigenlijk met mannen ook problemen heb, maar dat ik al mijn problemen op vrouwen projecteer.
pi_94624750
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe dan ook, een meid die naar je lacht is altijd positief.
En nog een andere die 5 seconde naar me keek zonder enkele emoties te tonen. Het was raar. Ze stond aan de kant van de weg in een bebouwde kom met een mobieltje in haar handen zonder dat ze aan het bellen was ofzo. Ik dacht eerst dat ze stond te liften.
pi_94624816
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
richard eigenlijk moet je nu elke dag zo een foto van jezelf maken voor die tegels
Ben jij dat op die avatar?
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:05:23 #72
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94625066
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ben jij dat op die avatar?
jazeker
nog wel Anoniem
pi_94625122
Ik kijk wel eens lang naar lelijke vrouwen, puur omdat ze dan iets fascinerends hebben en sowieso vind ik het leuk om mensen te bekijken, maar zeker niet om te flirten, helemaal niet zelfs. En als ze dan merken dat ik lang naar ze kijk, lach ik gewoon vriendelijk. Puur uit beleefdheid, niet om te flirten, dus dat zegt eigenlijk niks.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:05 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

jazeker
nog wel Anoniem
Ik heb wel een hele duidelijke foto van je, dus zo anoniem is 't allemaal niet.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:07:56 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94625159
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kijk wel eens lang naar lelijke vrouwen, puur omdat ze dan iets fascinerends hebben en sowieso vind ik het leuk om mensen te bekijken, maar zeker niet om te flirten, helemaal niet zelfs. En als ze dan merken dat ik lang naar ze kijk, lach ik gewoon vriendelijk. Puur uit beleefdheid, niet om te flirten, dus dat zegt eigenlijk niks.
Maar Iwannabehigh, waarom ga je nou zo'n opmerking maken? _O-

Dat is gewoon zo'n klote opmerking dat het fucking grappig is.
pi_94625201
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Weet je nog hoe iedereen hier in je kop bleef zeuren over je uitstraling en je instelling en je lichaamstaal enzo? Omdat je nu gezonder eet, waardoor je gezonder bent, krijg je een meer positieve uitstraling.

Bijvoorbeeld die foto's die je postte van jezelf. Je was nooit lelijk, maar ik kon aan die rechterfoto duidelijk zien dat je psychische klachten had. Je zag er inderdaad moe en ongelukkig uit. Dat kan mensen (vooral vrouwen) afschrikken.

In die linker foto zie je er veel positiever uit. Als ik jou van die linker foto tegenkwam, zou ik wel vriendelijk groeten. Die rechterfoto minder snel.
Ik heb altijd geweten dat het aan mijn uiterlijk lag. Ik had nooit verwacht dat voeding zo'n belangrijke rol speelde maar dit lijkt het probleem te zijn geweest al die jaren lang.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:10:09 #76
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94625284
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:

Maar weet je wat ik ook heb gemerkt bij jullie allemaal (of de meeste van jullie, ik vind schenkstroop een speciaal geval), jullie grootste problemen waren nooit vrouwen, maar mannen.

Ik denk dat jullie IRL vooral door andere jongens jullie eigenwaarde werd ingetrapt, waardoor jullie nu ook niet goed doen bij vrouwen.

Hebben jullie ook gemerkt dat hier op fok de mannen heel hard op jullie zijn, terwijl de vrouwen juist hard op lanterfanteraar zijn? Grappig is dat.
Ik zie het grappige niet zo. ik denk verder vooral dat de mannen en de vrouwen (die het zg wel beter weten) hun eigen zienswijzen in het leven, hameren/projecteren op anderen. En dat is, denk ik, nou precies niet wat de onzekere mensen nodig hebben.

En bedankt voor dat "speciale geval" ik zie dat als compliment. Ik wist wel dat ik anders was dan de rest :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:10:30 #77
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94625300
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb altijd geweten dat het aan mijn uiterlijk lag. Ik had nooit verwacht dat voeding zo'n belangrijke rol speelde maar dit lijkt het probleem te zijn geweest al die jaren lang.
Ja, maar je was nooit "lelijk" zoals je dacht. Je hebt een goed gevormde gezicht. Maar je had die depressie ogen. Je keek op een manier dat ongezond leek. Op je nieuwste foto's heb je dat niet meer.
pi_94625578
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar vergeet het, eigenlijk is mijn conclusie gewoon retarded als ik er dieper over nadenkt. Laat maar.
O+

Ik hield me wijzelijk stil, omdat jij het bent.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:19:36 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94625681
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik zie het grappige niet zo. ik denk verder vooral dat de mannen en de vrouwen (die het zg wel beter weten) hun eigen zienswijzen in het leven, hameren/projecteren op anderen. En dat is, denk ik, nou precies niet wat de onzekere mensen nodig hebben.

En bedankt voor dat "speciale geval" ik zie dat als compliment. Ik wist wel dat ik anders was dan de rest :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Vind je het niet grappig dat de mannen andere mannen afkraken voor hun onzekerheden, terwijl de vrouwen andere vrouwen afkraken voor hun onzekerheden?
pi_94625761
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

[..]

Vind je het niet grappig dat de mannen andere mannen afkraken voor hun onzekerheden, terwijl de vrouwen andere vrouwen afkraken voor hun onzekerheden?
Maar ik kraak lanterfanteraar niet echt af om haar onzekerheden, niet meer dan dat ik MLiG afkraak althans. Ze zijn allebei een beetje hetzelfde en zo ook mijn reacties. Met als enig verschil dat ik al meer weet over MLiG dan over haar.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:28:21 #81
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94626052
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar ik kraak lanterfanteraar niet echt af om haar onzekerheden, niet meer dan dat ik MLiG afkraak althans. Ze zijn allebei een beetje hetzelfde en zo ook mijn reacties. Met als enig verschil dat ik al meer weet over MLiG dan over haar.
Ja, maar ik vind dat mensen wel onnodig hard op haar zijn. Ik bedoel mensen zijn harder tegenover haar dan MLIG, maar eigenlijk vind ik niet dat ze zoooo gek is.

Tot nu toe komt ze op me over als een hele onzeker meisje die zichzelf sociaal heeft geisoleerd. Maar ik heb geen verhalen gehoord over stalken en zelfmoord dreigingen en 8000 euro sturen.

Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon richting attention whore valt.
pi_94626122
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat mensen wel onnodig hard op haar zijn. Ik bedoel mensen zijn harder tegenover haar dan MLIG, maar eigenlijk vind ik niet dat ze zoooo gek is.

Tot nu toe komt ze op me over als een hele onzeker meisje die zichzelf sociaal heeft geisoleerd. Maar ik heb geen verhalen gehoord over stalken en zelfmoord dreigingen en 8000 euro sturen.
Bij haar niet nee. Maar lantaarnpalen knuffelen en aanrakingen van bejaarde mannen lijkt me toch wel raar. :D Wat niet erg is, als ze zichzelf er maar niet mee in gevaar brengt of er ongelukkig door wordt.
pi_94626159
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, het is heel normaal om een lantaarnpaal te knuffelen, heel normaal. En dan ben ik al die andere rare dingen vergeten. Kijk eens naar haar topics hahaha dat is toch gewoon één grote grap/aandachtzoekerij :{w

Geloof d'r niks van met die rare posts maar ik geef haar dan ook geen aandacht meer. Met zulke gekken komt het toch nooit goed, als je zulke rare dingen doet (als het echt zo is). Ik vermoed dat hij/zij gewoon lachend achter de PC zit. Ik ken veel mensen in RL en heb nog nooit iemand zulke dingen horen zeggen.

En MLIG typt precies hetzelfde als haar, precies dezelfde rare dingen, maar oke.... :'(

OT: misschien moet lantefanter het eerst proberen bij de syndroom van down mensen die haar aanraken in de bus, 99% dat ze kans maakt en dan heeft ze ook weer een succesverhaal, krijgt ze aandacht en blijven we OT ook nog :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:35:48 #84
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94626301
Ja, maar dat komt meer bij mij over als overdreven schattig proberen te doen. Ik denk echt niet dat ze expres een lantaarnpaal ging knuffelen, zoals iemand zijn vriend of moeder zou knuffelen. Denk meer dat ze een beetje eraan ging hangen en dat ze toen schreef dat ze het ging knuffelen omdat ze dacht dat dat soort dingen cute zijn. Aandachtzoekerij zoals iwannabehigh zegt.

Of die bejaarde man die aan haar ging voelen niet in haar billen ging knijpen maar meer een hand op haar elleboog deed of door de drukte van de bus ff te dicht op haar ging staan. En dat ze het dan stoer vind om te zeggen dat ze aangerand werd.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:36:05 #85
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94626310
Oh maakt ze ook eigen topics dan ga ik even die kant op neuzen :o

[ Bericht 55% gewijzigd door Schenkstroop op 26-03-2011 00:41:14 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_94626313
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:22 schreef richard_prf het volgende:
Voor de hardnekkige gasten die niet willen geloven dat je er in in 3 dagen (inmiddels 4 dagen) beter uit kan zien nog een laatste bewijs.

Dag 4 ik ga er steeds iets beter uitzien.

http://i56.tinypic.com/5fjbxt.jpg

Ik lijk wel een ander mens.
Ik val even binnen, maar ik vind dat je er goed uit ziet links! :)
En je haar zit ook net wat leuker, beetje nonchalant. Past wel goed bij je 'nieuwe' gezicht.
pi_94626348
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, maar dat komt meer bij mij over als overdreven schattig proberen te doen. Ik denk echt niet dat ze expres een lantaarnpaal ging knuffelen, zoals iemand zijn vriend of moeder zou knuffelen. Denk meer dat ze een beetje eraan ging hangen en dat ze toen schreef dat ze het ging knuffelen omdat ze dacht dat dat soort dingen cute zijn. Aandachtzoekerij zoals iwannabehigh zegt.

Of die bejaarde man die aan haar ging voelen niet in haar billen ging knijpen maar meer een hand op haar elleboog deed of door de drukte van de bus ff te dicht op haar ging staan. En dat ze het dan stoer vind om te zeggen dat ze aangerand werd.
Of het is een grap of ze is gek.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik val even binnen, maar ik vind dat je er goed uit ziet links! :)
En je haar zit ook net wat leuker, beetje nonchalant. Past wel goed bij je 'nieuwe' gezicht.
Haha had ik niet eens gezien die foto maar ik vind links ook beter. Ik begrijp nog steeds niet hoe je ineens zo veranderd bent, maar je lacht wel steeds hetzelfde, en je kijkt niet echt heel blij vind ik :P Lachhhhh
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:38:59 #88
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94626400
ik heb nooit beweerd dat ik aangerand werd door een oude man of dat hij in mijn Billen ging knijpen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:40:57 #89
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_94626463
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 00:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb nooit beweerd dat ik aangerand werd door een oude man of dat hij in mijn Billen ging knijpen
Wat dan wel?
  zaterdag 26 maart 2011 @ 00:41:19 #90
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_94626478
Ik weet niet hoe lanter irl is maar ik vermoed dat het niet haar persoon is (dat ze een beetje licht in het hoofd is ofzo) maar meer haar eigen persoonlijke problemen waardoor ze niet aan de jongens raakt. En ze is ook nog maar 18, dus waar práaaten we over zeg. Het komt wel goed met haar.

Wellicht heeft ze gewoon wat poezie en wat water nodig om het maar in met lanterfanter-speak te zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')