abonnement Unibet Coolblue
pi_94880243
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:28 schreef WinnieWana het volgende:
Heeft iemand al de oogschaduw underbase van catrice gebruikt?
kut, die ben ik vergeten te halen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_94880302
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef megamandy het volgende:
De kruidvat in maastricht heeftf nu ook de NYC. Het quad in de groenkleuren trok mij aandacht, alleen iemand hier zei dat de pigmentatie tegenviel? En er waren nog geen testers aanwezig dus kon het ook niet zelf controleren. Toch weer een paar euro bespaard

O-)
ik vond die quad van nyc juist super qua pigmentatie, zéker met die base eroner.
ik heb er een blogje over geschreven, met swatches: http://colourvictim.blogs(...)es-smokey-blues.html
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Licht Ontvlambaar donderdag 31 maart 2011 @ 23:09:00 #203
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94880834
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef megamandy het volgende:
De kruidvat in maastricht heeftf nu ook de NYC. Het quad in de groenkleuren trok mij aandacht, alleen iemand hier zei dat de pigmentatie tegenviel? En er waren nog geen testers aanwezig dus kon het ook niet zelf controleren. Toch weer een paar euro bespaard

O-)
Welke kruidvat ben je geweest? Ik wil lipstains :D

Ik heb vanmiddag nog twee eyeliners van Essence (roze en mintgroen), twee dubbele oogpotloden (grijs-roze en groen-mintgroen) en een zilver oogpotlood van Catrice gehaald bij Kruidvat. Voor wel helemaal 3 euro 10 :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:19:45 #204
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_94881502
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Welke kruidvat ben je geweest? Ik wil lipstains :D

Ik heb vanmiddag nog twee eyeliners van Essence (roze en mintgroen), twee dubbele oogpotloden (grijs-roze en groen-mintgroen) en een zilver oogpotlood van Catrice gehaald bij Kruidvat. Voor wel helemaal 3 euro 10 :P
Die als je van het station naar de stad loopt, die straat heeft volgens mij 3 verschillende namen :') Wyckerbrugstraat is dat gedeelte volgens mij.
Ik ben altijd 25min te vroeg op het werk, dus loop bijna iedere dag de kruidvat of de sephora binnen :@
吴 曼 迪
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:29:04 #205
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94882040
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:28 schreef WinnieWana het volgende:
Heeft iemand al de oogschaduw underbase van catrice gebruikt?
Morgen ga ik 'm gebruiken, zal aan het einde van de dag ff laten weten hoe ik 'm vind! ^O^
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 1 april 2011 @ 10:18:46 #206
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_94893218
@eva4evah: leuke bestelling! Kleine tip alleen: de producten daar zijn ontzettend overpriced!! Ik zou de volgende keer een goedkoper alternatief zoeken als ik jou was... :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_94893256
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Eva4Evah het volgende:
Zo ik zal even laten zien wat ik vandaag heb binnengekregen vandaag.

[ afbeelding ]
Embryolisse lait-creme concentré, rosebud salve (minted rose), daaronder ligt een taupe oogschaduw van NYX, een groene concealer, een nude lipstick van NYX en een roze stippling brush.

[ afbeelding ]
Close up

Nou, review: de embryolisse creme smeert heel fijn, je hebt echt héél weinig nodig, en voelt gewoon goed voor de huid. Ben benieuwd of ik ook echt resultaat ga zien na een paar weken, of mijn huid ook zachter wordt. Vooral rond mijn kaken heb ik een ruwe huid, dus hopelijk wordt dat beter.

Rosebud salve: ruikt echt heel lekker O+ en smeert ook fijn, maar het zal ook pas na een paar dagen blijken of het echt helpt tegen droge/ruwe lippen.

Groene concealer: dekt heel goed, ook daar heb je niet zo veel voor nodig, en hij werkt beter dan de concealer uit dat catrice palette, hij is ook mintgroen en valt dus minder op. Neutraliseert heel goed, verdoezelt de roze plekjes en ik zie echt heel duidelijk resultaat.

NYX taupe oogschaduw: mooie kleur, laat mijn blauw/grijze ogen mooi naar voren komen!

NYX nude lipstick: idem, mooie nude kleur en smeert fijn.

En tot slot de stippling brush: deze kreeg ik er gratis bij omdat mijn bestelling boven de 50 euro was. Ik gebruik geen vloeibare foundation (maar poeder) dus hier heb ik nog niet zo veel mee gedaan, maar hij is wel erg zacht, ik dacht juist dat ie heel stug zou zijn maar dat is dus helemaal niet zo. Maar wie weet dat ik hem in de toekomst ga gebruiken :)

Al met al heel tevreden ^O^ heb alles besteld op bybeautygloss.nl, dat is de webshop die hoort bij beautygloss.nl. Levering was binnen 4 werkdagen, dus vrij vlot. Het enige minpunt was dat ik ook een blush had besteld (milani luminous), maar die was niet meer op voorraad, ook al was ie dat wel toen ik 'm had besteld. Maar ik kreeg er alsnog de stippling brush bij, want mijn bestelling was zonder die blush onder de 50 euro. Oja en er zat een gat in de envelop :{ maar die werd gelukkig aan de deur afgeleverd en niet door de brievenbus gepropt, en de producten zijn onbeschadigd :)
Leuk pakket! Ik ben heel erg benieuwd naar die embryolisse.
pi_94893302
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:36 schreef Enfermera het volgende:
Net even bij de Kruidvat geweest, en ik dacht; ik ga eens afwijken van mijn normale routine; geen oogschaduw kopen. :') Normaal als ik ergens kom neem ik altijd wel iets van oogschaduw mee. XD

[ afbeelding ]
Gel eyeliner in 020 It's Mambo number 2 (bruin)
Eyeshadow base
Lipstick in 010 Be Natural

Die lipstick is echt moooiiii :o :o _O_ Heb 'm net al ff uitgetest en hij is zo mooi nude, er zit een hint van een koraalkleur in maar verder is ie perfect nude voor mijn bleekscheten-huidje O+ Ik wilde nog een mooie lipstick die nude was, heb al een goeie lipgloss dus dit past goed in mn stash :D
Die eyeliner en base ga ik morgen ff uitproberen denk ik 8-)
Djezus, ik WIL die nieuwe Catrice spulletjes ook uitproberen! Iemand enig idee waar het ligt in de omgeving van Haarlem?
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:14:21 #209
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94895081
Zo, vandaag eens de eyeshadow base en eyeliner van catrice uitgeprobeerd :D
De base is fijn, je hoeft maar weinig te gebruiken. Ik laat vanavond wel weten hoe alles is blijven zitten.

De eyeliner is heel apart, ik ben zelf Fluidline van MAC gewend, en dit is heel anders. Sowieso de consistentie al;


Links MAC, gebruik ik al een paar maanden, rechts dus die van Catrice, nadat ik 'm 1x gebruikt heb :') Heel stuk zachter, ik moest 'm ook een paar keer afvegen zoals je ziet anders zat mn hele kwastje onder.
Hij brengt opzich gewoon goed aan, dat gaat super, als er niet teveel aan je kwast zit dan :+
Icm met mn look van vandaag:


Zeker niet verkeerd voor een potje van 3 euries :Y *O* (of 4, wat was het? XD)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:37:31 #210
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_94896003
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef Lindytje het volgende:
@eva4evah: leuke bestelling! Kleine tip alleen: de producten daar zijn ontzettend overpriced!! Ik zou de volgende keer een goedkoper alternatief zoeken als ik jou was... :)
Hmm ok, ja dit is pas de 2e keer dat ik via internet iets bestel, en ik weet van deze site iig dat het betrouwbaar is. Ebay en dergelijke, daar ben ik toch een beetje huiverig bij. Heb het liefst een NL webshop. Maar iig thanks voor de tip! :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:12:26 #211
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_94897219
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:14 schreef Enfermera het volgende:
Zo, vandaag eens de eyeshadow base en eyeliner van catrice uitgeprobeerd :D
De base is fijn, je hoeft maar weinig te gebruiken. Ik laat vanavond wel weten hoe alles is blijven zitten.

De eyeliner is heel apart, ik ben zelf Fluidline van MAC gewend, en dit is heel anders. Sowieso de consistentie al;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links MAC, gebruik ik al een paar maanden, rechts dus die van Catrice, nadat ik 'm 1x gebruikt heb :') Heel stuk zachter, ik moest 'm ook een paar keer afvegen zoals je ziet anders zat mn hele kwastje onder.
Hij brengt opzich gewoon goed aan, dat gaat super, als er niet teveel aan je kwast zit dan :+
Icm met mn look van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker niet verkeerd voor een potje van 3 euries :Y *O* (of 4, wat was het? XD)
Nice! :Y
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:24:56 #212
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94899743
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Hmm ok, ja dit is pas de 2e keer dat ik via internet iets bestel, en ik weet van deze site iig dat het betrouwbaar is. Ebay en dergelijke, daar ben ik toch een beetje huiverig bij. Heb het liefst een NL webshop. Maar iig thanks voor de tip! :)
eBay is juist heel veilig hoor ;) Veiliger dan marktplaats. Je kan ook een knopje aanvinken dat je alleen de 'top-rated sellers' ziet, dat betekend dus de mensen/shops die veel of alleen maar positieve feedback krijgen, wat ook een graadmeter is. Enige punt is, is dat je paypal nodig hebt en daar heb je volgens mij een creditcard voor nodig, maar dat weet ik niet zeker (mn man is meer van de technische details qua online shopping :+) ;) Maar idd, eBay is echt zoooveel goedkoper, zeker wat betreft spul wat hier lastig te krijgen is, zoals NYX ofzo.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Nice! :Y
Thanks! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_94900737
Enf, je kunt je paypal ook koppelen aan je bankrekening :) Heb je geen cc voor nodig :Y
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:51:01 #214
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_94900767
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:50 schreef Joysa het volgende:
Enf, je kunt je paypal ook koppelen aan je bankrekening :) Heb je geen cc voor nodig :Y
Ah, zie je. Ik dacht al zoiets, maar dat wist ik niet zeker. :D Thanks ^O^
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_94925210
ik ben trouwens best wel fan van de lipstain van nyc. Wat ik bij lipgloss en lippenstift zo irritant vind, namelijk dat het zo op je lippen blijft 'liggen', heb je hierbij niet.
Heb hem nu alleen 1 dag en misschien een aantal keer gebruikt maar heb nu al het idee dat er van dat stiftje minder af komt. Bij de eerste x gebruik kwam er nog behoorlijk wat kleur af maar het lijkt nu al of die op is
Zijn er andere merken die beter zijn?? Want ik vind het idee namelijk top!
  vrijdag 1 april 2011 @ 23:17:11 #216
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_94925488
Iemand nog tips voor een goede budget blush? Catrice blushes bijv., is dat wat?
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:48:20 #217
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_94929776
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Eva4Evah het volgende:
Iemand nog tips voor een goede budget blush? Catrice blushes bijv., is dat wat?
Voor welk geld bedoel je dan?
Als ik jou was zou ik gewoon even blijven sparen, volgens mij kost de blush van MAC ¤20,- maar de pigmentatie is gewoon belachelijk goed! Ik tik mijn kwast tegen de poeder, mijn kwast is rood/rose en genoeg voor de gehele dag. Ik gebruik hem nu al een paar maanden en volgens mij ga ik er letterlijk een paar jaar mee doen.
吴 曼 迪
pi_94943201
Ik heb een dior addict lipstick in It pink, en een chanel rouge coco lipstick in mademoiselle gekocht :9~ :9~
  zaterdag 2 april 2011 @ 22:32:51 #219
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_94957962
Weer gefaald :@
NYC oogshadow in riverside park, nagellak in downtown. Die kleur is zo leuk! Zodra ik morgen tijd heb ga ik hem opdoen.
En daarna nog naar de MAC voor een nieuwe kwast, de 224 blending brush. Kreeg ik een complimentje datmijn rode lippenstift mooi bij mijn teint pastte, dus mijn dag was weer helemaal goed :s)
吴 曼 迪
pi_94963448
Zojuist een bon van ICI Paris gekregen, die gaat er goed in :D
  FOK!fossiel zondag 3 april 2011 @ 08:23:53 #221
1455 Keroppi
kool kikker
pi_94969920
Heeft Sephora ook cadeaubonnen? Voor m'n vorige verjaardag kreeg ik douglasbonnen maar vanwege het assortiment zou ik ze liever van Sephora krijgen :)
Chick on a mission
  zondag 3 april 2011 @ 08:57:36 #222
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_94970039
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 08:23 schreef Keroppi het volgende:
Heeft Sephora ook cadeaubonnen? Voor m'n vorige verjaardag kreeg ik douglasbonnen maar vanwege het assortiment zou ik ze liever van Sephora krijgen :)
Yep. :Y
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_94985113
Okee, het volgende is echt, maar dan ook echt TOPSECRET!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kruidvat Amstelveen heeft de nieuwe Catrice en Essence....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*O* *O* *O*

Ik heb het volgende gescoort:





Ik was nog geen 15 euro kwijt voor deze dingetjes!!!!
  zondag 3 april 2011 @ 17:38:31 #224
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_94985278
Oh, swatches van de oogschaduw please!!!
Heeft iemand in Utrecht al de nieuwe Catrice gezien?
pi_94987586
Ik heb net ook even foto's gemaakt van mijn ooglook van vandaag. Ik zag van de week een foto op Temptalia en daar heb ik deze look op geinspireerd.

Binnenste ooghoek:
- MAC Grand Entrance
- MAC Style Snob

lid:
- roze kleur uit L'Oreal HIP duo

crease:
- Dark Horse van UD Naked Palette

browbone:
- MAC Blanc type

Waterline:
- MAC Feline

Mascara:
- Boots Exquisite Curl





Het licht in de kamer waar ik de foto gemaakt heb, is een beetje blauw en maakt de kleuren wat minder intens.



Dit is de foto wat ik als voorbeeld heb gebruikt. Ik deed het uit mijn hoofd en zie nu dat het een klein beetje anders zit, maar ik blijf het een mooie look vinden :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')