Dat is zeker uitslapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ach, if it works for me![]()
Nog leuke plannen voor het weekend?
Voor sommigen is dat uitslapen![]()
Jij bent vanalles behalve autistisch lieve schatquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm vanaaf chillen met de nerd herd![]()
morgen komt fbz weer thuis![]()
zondag gaan we lunchen met de fam omdat mijn ouders 100 jaar getrouwd zijn![]()
et toi?
mja ik kan dat geen uitslapen noemen, uitslapen dan is de 11 minimaal in de klok
Hoi Marijk, hier gaat alles zijn gangetje.quote:
Wij hebben het verkoopcontract van ons huis van de week getekend en teruggestuurdquote:De koop al rond?
quote:En wat heerlijk
Senseo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
gatver waarom smaakt mijn koffie zo waterig
koffie vergeten misschienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
gatver waarom smaakt mijn koffie zo waterig
duckiequote:
crazyquote:
MPGquote:
lovelyquote:
hondaquote:
toekquote:
uitgeslapen tot half 8quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik mocht ook uitslapen maar was om 7 uur toch wel wakker eigenlijk
ik heb uitgeslapen tot 8 uurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik mocht ook uitslapen maar was om 7 uur toch wel wakker eigenlijk
de vraag is natuurlijk, hoe laat sta je normaal op ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb uitgeslapen tot 8 uur
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:54 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Marijk, hier gaat alles zijn gangetje.
[..]
Wij hebben het verkoopcontract van ons huis van de week getekend en teruggestuurd
Vanmiddag gaan we bij de bank eens informeren wat onze financiele mogelijkheden zijn
Morgen gaan we de grond bekijken of het wat is
[..]
![]()
Of vergeten een nieuwe pad erin te doenquote:
Goedemorgen meneer GFquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duckie
[..]
crazy
[..]
MPG
[..]
lovely![]()
[..]
honda
[..]
toek
Dat klinkt goed meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Klinkt goed+ kindjes zijn er dit weekend weer
Die komen vanmiddag. Dus lekker tv kijken vanavond en dan morgen gezellig op pad. Morgenavond koffievisite en dan zondag naar de mama van Symph (die is nu tijdelijk in NL).
Gefeliciteerd alvast van je ouders!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Senseo?![]()
Wil je een kopje echte koffie?
ook leuk dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent vanalles behalve autistisch lieve schat![]()
[..]
Klinkt goed+ kindjes zijn er dit weekend weer
Die komen vanmiddag. Dus lekker tv kijken vanavond en dan morgen gezellig op pad. Morgenavond koffievisite en dan zondag naar de mama van Symph (die is nu tijdelijk in NL).
Gefeliciteerd alvast van je ouders!
Als je normaal om 05:15 opstaat en nu om 07:30quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:57 schreef PeZu het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL KNETTER KRANKJORUM HELEMAAL BETOETERD VAN DE POT GERUKT GEK ZACHT IN HET BOLLETJE EN NIET WIJS
DAT IS HELEGAAR GEEN UITSLAPEN
Knetterkrankjorum is een user... en wacht maar tot je zelf kinderen hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:57 schreef PeZu het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL KNETTER KRANKJORUM HELEMAAL BETOETERD VAN DE POT GERUKT GEK ZACHT IN HET BOLLETJE EN NIET WIJS
die pad zitten er nooit goed inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt goed meisje
[..]
de pad zat er niet goed in...
Nu wel goed gedaan...
@ pezu gefeliciteerd met je ouders
quote:
geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum is een user... en wacht maar tot je zelf kinderen hebt
NEEE HEUS NIETquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:58 schreef crv het volgende:
[..]
Als je normaal om 05:15 opstaat en nu om 07:30
DAN VOELT DAT ECHT WEL ALS UITSLAPEN
Tja, we leven in een democratie, dus de meerderheid bepaald de standaard... dus hier is dat wel uitslapen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:57 schreef PeZu het volgende:
hoe is het tienus tuin kabouter ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |