Toyota Avensis Versoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker auto's
Welke auto hebben jouw ouders?
Hier een suzuki baleno
Ik ben een vrouw, make an educated guessquote:
Die zag ik niet aankomenquote:
De mijne een Yaris.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toyota Avensis Verso
En m'n broer krijgt de Lexus CT200H binnenkort
Hihihiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, make an educated guess
[..]
Die zag ik niet aankomen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toyota Avensis Verso
En m'n broer krijgt de Lexus CT200H binnenkort
Vrouw zijn is geen garantie voor kunnen kokenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, make an educated guess
[..]
Die zag ik niet aankomen
Ik ben net 2 maanden 24 en heb een astra uit 98 gehad en nu een golf uit 2005 en wil nu een Mercedes van 2005 >quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De mijne een Yaris.
Terwijl ik zelf een Minicooper en een VW Passat gehad heb, en ik ben pas 23
Die heeft m'n achterbuurman ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
In de straat hier een Nissan Qashqai
In deze context welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouw zijn is geen garantie voor kunnen koken
-1quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
Ik kots trouwens op Amerikaanse auto's. Behalve Hummers en Ford Mustangs.
Engelse wagens
Ik heb er in gezeten 1 jaar geleden, Echt een mooie binnenkant. en tegenwoordig die ingebouwde GPSquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die heeft m'n achterbuurman ook
Ik ook! Echt zo'n mooie auto.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik kon kiezen, zou ik zo'n R8 nemen
[ afbeelding ]
Als ik kon kiezen, stond er een AM Vanquish S voor de deurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik kon kiezen, stond er een AM Vanquish S voor de deur
Ingebouwde GPS is totaal niet handigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er in gezeten 1 jaar geleden, Echt een mooie binnenkant. en tegenwoordig die ingebouwde GPS
ik ook maar money is the issuequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
Ik kots trouwens op Amerikaanse auto's. Behalve Hummers en Ford Mustangs.
Engelse wagens
wij hebben packard bell als gps merkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ingebouwde GPS is totaal niet handig
Het is veel makkelijker om toch binnenshuis even je reis te plannen dan eerst nog een kwartier in je auto met dat ding te pielen.
Zijn jullie arm?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wij hebben packard bell als gps merk
Gast, die meuk is toch zo in te stellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ingebouwde GPS is totaal niet handig
Het is veel makkelijker om toch binnenshuis even je reis te plannen dan eerst nog een kwartier in je auto met dat ding te pielen.
Ja zelfde hier, en anders nog altijd telefoon. Super handig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, die meuk is toch zo in te stellen
Dat duurt bij mij altijd hooguit 20 seconde
Ik heb een TomTom, maar die ligt echt ALTIJD in het handschoenen kastje hoor.
Wat is het kenteken van je auto?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een TomTom, maar die ligt echt ALTIJD in het handschoenen kastje hoor.
Ik zal 'm speciaal voor ons nog even posten:quote:
Ooit komt er zo 1.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal 'm speciaal voor ons nog even posten:
[ afbeelding ]
Hmm van mijn vorige iPhone was de GPS chip kapot gegaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja zelfde hier, en anders nog altijd telefoon. Super handig.
Ik zit in de auto naar onz-radio te luisterenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Beatles het volgende:
Hela genoeg zo en nu weer over de radio praten zeg.
quote:
quote:
Uhm weet ik niet uit mijn hoofd.quote:
Er staat er hier bij een kennis van me een jag te koop.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier in de buurt staat echt een prachtige Jag oldtimer
kwijl jij via mondhoeken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Kwijl sijpelde uit mijn mondhoeken op het toetsenbord
De aanschaf valt ook wel mee. Het onderhoud, daar word je niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er staat er hier bij een kennis van me een jag te koop.
En niet eens zo duur.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: gaylink
Dat lijkt alleen maar zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww maar dat zijn toch niet zulke erge autodieven?
En hij kost maar $20.000,-- ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Ojquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Scheelt dat mijn vader automonteur is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De aanschaf valt ook wel mee. Het onderhoud, daar word je niet vrolijk van.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij kost maar $20.000,-- ?
(20 grand)
Dit dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Surinamers zijn cool. Je hebt er haast nooit problemen mee
Je zit denk ik vooral met de onderdelen die niet goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn vader automonteur is.
Onderhoud aan auto's kost mij heel weinig.
Ik weet hoe Socios heet dus dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gok hier de echte namen van FOK!(st)ers !
Gedoemd een kuttopic te worden
Goedemiddag meneertjequote:
Ik zal er eens mee schudden, kijken wat dat veroorzaakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan het nu weer over tieten gaan aub ?
Het is vrijdagmiddag fucking homo's !
Ja die zijn inderdaad niet goedkoop.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zit denk ik vooral met de onderdelen die niet goedkoop zijn.
8,7 op de schaal van Richterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal er eens mee schudden, kijken wat dat veroorzaakt.
idd, HIER moeten ze een nieuwe versie van maken! Van de Kever, de Fiat 500 en de Mini hebben ze ook nieuwe versies gemaakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn toch de mooiste auto's die er zijn
Waarom remaken ze die niet gewoon met een zuinige motor?
Tsunami's denk ik, dus doe maar nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal er eens mee schudden, kijken wat dat veroorzaakt.
alfabetische volgorde: auto's, bier en tietenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan het nu weer over tieten gaan aub ?
Het is vrijdagmiddag fucking homo's !
Al is die moderne Fiat 500 zo lelijk als de nachtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, HIER moeten ze een nieuwe versie van maken! Van de Kever, de Fiat 500 en de Mini hebben ze ook nieuwe versies gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
8,7 op de schaal van Richter
In Nederland niet, daar is de zee niet diep genoeg voorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tsunami's denk ik, dus doe maar niet
De kever is wel een grote faal.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, HIER moeten ze een nieuwe versie van maken! Van de Kever, de Fiat 500 en de Mini hebben ze ook nieuwe versies gemaakt.
QFT!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Al is die moderne Fiat 500 zo lelijk als de nacht
quote:
Heb je zelf misschien een auto?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef Beatles het volgende:
Ik wil ook meepraten maar ik heb niet zoveel verstand van auto's.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je zelf misschien een auto?
Nee, maar ik ga er wel een kopen als ik mn rijbewijs binnenkort heb. Weet je een toffe?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je zelf misschien een auto?
Een Maserati is wel tofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er wel een kopen als ik mn rijbewijs binnenkort heb. Weet je een toffe?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er wel een kopen als ik mn rijbewijs binnenkort heb. Weet je een toffe?
quote:
Even google raadplegen.quote:
Vind ik niet mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chevrolet Corvette
Is nog redelijk betaalbaar voor een supercar ook
Aston martin vanquishquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef Beatles het volgende:
[..]
welken vind jij mooi?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Even google raadplegen.
[..]
Vind ik niet mooi.
Nee, man! Engels vakwerk moet je hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chevrolet Corvette
Is nog redelijk betaalbaar voor een supercar ook
Gister nog een rode zien rijden
Ik denk niet dat ie binnen je budget valtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Even google raadplegen.
[..]
Vind ik niet mooi.
Land Rover Defenderquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, man! Engels vakwerk moet je hebben
welke auto heb jij??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb mijn auto net gewassen en uitgezogen enzo hij doet weer heel erg glimmen nu
Ik vind dit een kwetsende opmerking.quote:
Denk het ook niet en ik zie mezelf er ook niet in rijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie binnen je budget valt
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Beatles het volgende:
[..]
En waarom ben jij eenlaatmaar ik ben lief.
Sorry, maar het is toch zo?quote:
Ik heb een blauwe autoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
DOE EEN TR EN ZEG DAT HIER NIET EENS MEER OVER DE RADIO GEPRAAT WORDT. STEL NSB'ERS.quote:
ik weet 't nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Sorry, maar het is toch zo?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe auto
Opel Astra?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om even serieus te antwoorden. Waar ben je naar opzoek? Een klein auto'tje of moet hij ook wat kunnen? (als ik offroad, trailer trekken enz.)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef Beatles het volgende:
[..]
Denk het ook niet en ik zie mezelf er ook niet in rijden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe auto
Ik heb een bruin monsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben een haat liefde verhouding.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb een blauwe Opel Astra gehadquote:
Nee klein is goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om even serieus te antwoorden. Waar ben je naar opzoek? Een klein auto'tje of moet hij ook wat kunnen? (als ik offroad, trailer trekken enz.)
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Die Hotrods uit Amerika zijn ook gruwelijk hoor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een bruin monster
Wij hebben een haat liefde verhouding.
Polo'tjes zijn leuk ja. Eventueel een Lupo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee klein is goed.Ik heb rijles in een VW Polo en dat is echt een fijne auto!
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nog steeds problemen met bufferen via mijn pc..... aan de poort ligt het niet
ik heb ook een bruin monsterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een bruin monster
Wij hebben een haat liefde verhouding.
Hmm nee die vind ik niet zo leuk eruit zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Polo'tjes zijn leuk ja. Eventueel een Lupo.
quote:
Deze auto doet me denken aan The Beatles, vraag me niet waarom.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar iedereen weet dat de Peel P50 de beste auto ooit gemaakt is
[ afbeelding ]
Nu ga ik tosti maken, tot vanmiddag ofzeau
Jaa dat weet ik wel zekerquote:
De kapseltje van die mevrouwtjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:38 schreef Beatles het volgende:
[..]
Deze auto doet me denken aan The Beatles, vraag me niet waarom.
Bloempotkapsellllllquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De kapseltje van die mevrouwtje
dns cache leeg gegooid? Kan ook daaraan liggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nog steeds problemen met bufferen via mijn pc..... aan de poort ligt het niet
Ik ben al blij dat ik weet in welke auto ik rijquote:
Was die van mij het maar, dan leek het nog wat.quote:
Oh! Een kwartiertje verder naar onder en je kan bij mij op visite komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef sharr het volgende:
Verkeerde trein gepakt. Nu zitten we in den bosch.
Zojuist gedaan, maar nog steeds last van bufferingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:39 schreef Viro het volgende:
[..]
dns cache leeg gegooid? Kan ook daaraan liggen.
Start > uitvoeren (run) > cmd > ipconfig /flushdns > enter
Zo heel lelijk zijn ze nou ook weer nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was die van mij het maar, dan leek het nog wat.
Maar hij rijdt wel echt tofjes
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef sharr het volgende:
only sharr...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef sharr het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef sharr het volgende:
is goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Een kwartiertje verder naar onder en je kan bij mij op visite komen
Das hier 10 min vandaan, kom even zwaaien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef sharr het volgende:
Onder het genot van koffie en boterkoekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
euhm we zitten niet op 1 lijn, maar die van mij rijd ook heel tofjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was die van mij het maar, dan leek het nog wat.
Maar hij rijdt wel echt tofjes
Nah, vergeleken met een Touran? Maar, je hebt gelijk ze zijn niet heel erg lelijk en het valt me mee wat het ding allemaal kan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel lelijk zijn ze nou ook weer niet
Halfuurtje verder naar boven en je kan bij mij op visite komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb koffie en tietenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Halfuurtje verder naar boven en je kan bij mij op visite komen
50/60 Kilometer noordwest en je kan bij mij komen in Leidenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Halfuurtje verder naar boven en je kan bij mij op visite komen
Wat heb jij voor auto dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:44 schreef Viro het volgende:
[..]
euhm we zitten niet op 1 lijn, maar die van mij rijd ook heel tofjes
Als ik dat koop heb ik bier, tieten en wijnquote:
mijn compagnon wil nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Das hier 10 min vandaan, kom even zwaaien.
Ik woon in Waalwijkquote:
Volgens mij waren ze er bij top gear ook redelijk positief overquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, vergeleken met een Touran? Maar, je hebt gelijk ze zijn niet heel erg lelijk en het valt me mee wat het ding allemaal kan.
Vandaar haat/liefde verhouding
Laat de wijn maar wegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat koop heb ik bier, tieten en wijn
Tofquote:
Heb ik niks meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Jupiler League voetbal krijgt
Jeremy was heel positief.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er bij top gear ook redelijk positief over
Motorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:47 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Geen, heb binnenkort wel een motorhoop ik.
Alcoholist, je gaat toch geen bier drinken in de trein?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef sharr het volgende:
iemand behoefte om een flesje hertog jan te komen brengen in den bosch centraal?
internet modem al gereset? En router ook mocht je die hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zojuist gedaan, maar nog steeds last van buffering
In de trein drink je uit blik!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alcoholist, je gaat toch geen bier drinken in de trein?
Naar je font manager gaan, en dan "fonts installeren" gebruiken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef -Datdus- het volgende:
weet iemand hoe je meerdere font tegelijk kan installeren?? Ik heb er 65.000
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof
[..]
Heb ik niks mee
[..]
Jeremy was heel positief.
Wat dan? Fappen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alcoholist, je gaat toch geen bier drinken in de trein?
Ik heb er helemaaaal niks mee. Ik kijk alleen WK en EKquote:
behquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er helemaaaal niks mee. Ik kijk alleen WK en EK
Ben je naar een specifiek type op zoek dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:51 schreef Viro het volgende:
[..]
ben nog ff aan het rond kijken, zijn er zoveel die ik wil.
Ik las: moet op mijn nichtje plassen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:52 schreef Viro het volgende:
Ik ga er vandoor, moet op mijn nichtje passen. Is ook een fulltime bezigheid.
Tot vanavond.
niet echt, kan pas echt serieus gaan kijken als ik mijn motorrijbewijs binnen heb.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je naar een specifiek type op zoek dan?
Komt zo eerst deze voor ajaciedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
Zokunen, kun je Low-E vs. Alter Egosz - WTF draaien?
Doen we er zo ook ergens tussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel voor een leuk pop-deuntje van Kary Perry
Oke.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef Viro het volgende:
[..]
niet echt, kan pas echt serieus gaan kijken als ik mijn motorrijbewijs binnen heb.
Hij is leukquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef ToT het volgende:
Echt goed gedaan he!
Meteen valt het hele topic stil!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:04 schreef Zokunen het volgende:
Even nieuwe zakdoekjes pakken volgende overgang gaat dus automatisch en raar zijn
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tisser met dezen tt, geschiedenisles bij Onzin radio?
Ik eerst ook niet, maar het is een AFZETlint!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
http://weblog.fok.nl/
ik snap de grap niet
Knetterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tisser met dezen tt, geschiedenisles bij Onzin radio?
Hahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:07 schreef Zokunen het volgende:
Deze konden mono en koelkast woensdag niet vinden
vind het nu meer een ventjequote:
zielepiet. zalfje op je nek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
Mijn nek doet zeer
Jullie mogen mij allemaal zielig vinden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
Mijn nek doet zeer
* Knetterkrankjorum stuurt positieve energie en lieve gedachtes naar Samzzquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
Mijn nek doet zeer
Paragnostiekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum stuurt positieve energie en lieve gedachtes naar Samzz
Arme jijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
Mijn nek doet zeer
Doe esquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum stuurt positieve energie en lieve gedachtes naar Samzz
quote:
Als het eiwitrijk is wil ik 't niet in m'n nek hebben, Ajaciedjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wonderlijke zalf is het
* Ajacied422 smeert zalfje op nek van Samzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |