abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94589227
altijd zo opgewekt en vrolijk. net musjes die om 5 uur staan te twitteren op hun tak.
om 9 uur in de avond al op bed. om weer de volgende morgen als gecensureerde biggetjes in de modder te wroeten die ze de maatschappij noemen en ook nog eens perfect voor hun leventje is afgesteld. "je moet niet zo chagrijnig doen, had je maar op tijd naar bed moeten gaan". krijg je dan naar je hoofd geslingerd. en volgende week ook nog eens die kut-zomertijd dat ingaat. en dan gaan ze expres bij de deur staan, je in de gaten houden of je wel op tijd binnen bent.
en dan dat vurige korte rode pittige kapsel in d'r rode ford ka die d'r richtingaanwijzer vergat uit te zetten en dat je dan afslaat en dat ze dan toeterend tot stilstand komt en vreemde gebaren naar je maakt op de weg. wat baal ik dat zij niet gestopt was zeg. oeff.
echt zo'n opgewekte troela die dan gaat schelden omdat ik haar geen voorrang verleende. dom kutwijf, had je richtingaanwijzer dan niet naar links moeten aanhouden. schijtochtend nosmile.gif
pi_94589269
blijf dan gewoon tot na de lunch binnen, hebben wij ook geen last van je.
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_94589285
Terechte klacht @ TT
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:08:05 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94589323
Ik wist niet dat vogels ook twitter hadden tegenwoordig oO<
pi_94589388
Zet die donkere bril eens af TS en geniet van de mensen om je heen. :) Geniet van de vogels en van de natuur in de vroege ochtend. :) Zo haal je meer uit jezelf en uit je leven. :) En laat ook ondanks al hun tekortkomingen vrouwen met korte en pittige kapsel in hun waarde. :)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:10:46 #6
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94589408
Tjeempie, TS. Jouw leven is niet makkelijk! :o

Misschien dat je iets vrolijker zou moeten zijn 's ochtends. :)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:11:18 #7
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_94589422
Ga naar de hoeren TS!
pi_94589451
zeer terechte klacht
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, TS. Jouw leven is niet makkelijk! :o

Misschien dat je iets vrolijker zou moeten zijn 's ochtends. :)
en we hebben een ochtendmens
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:16:01 #9
322442 broodtrommel88
Opspattend toiletwater
pi_94589589
Zeer onterechte klacht.

En:
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Rectum het volgende:
Zet die donkere bril eens af TS en geniet van de mensen om je heen. :) Geniet van de vogels en van de natuur in de vroege ochtend. :) Zo haal je meer uit jezelf en uit je leven. :) En laat ook ondanks al hun tekortkomingen vrouwen met korte en pittige kapsel in hun waarde. :)
The dyslexic walked into a bra.
pi_94589639
terechde klagd
My dials are pupillated.
pi_94589648
Idd ts doe eens gek wees een ochtendmens! troll ze hard die ochtendmensen
-referral verwijderd-
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:21:43 #12
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_94589802
pessimistische levenshouding blijkbaar, TS :') ....
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_94589859
9 uur erin is wel heel erg. Ik lag er om 00:30 in en om 7:00 ging de wekker. Prima te doen.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:24:19 #14
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_94589882
Alsof vogels een twitter afoogt hebben. :')
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_94589944
ik heb ook een veel te hoog bloeddruk in de ochtend. door de stress en shit. altijd maar dat gehaaste gedoe. en ook die kut-manager die mijn verzoek om pas rond 10 uur te beginnen heeft afgewezen. is trouwens ook een zwaar kut-ochtendmens. zit al om 06:30 achter zijn bureau en verwacht dat wij dat ook allemaal moeten doen. ik ben de enige die om 08:30 begint.
focking hell weet je hoe vroeg dat voor mij is. ik vind 9 uur al een hel. maar nee, meneertje moet ons in de gaten kunnen houden. meneertje kan niet rusten zonder een oogje in het zeil te houden. jongen wat kan mij dat zeil nou boeien. zet dat zeil maar op en ga er lekker op letten man. is trouwens een bootliefhebber. begon vanochtend al gelijk te zaniken over zijn boot. hoe mooi die wel niet is. en dat ie gisteren even gezeild heeft. zeg dat tegen mijn reet man. misschien dat die het wel interesseert. zooo zonde joh, met dit mooie weer op je bed liggen. fok jou bitch, ik vind de avond mooi. zonsondergang vind ik het mooiste wat er is. ik haat de zon. althans in de ochtend. word ik misselijk van. lekker op het strand liggen is natuurlijk wel lekker.
maar niet om 7 uur zoals een andere trien dat doet. gaat ze al om 7 uur op het strand liggen. in de middag gaat mijn huidje dan trekken roept ze stoer op de afdeling. tering ik moet echt een andere baan gaan zoeken.
pi_94590033
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef porsche1 het volgende:
Alsof vogels een twitter afoogt hebben. :')
Afoogt? Fok je mobiel ofzo :P .
pi_94590116
Herkenbaar, een zeer onderkend maatschappelijk probleem dat TS hier aankaart.
Zelf heb ik veel geleden onder vrolijke mensen in de ochtend.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 10:32:51 #18
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_94590152
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 10:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Afoogt? Fok je mobiel ofzo :P .
Ja. :') Had geen zin om t te veranderen.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 maart 2011 @ 10:49:28 #19
4530 crew  Crazy Harry
pi_94590773
Terechte klacht
*O* Leve de B-society! *O*
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_94591280
Terechte klacht! Leven de nachtmensen die tot 1 uur 's middags in bed liggen te meuren en tot 4 uur 's nachts lekker actief zijn! XD
pi_94591381
Terechte klacht, hoor.

`Avondmensen´ ftw.
pi_94591423
TS is echt een baas _O_
  vrijdag 25 maart 2011 @ 11:07:37 #23
333374 Lithia
Too serious
pi_94591427
Zeer terechte klacht. Het is vooral irritant als ze vrolijk gaan zingen en je verblinden met hun brede lach.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94591564
dit zijn dezelfde mensen die om 07:45 al massaal met hun karretje voor de gesloten albert heijn deur gaan staan, te wachten tot de winkel open gaat.

:')

in de ochtend hoor je nog te slapen, en niet als een blije vogel rond te huppelen :|W
pi_94593269
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 11:11 schreef gamezz het volgende:
dit zijn dezelfde mensen die om 07:45 al massaal met hun karretje voor de gesloten albert heijn deur gaan staan, te wachten tot de winkel open gaat.
Dit zijn de zelfde mensen die in de ochtend al fluitend naast je bed komen staan om je wakker te maken terwijl ze weten dat je tot laat in de nacht nog heb staan feesten ><
pi_94593436
Gebruik hoofdletters en leestekens, kuthoerenslettebakkenkakjong.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:38:21 #27
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_94594647
Je kan ook geen ochtendmens zijn en toch niet opstaan met een chagrijnige kutkop hoor.
pi_94640937
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_94640978
5 uur opstaan is dan wel weer overdreven, maar de hele dag in je nest blijven liggen is minstens zo klachtwaardig.
  FOK!fotograaf zaterdag 26 maart 2011 @ 16:02:54 #30
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_94641788
En dan zeuren op feestjes "of we al naar huis gaaaan" want "het is AL lang 12 uur geweest"
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_94641860
Ochtendmensen zijn ook de meest saaie mensen, gedoemd tot middelmatigheid en gestaag verval, ik lach altijd om ze.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  FOK!fotograaf zaterdag 26 maart 2011 @ 16:53:41 #32
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_94643326
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:05 schreef chroestjov het volgende:
Ochtendmensen zijn ook de meest saaie mensen, gedoemd tot middelmatigheid en gestaag verval, ik lach altijd om ze.
Het zijn de mensen die in het weekend een leuke wandeling maken en sokken breien :')
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:16:23 #33
244975 Cake-Man
-|||----------|||-
pi_94644022
Ochtendsex met TS ^O^ (no homo)
"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
pi_94644044
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Je kan ook geen ochtendmens zijn en toch niet opstaan met een chagrijnige kutkop hoor.
Ja als je gewoon rond het middaguurtje wakker word ja XD
pi_94644120
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Rectum het volgende:
_O_
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:21:05 #36
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_94644144
Ik zing 's ochtends onder de douche moeilijk hard 'Ticket to the tropics' van Géraar en 'Dromendans' van Vinzzent. Dubbel z, let op.
Dit, dus.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:28:09 #37
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_94644356
Dan zeg ik altijd; waarom ga je zo vroeg slapen, das toch zonde van de mooie nacht!
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:39:35 #38
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_94644690
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 10:26 schreef pipojansen het volgende:
ik heb ook een veel te hoog bloeddruk in de ochtend. door de stress en shit. altijd maar dat gehaaste gedoe. en ook die kut-manager die mijn verzoek om pas rond 10 uur te beginnen heeft afgewezen. is trouwens ook een zwaar kut-ochtendmens. zit al om 06:30 achter zijn bureau en verwacht dat wij dat ook allemaal moeten doen. ik ben de enige die om 08:30 begint.
focking hell weet je hoe vroeg dat voor mij is. ik vind 9 uur al een hel. maar nee, meneertje moet ons in de gaten kunnen houden. meneertje kan niet rusten zonder een oogje in het zeil te houden. jongen wat kan mij dat zeil nou boeien. zet dat zeil maar op en ga er lekker op letten man. is trouwens een bootliefhebber. begon vanochtend al gelijk te zaniken over zijn boot. hoe mooi die wel niet is. en dat ie gisteren even gezeild heeft. zeg dat tegen mijn reet man. misschien dat die het wel interesseert. zooo zonde joh, met dit mooie weer op je bed liggen. fok jou bitch, ik vind de avond mooi. zonsondergang vind ik het mooiste wat er is. ik haat de zon. althans in de ochtend. word ik misselijk van. lekker op het strand liggen is natuurlijk wel lekker.
maar niet om 7 uur zoals een andere trien dat doet. gaat ze al om 7 uur op het strand liggen. in de middag gaat mijn huidje dan trekken roept ze stoer op de afdeling. tering ik moet echt een andere baan gaan zoeken.
Gast we vroegen niet om je levensverhaal?
pi_94644737
Heb je een foto van die twitterende mus? :')
pi_94644998
Ze moesten de tijd eens wat langzamer zetten :Y

Het gevolg is:

1.Niet vermoeide mensen.

2.De economie gaat omhoog door presteer-mogelijkheden, mede mogelijk door de langzamere tijd.

3. Meer mensen zijn vrolijker en kunnen beter werken.

4. Minder aggresieve mensen in de wereld.

5. Jeugd die beter gaat werken op school en daardoor nuttig zijn.

Helaas zullen we hier nog ong 3000 jaar op moeten wachten :'(
Of waarom beginnen we niet massaal later met werken...

Of het is onmogelijk :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 18:14:00 #41
339798 AwesomeSauce
Is een autist.
pi_94645861
Ik ben zowel een ochtend als een avond mensch.
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_94651796
Theregdte klahct, tevens mooie startpost :D
........
pi_94657586
vanmorgen was het weer eens zover.
klokslag 8 uur.
de deurbel ging.
daar stond weer zo'n ochtendmens. het was ... verschrikkelijk.
ik kreeg visite. ze kwamen een dagje winkelen in 's gravenhage dus dachten ze we gaan langs onze leuke neef pipojansen want de winkels zijn toch nog niet open.
als die winkels niet eens open zijn wat denk je dat pipo dan nog aan het doen is?
en zo opgewekt. een baby, 2 kinderen van 4. aan het rennen en schreeuwen. in de vroege ochtend.
en een man die met een brede glimlach op zijn gezicht me de hele tijd aan het aankijken was.
en gelijk van die vragen stellen waar je nog even over moest nadenken. pff. zaterdagavond is mijn stapavond maar ik kan niet stappen want ik was veel te vroeg op en ik ben gewoon op nu. gaap. slaap. mijn hele weekendritme is naar de klote. nu zit ik hier een beetje aan een witbiertje te nippen. op teevee alleen maar oorlogsfilms. yawnee.gif
pi_94657784
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 23:00 schreef pipojansen het volgende:
klokslag 8 uur.
de deurbel ging.
ik kreeg visite. ze kwamen een dagje winkelen in 's gravenhage dus dachten ze we gaan langs onze leuke neef pipojansen want de winkels zijn toch nog niet open.
als die winkels niet eens open zijn wat denk je dat pipo dan nog aan het doen is?
en zo opgewekt. een baby, 2 kinderen van 4. aan het rennen en schreeuwen. in de vroege ochtend.
en een man die met een brede glimlach op zijn gezicht me de hele tijd aan het aankijken was.
en gelijk van die vragen stellen waar je nog even over moest nadenken. pff. zaterdagavond is mijn stapavond maar ik kan niet stappen want ik was veel te vroeg op en ik ben gewoon op nu. gaap. slaap. mijn hele weekendritme is naar de klote. nu zit ik hier een beetje aan een witbiertje te nippen. op teevee alleen maar oorlogsfilms. [ afbeelding ]
Zwaar, zwaar...
pi_94657877
quote:
klokslag 8 uur.
de deurbel ging.
en gelijk van die vragen stellen waar je nog even over moest nadenken. pff. zaterdagavond is mijn stapavond maar ik kan niet stappen want ik was veel te vroeg op en ik ben gewoon op nu. gaap. slaap. mijn hele weekendritme is naar de klote. nu zit ik hier een beetje aan een witbiertje te nippen. op teevee alleen maar oorlogsfilms. [ afbeelding ]
geweldig. _O- wat moet jij een kutdag gehad hebben.
pi_94657889
quote:
klokslag 8 uur.
de deurbel ging.
Misschien moet je eens eerder gaan slapen.

edit: Oh wacht :')

Seriously, ik leef met je mee.
Collectible solid silver personalised..
pi_94658465
nou ik dacht dus in de middag wat te kunnen slapen. als ze weg zijn.
dus niet.
rond een uur of 14:00 bellen ze.
ja pipo, we waren vergeten door te geven dat we vanmiddag bij je komen eten. we nemen wel wat boodschappen mee om te koken. haar kookkunst kennende, wist ik dat het niet veel soeps zou zijn.
dus ik met mijn boodschappentas naar een van de haagse markten hiero. paprika gehaald, tros tomaten en wat van die grote komkommers gehaald. ze waren vandaag in de aanbieding. voor maar 1 euro per kilo. en van die grote joekels ook. ik moest lachen toen ik bij die bak stond. allemaal dikke turkse vrouwen om me heen. te graaien in die bak vol komkommers. met van die hele exotische vormen. voor mijn vriendin een extra grote meegenomen om haar vanavond mee te treiteren. ik zou 'm in mijn broek steken als we op de bank zouden gaan zitten. op een gegeven moment zou ik dan vragen of ze bij me op schoot zou komen en dan doe ik dat ding uit mijn broek halen want we neuken altijd even wat als ze op schoot komt zitten.
maar nee hoor, alle komkommers zijn opgegeten. ik dus die speciale apart houden komt die nicht naar me toe en roept doe die er maar ook in hoor. in de salade wel te verstaan.
na een uur of 18:30 begonnen ze moe te raken. baby wou slapen. vrouwtje wilde maar eens opstappen. dus ik zeg blijf nog joh. nee ze moesten naar huis. morgen weer vroeg op nopompom.gif
pi_94658528
wat een kut paupers, waarom laat je ze toe in je huis?
Collectible solid silver personalised..
pi_94658594
Uhu
pi_94658618
je geliefde burgerlijke oom en tante met een kort pittig kapsel? Peter en Ria en de kids?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')