Weekend van Pasenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
En helemaal heerlijk
He, wanneer gingen jullie ook alweer naar Drenthe?
Kuukelquote:
Succes vandaag meisjequote:
Hoi schatquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoi schatmoe maar het weekend staat al aan de deur te trappen dus komt goed
Zeker nu de F1 weer begonnen is!
[ afbeelding ]
Vanavond Oranje - Hongarijequote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OA-iaanse ????quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
Wow... wat een OA-iaanse quoteposts hier
Oei, die wang ga ik niet meer wassenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weekend van Pasendus volgende maand
![]()
[..]
Kuukel.
[..]
Succes vandaag meisje
Mogguh Crazy
F1 mijn rots in de branding, de laatste jaren zo saai dat je gegarandeerd in slaap valtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zolang het niet achter het stuur isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
F1 mijn rots in de branding, de laatste jaren zo saai dat je gegarandeerd in slaap valt
Heb geen vraag gezienquote:
ik rijd ook geen f1quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zolang het niet achter het stuur is
OA staat bekend om het verzamelen van quotes in 1 post, ipv voor iedere quote een aparte post te makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
OA-iaanse ????
[..]
Oei, die wang ga ik niet meer wassen
pfft, ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke ?:quote:
ik ook niet, alleen een ibizaquote:
ok, kon er al niks van makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
OA staat bekend om het verzamelen van quotes in 1 post, ipv voor iedere quote een aparte post te maken
gummend en rokend de bochten doorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke ?:
[..]
ik ook niet, alleen een ibiza
snap ikquote:
DMquote:
ik vind je net een meisje met je bloempjequote:
Moet speciaal er voor naar de machine lopen, als mensen niet vragen krijgen ze niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke ?:
Mag ik een kopje koffiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet speciaal er voor naar de machine lopen, als mensen niet vragen krijgen ze niets.
* Solique schenkt vers bakkie in voor LLquote:
Sol, als je dan toch loopt... neem er voor mij dan ook maar 1 meequote:
Goedemorgen mevrouw martiequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:27 schreef PeZu het volgende:
verschrikkelijke ikke en de rest kan stikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |