Eh, alle 7 de trappisten worden nog gewoon door de eigen orde gebrouwen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das geen abdijbier. En Trappist is de in sommige landen officieel erkende naam (ookal wordt het door een andere orde gebrouwen).
Hoe kleiner het glas/de fles, hoe minder de kans dat het bier minder gaat smaken. Hoewel ik hier bij niet-pilseners veel minder last van heb.quote:
7 afaikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, alle 6 de trappisten worden nog gewoon door de eigen orde gebrouwen.
Maar de orde der Trappisten is niet de enige orde die brouwt. Nobertijnen brouwen ook straf nat. Leffe, Grimbergen, Floreffe. Maar in het buitenland noemen ze dat soms ook Trappistenbier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, alle 6 de trappisten worden nog gewoon door de eigen orde gebrouwen.
[..]
Hoe kleiner het glas/de fles, hoe minder de kans dat het bier minder gaat smaken. Hoewel ik hier bij niet-pilseners veel minder last van heb.
Dat vind ik ook, en je kan sneller weer een nieuwe pakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
Hoe kleiner het glas/de fles, hoe minder de kans dat het bier minder gaat smaken. Hoewel ik hier bij niet-pilseners veel minder last van heb.
Dan drink je gewoon niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef rival het volgende:
Dat vind ik ook, en je kan sneller weer een nieuwe pakken
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu heb ik echt trek in bier, ben klaar met werk, dus huppaaah..zo maar eens vrienden enzo bellen... Aangezien jullie nepvrienden zijn en niet mee willen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelf
Nonsens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelf
dan neem je toch een lekkere ijstheequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelfanders zou ik best op een terasje een biertje willen drinken hoor
![]()
ik snap!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja kan wel, maar een biertje is lekkerder
Ik had niet anders van je verwacht, zuipschuitquote:
Leuk hoe ze het noemen, het is het niet volgens het Trappistenverbond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar de orde der Trappisten is niet de enige orde die brouwt. Nobertijnen brouwen ook straf nat. Leffe, Grimbergen, Floreffe. Maar in het buitenland noemen ze dat soms ook Trappistenbier.
Klopt, ik sla niet elk biertje elke keer in 5 minuten achteroverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan drink je gewoon niet snel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |