Beter zou ik het niet kunnen zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:35 schreef Daniel1976 het volgende:
Die meid, in combi met haar ouders, hebben al 1 keer voor ellende in jouw leven gezorgd.
Waarom zou je gaan voor nog een keer?
Investeer liever in een meid die je niet zomaar laat zakken en te kakken zet.
Ik zou met een boog om haar heen lopen. Liever nu liefdesverdriet wat moet slijten, dan straks nog meer liefdesverdriet wat moet slijten.
Alleen zou ik helemaal geen SMS terugsturen. Want anders krijgt hij daar weer reactie op etc. Gewoon negeren en verder gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Wat Daniel1796 hierboven al zegt..
Kzou haar een sms sturen met de vriendelijk verzoek om geen contact meer proberen te zoeken, en haar verder gewoon vergeten.
Op naar een nieuw en mooi begin met iemand die je niet voor zoiets aan de kant zet!
Die kans is er natuurlijk ook weer..Gewoon negeren werkt gegarandeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Alleen zou ik helemaal geen SMS terugsturen. Want anders krijgt hij daar weer reactie op etc. Gewoon negeren en verder gaan.
Ja dit ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Alleen zou ik helemaal geen SMS terugsturen. Want anders krijgt hij daar weer reactie op etc. Gewoon negeren en verder gaan.
Mwah, ik zou toch wel kwijt willen dat ik dusdanig teleurgesteld ben dat het voor mij niet meer hoeft. En dán blokkeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja dit ja.
Waarom energie aan haar verspillen.
Ja, ik zou haar toch wel laten weten dat ik liever wat ga drinken met iemand die er voor me is als ik hem/haar nodig heb.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mwah, ik zou toch wel kwijt willen dat ik dusdanig teleurgesteld ben dat het voor mij niet meer hoeft. En dán blokkeren natuurlijk.
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Seven. het volgende:
Ik persoonlijk zou haar dat ook sms-en trouwens. Gewoon iets in de trant van 'ik wil alleen omgaan met mensen die er ook voor me zijn als ik het moeilijk heb'.
Ja ik zie wel iets sms'en als een zwakte bod. Als je nooit meer wat van je laat horen, dan is de boodschap ook wel duidelijk denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:04 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dan leert ze er misschien iets van, en bespaar je de volgende man weer leed...
Maargoed, wel/niet iets sturen, er is aan beide kanten iets van te zeggen.
Maar als je weet dat je 'een zwak momenten' hebt, dan weet zij dat ook..
Kzou in zo n geval gewoon alles verwijderen van haar, en niks meer laten horen
Ja precies. Als je nog even wat van "ik ga liever met mensen om die" laat je in feite merken dat ze je nog raakt. Niks sturen is veel harder en ook heel erg duidelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja ik zie wel iets sms'en als een zwakte bod. Als je nooit meer wat van je laat horen, dan is de boodschap ook wel duidelijk denk ik.
Dan sms je iets, dan stuurt zij weer iets terug, dan moet je weer terug sms'en en voor je het weet begin je aan dingen waar je niet aan wil beginnen.
quote:Laten we voorop stellen dat ik zelf een grote deel van de blaam draag. Dit is dus niet mijn geweten zuiveren of bevestiging zoeken.
Wat Seven ook al zei idd, maar dan komt ze misschien met smoesjes aanzetten en voila er is weer contact en TS komt in de verleiding om af te spreken omdat hij eigenlijk nog wel gevoelens voor haar heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:59 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik dus wel terecht een sms toesturen, waarin je duidelijk maakt van ik ga liever met mensen om die er wel zijn in moeilijke tijden en verder wil ik totaal geen contact meer met je.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Dan sms je iets, dan stuurt zij weer iets terug, dan moet je weer terug sms'en en voor je het weet begin je aan dingen waar je niet aan wil beginnen.
Juist en de verleiding weerstaan is moeilijk, jezelf niet in verleiding brengen is een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat Seven ook al zei idd, maar dan komt ze misschien met smoesjes aanzetten en voila er is weer contact en TS komt in de verleiding om af te spreken omdat hij eigenlijk nog wel gevoelens voor haar heeft.
Maar ik zou mezelf niet kunnen bedwingen. Ik zou duidelijk willen maken wat zo iemand me heeft geflikt.
Maar toen las ik ditquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Seven. het volgende:
Ik persoonlijk zou haar dat ook sms-en trouwens. Gewoon iets in de trant van 'ik wil alleen omgaan met mensen die er ook voor me zijn als ik het moeilijk heb'.
En die heeft wel een punt: je moet wel echt zeker van je zaak zijn en sterk genoeg boze/verdrietige/irritante/lieve/excuus smsjes te negeren en contact echt te voorkomen. Als je daaraan twijfelt, niet doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja ik zie wel iets sms'en als een zwakte bod. Als je nooit meer wat van je laat horen, dan is de boodschap ook wel duidelijk denk ik.
Dit, ik zou niet met je laten sollen en uit zelfrespect niks terugsturen. Want ik denk dat als je niks terug stuurt, je psychologisch meer zoiets hebt van 'het is klaar' en er een kleinere kans is dat je met je gedachten nog te veel bij haar zit en in een zwak moment toegeeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Seven. het volgende:
Zeg, ik snap dat je hier boos om wordt maar ik vind dat "krijg de kanker" echt te onbeschoft voor woorden. Je wil niet weten wat voor vreselijke ziekte dat is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Gadverdamme, wat heb ik een gruwelijke pesthekel aan dat soort mensen. Laat haar de kanker krijgen.
Jaha, idd.quote:
Helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:39 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Zeg, ik snap dat je hier boos om wordt maar ik vind dat "krijg de kanker" echt te onbeschoft voor woorden. Je wil niet weten wat voor vreselijke ziekte dat is.
Mensen anno 2011 hebben idd geen benul wat dat inhoudt nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:39 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Zeg, ik snap dat je hier boos om wordt maar ik vind dat "krijg de kanker" echt te onbeschoft voor woorden. Je wil niet weten wat voor vreselijke ziekte dat is.
Nee, blijkbaar realiseren ze dat zich niet, anders strooi je toch niet zo roekeloos met dat soort uitspraken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen anno 2011 hebben idd geen benul wat dat inhoudt nee.
Precies, ze heeft je gewoon laten zitten op het moment dat jij haar het hardst nodig had. Wat een ouders zeg...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het echt zo is gegaan als jij zegt, dan treft jou geen enkele blaam. Ik zou ook echt die vriendin niet meer hoeven zien, laat staan die ouders. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er geen andere reden was voor de break-up en de reactie van haar ouders, maar er bestaan een hoop rotmensen, dus wie weet.
Dit vind ik echt een offtopic ADO-spreekkoor-achtige discussie. Heeft het ook maar iets met het topic te maken? Nee. Maak er dan geen fuzz van.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar realiseren ze dat zich niet, anders strooi je toch niet zo roekeloos met dat soort uitspraken?
als ik dit soort dingen lees dan denk ik.... Ja, makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
Ja maar als je allemaal dingen gaat zeggen van ja je moet dit doen end at schiet je niks mee op hij moet zelf kiezen wat hem het beste lijkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:53 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
als ik dit soort dingen lees dan denk ik.... Ja, makkelijker gezegd dan gedaan.
maar TS, het is zo. All you need is
- Time
- Self-respect.
En als je je gaat realiseren dat dit het gewoon niet waard is, en je gewoon verder moet gaan en je eigen ding moet doen, dan wordt je vanzelf kwaad op de mensen die er niet voor je waren toen je ze nodig had (waar jij om hebt gegeven maar die niet evenveel om jou gaven) en dat helpt heel erg om het los te laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |