quote:
Weet ik toch gekkie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Knuffelen houdt niet in dat je je pielemoos in mijn achterwerk mag steken hè?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, laat die borrel maar komen, net gebeld of ik alsjeblieft wilde komen solliciteren op een functie!
Ja is 20 minuutjes bij mij vandaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat is jouw kant op he, helemaal niet aan gedacht!
Ik dacht dat je al begonnen wasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nou, laat die borrel maar komen, net gebeld of ik alsjeblieft wilde komen solliciteren op een functie!
Wat voor baan Snuit?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb de baan nog lang niet he! Maar is natuurlijk wel goed voor de ego
Nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mogen solliciteren is ook een felicitatie waard, vind ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tis een baan als projectleider bij een scheepsdieselmotoren fabriek, dus veel klantcontact, weinig rekeken, veel lullen, veel op pad.. Ja, hij klinkt mij erg leuk in de oren.quote:
sounds nice inderdaad!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tis een baan als projectleider bij een scheepsdieselmotoren fabriek, dus veel klantcontact, weinig rekeken, veel lullen, veel op pad.. Ja, hij klinkt mij erg leuk in de oren.
Bootjes
ik wel heel wat anders dan dat je nu doet toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tis een baan als projectleider bij een scheepsdieselmotoren fabriek, dus veel klantcontact, weinig rekeken, veel lullen, veel op pad.. Ja, hij klinkt mij erg leuk in de oren.
Bootjes
11,5quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef STING het volgende:
Het lijkt wel de periode voor Job hoppen.
Hier zit ook wat in de pijplijn.Mag ook wel na 11.5 jaar
Ben nu ook erg veel aan het lullen, deze baan ligt veel meer bij mn roots dan wat ik nu doe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wel heel wat anders dan dat je nu doet toch?
Oeeh vertelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef STING het volgende:
Het lijkt wel de periode voor Job hoppen.
Hier zit ook wat in de pijplijn.Mag ook wel na 11.5 jaar
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |