Mannen, zoeken het altijd jongerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar er zijn grenzen, zie mezelf eerder met iemand van 25 dan van 63
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gok dat daar 10 jaar tussen zit
Fout.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannen, zoeken het altijd jonger
nou nee hoor, dit is voor het eerst in 20 jaar dat ik een jonger iemand heb als ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
heb ooit 1x een oudere vriendin gehad, maar dat scheelde ook maar 2 jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*zucht*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Niet altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3 maanden telt nietquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*zucht*
dat jij maar al te graag "age is but a number" zegt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb het dan ook over zeker een jaartje of 4 / 5quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
3 maanden telt niet
maar een lekkere toyboy is wel leuk tussendoor
Dat dan weer niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dan weer niet...whehahahahahaahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dan weer niet...5 aan elke vinger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Waar wacht je nog opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar een lekkere toyboy is wel leuk tussendoor
Ik ben pas 26 he, grootste verschil dat ik ooit gehad heb was ik 18 en zij 37. Maar zolang ze boven de 18 is, er leuk uitziet en een beetje karakter heeft sta ik altijd open voor wat gescharrelquote:
mijn vorige vriendje was 4 jaar jongerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over zeker een jaartje of 4 / 5
been there, done thatquote:
gescharrel ben ik ook niet vies vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben pas 26 he, grootste verschil dat ik ooit gehad heb was ik 18 en zij 37. Maar zolang ze boven de 18 is, er leuk uitziet en een beetje karakter heeft sta ik altijd open voor wat gescharrel
Ben alleen wel altijd erg duidelijk, relatie daar zoek ik niet naar dus die hoeft niemand van me te verwachten
je wilt nu geen relatie of nooit niet een relatie??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben pas 26 he, grootste verschil dat ik ooit gehad heb was ik 18 en zij 37. Maar zolang ze boven de 18 is, er leuk uitziet en een beetje karakter heeft sta ik altijd open voor wat gescharrel
Ben alleen wel altijd erg duidelijk, relatie daar zoek ik niet naar dus die hoeft niemand van me te verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |