Smurfin een doorsmeerbeurt geven is best hard werkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huh? Werken? Dat heb ik de rest vd week al gedaan!
Dat had ik dus vorige week, zeker 4 dagen non-stop niets gedaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Grote kans dat ik hier niet tot vijf uur zit... Er is echt geen flikker te doen momenteel.
Dat heb ik dus ook. We zitten hier met zijn 3en op de kamer omdat iedereen op ski-uitje is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Grote kans dat ik hier niet tot vijf uur zit... Er is echt geen flikker te doen momenteel.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die met een paar keer seks geen genoegen nemen.Altijd maar weer meer willen.
Grote smurf smurft hem er wel inquote:
Idd, vandaag lekker uit mn neus eten. Gezond, voedzaam en lekker!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Huh? Werken? Dat heb ik de rest vd week al gedaan!
Nah, ik heb wel wat te doen en daar ben ik nu ook mee bezig, maar daar kan ik geen hele dag mee vullenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. We zitten hier met zijn 3en op de kamer omdat iedereen op ski-uitje is.
En ik heb wel wat liggen, maar dat kan maandag ook.
Je moet de wereld voorbereiden op zoiets ingrijpendsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nu al over babysnuitjes beginnen... dat is snel.
Het komt toch wel angstvallig dichtbij... kleine snuitjes in een straal van 20km van mijn huis...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet de wereld voorbereiden op zoiets ingrijpends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |