quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben pas 26 he, grootste verschil dat ik ooit gehad heb was ik 18 en zij 37. Maar zolang ze boven de 18 is, er leuk uitziet en een beetje karakter heeft sta ik altijd open voor wat gescharrel
Ben alleen wel altijd erg duidelijk, relatie daar zoek ik niet naar dus die hoeft niemand van me te verwachten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn vorige vriendje was 4 jaar jonger
Ohw... Jij scharrelt al met Koenquote:
Nu niet, hoe ik me daar over 5 jaar over voel zie ik dan welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je wilt nu geen relatie of nooit niet een relatie??
quote:
lees je sig even..quote:
al genoeg relaties achter de rug en nu even de slet uithangen??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu niet, hoe ik me daar over 5 jaar over voel zie ik dan welMaar ik heb een aardig verleden, dus nu niet echt behoefte me te binden.
[..]Ik ben altijd vrij volwassen geweest, woon en zorg sinds mn 16e voor mezelf.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu niet, hoe ik me daar over 5 jaar over voel zie ik dan welMaar ik heb een aardig verleden, dus nu niet echt behoefte me te binden.
[..]Ik ben altijd vrij volwassen geweest, woon en zorg sinds mn 16e voor mezelf.
Nee, iets met mosterd en maaltijdquote:
mosterd.. maaltijd... spuit .. 1...1..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, iets met mosterd en maaltijd
En de volgorde van serveren...
groot gelijk manquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
En leeftijd zegt echt geen fuck
We are happy together en dat is het enige dat telt
en mijn mini ikjes zijn er ook heel erg gelukkig mee, en dan is het plaatje compleetquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
al genoeg relaties achter de rug en nu even de slet uithangen??
quote:
Leeftijd zegt WEL wat..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
op zekerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:47 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat lekker slapen..
trusten lieverds!
en helaas dat ik niet bij de meet kan zijn
maar er volgen er vast nog meer
Slaap lekker Barbabequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:47 schreef Barretje80 het volgende:
trusten lieverds!
en geheid ook nog wel iets voor die tijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:47 schreef Barretje80 het volgende:
trusten lieverds!
Het houd je wel bezig hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:46 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |