Bij MM Almere ook geen 3G te verkrijgen. Ik heb nu een witte 64 Gb met alleen wifi. Maar ik ben er wel erg blij meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer thuis. Zowel bij Ivizi als bij Media-Markt hier in Maastricht geen enkele zwarte 64GB+3G binnengekomen. Liggen zeker allemaal in filialen in Amsterdam en Rotterdam
.
En dan bel je Ivizi vanuit de rij, mag ie zogenaamd niet zeggen of ze van alle modellen iets hebben binnengekregen. Net daarna gaat een medewerker wel roepen dat ze die zwarte 64GB+3G niet hebben binnengekregen. Zeg dat dan meteen.
LOL ROFL LMAO nu ben je een n00bquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bij MM Almere ook geen 3G te verkrijgen. Ik heb nu een witte 64 Gb met alleen wifi. Maar ik ben er wel erg blij mee
Sorry... Wij hebben een zwarte 64GB + 3G bij de Dixons te pakken weten te krijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer thuis. Zowel bij Ivizi als bij Media-Markt hier in Maastricht geen enkele zwarte 64GB+3G binnengekomen. Liggen zeker allemaal in filialen in Amsterdam en Rotterdam
.
En dan bel je Ivizi vanuit de rij, mag ie zogenaamd niet zeggen of ze van alle modellen iets hebben binnengekregen. Net daarna gaat een medewerker wel roepen dat ze die zwarte 64GB+3G niet hebben binnengekregen. Zeg dat dan meteen.
Nee hoor, je hebt toch maar mooi 100 pleuro in je knip kunnen houden en dat 3G is niet zo heel belangrijk voor je gok ik? Het apparaat werkt iig exact hetzelfdequote:
Met welk mobiel apparaat postte jij dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:24 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Mijn leven, zonder dit majestueuze stukje techniek, ziet er gelukkig nog steeds goed uit...
Al lijkt het me wel leuk om er mee te spelen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:34 schreef LeonH het volgende:
Ik moet me steeds inhouden om dat ding te bestellen maar ik heb en niet genoeg geld op dit moment en een kameraad neemt me binnenkort eentje mee uit Amerika. Ik wil 'm nu!
Weet je zeker dat je kunt lezen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een kameraad neemt jou binnenkort mee uit Amerika?
Ben je een immigrant ofzo?
Nicequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef MrX1982 het volgende:
Jaaaa ik heb er een![]()
![]()
.
Na mijn werk naar de Media Markt Alexandrium gegaan met de gedachte wie weet.Blij dat ik gegaan ben.
Ik heb de laatste witte 32gig wifi die ze hadden. Lucky me.
WTF een iPad Nano?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef Misan het volgende:
Op dit moment heb ik een iPad Nano 3G. In hoeverre heeft een ipad2 toegevoegde waarde buiten een groter scherm?
IPhone 4quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WTF een iPad Nano?
En waarom is dat lelijke shitwit zo populair. [ afbeelding ]
Als tie nog op voorraad is wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:18 schreef kadeya het volgende:
Sta ik 2 uur in de rij te wachten, heb ik hem eindelijk. Kom ik thuis zit er een fout in. Het rubber wat tussen het scherm en achterkant zit laat los en er zitten flinke kieren in. Als ik nou terug ga naar iCentre, krijg ik dan gelijk een nieuwe mee?
Onder andere haha. Ik sta op met m'n iPhone en ga naar bed met m'n iPhone, verwacht niet dat dat met de iPad anders is :p Wil m ook nog voor m'n werk gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |