Klopt, maar dat zoek ik ook niet per se. Het gaat mij er meer om dat ie veilig in een tas kan waar al andere spullen inzitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is een hoes/sleeve. Met andere woorden, niet een case dat je kunt open klappen en kunt gebruiken, dit biedt geen enkele bescherming als je je iPad 2 daadwerkelijk gebruikt.
Misschien wel, het is wel balen als ie 't heeft (hoewel vooral zichtbaar in het donker, maar dan nog, je wilt gewoon een perfecte iPad), ik kan alleen totaal niet inschatten welk percentage er serieus last van heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:26 schreef Fiorellino het volgende:
Is het verstandig om te wachten met het aanschaffen van een iPad mbt dat blacklight bleeding?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is een enorme productie flater van Apple. Bijna alle iPad 2's hebben hier last van.
[ afbeelding ]
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1114606
Tientallen topics zijn er al over geopend in verscheidene Apple/Mac fora. Je moet in een compleet donkere kamer een zwarte afbeelding nemen en brightness op 100% ztten
Nogmaals, dat is geen case, maar een sleeve cover.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef Vixxen het volgende:
Voor case deze http://www.senacases.com/(...)lim-with-smartcover/
Hmm ik wacht wel even dan. Wanneer komt de 2e batch uit, weet jij dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:40 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Misschien wel, het is wel balen als ie 't heeft (hoewel vooral zichtbaar in het donker, maar dan nog, je wilt gewoon een perfecte iPad), ik kan alleen totaal niet inschatten welk percentage er serieus last van heeft.
Geen idee. Ik ben in ieder geval van plan ze terug te brengen totdat er een goed is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:30 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Hmm ik wacht wel even dan. Wanneer komt de 2e batch uit, weet jij dat?
Ik vind wel dat als je zo'n smak geld uitgeeft het wel goed moet zijn.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor wie nog een 16 gb iPad zoekt.
http://link.marktplaats.nl/435447936
on?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige die zijn iPad 2 nog aangetast in zijn verpakking heeft gelaten?
Ja, het voelt toch niet goed om de iPad 2 nu al uit te pakken.quote:
Dus? Laat je hem nu voor altijd ingepakt zitten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, het voelt toch niet goed om de iPad 2 nu al uit te pakken.
Ik hoor teveel gemixte berichten over de backlight bleeding om het uit te pakken en mijn resale value zien dalen, deze problemen zullen pas bij een volgende batch opgelost worden, en nu ruilen heeft sowieso geen zin.
Of hij last heeft van Backlight bleeding kun je uittesten. Is het zo, dan breng je hem terug voor een nieuwe. Dan zul je inderdaad even moeten wachten, maar als je een paar weken wacht is je omruilperiode wel voorbij, of je hem nu ingepakt laat of niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, het voelt toch niet goed om de iPad 2 nu al uit te pakken.
Ik hoor teveel gemixte berichten over de backlight bleeding om het uit te pakken en mijn resale value zien dalen, deze problemen zullen pas bij een volgende batch opgelost worden, en nu ruilen heeft sowieso geen zin.
Het gaat mij niet om het doorverkopen met winst, zoals jullie twee dat insinueren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
iPads zijn gewilde objecten, maar geen verzamelobjecten, dus ik verwacht niet dat er heel veel meer wordt betaald voor 'nieuw in seal'.
Waar gaat het dan wel om? Ik insinueer niets maar kan me geen goede reden voorstellenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het doorverkopen met winst, zoals jullie twee dat insinueren.
Ik zag vandaag personen luttele uren na aankoop hun iPad 2 te koop aanbieden, maar dan reeds geopend; uit de verpakking. Op het moment dat je besluit om er een te kopen met de intentie hem door te verkopen, dan open je de verpakking niet. Zowel, dan kun je gewoon verwachten dat mensen er minder voor bieden. Niet dat ik dat van plan ben, maar om de situatie te schetsen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om? Ik insinueer niets maar kan me geen goede reden voorstellen
Snap ik, daarom merkte ik ook op dat 'nieuw in seal' of niet nauwelijks uitmaakt en je er dus net zo goed mee kunt werken tot die tijd. Dan houd je net zo veel opties open en weet je ook nog eens of je het een fijn ding vindt of niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op dit moment wil ik mijn opties open houden aangaande het wel of niet behouden van mijn iPad 2.
Ik zou em via Apple zelf terug sturen. Mijn ervaring leert dat je dan sneller je spullen terug hebt dan wanneer een dealer de spullen terug stuurt naar Applequote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef kadeya het volgende:
Ik heb een ipad 2 gekocht bij iCentre, maar heb er een probleempje mee. Kan ik dan bij een willekeurige iCentre naar binnen stappen of moet het bij het filiaal waar ik hem heb gekocht?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een faal poging is datquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]x infinity
Die biedingen ook.560 euro voor wat een iPad 1 moet voorstellen maar wat in werkelijkheid een Blokker tablet is.
Terwijl een iPad 1 nu een nieuwprijs van minder dan 400 euro heeft.
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef einschtein het volgende:
Hoe kan ik ingodsnaam in de AppStore in de categorie Games tussen de verschillende genres kiezen? Snap er geen hol van...
Op mijn iPhone zie ik het wel. iPad zie ik hem niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef einschtein het volgende:
Hoe kan ik ingodsnaam in de AppStore in de categorie Games tussen de verschillende genres kiezen? Snap er geen hol van...
Het scheelt dat ze toch niet op voorraad zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De witte Ipad ziet er trouwens oke uit in het echt, persoonlijk een stuk beter als de zwarte. Alleen is mijn laptop aan het stuk gaan, dus deze maand geen Ipad 2 maar een dell laptop aanschaffen.
Ik wil die functie!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:48 schreef Cid het volgende:
[..]kan het ook niet vinden, op de iPhone kon dat geloof ik wel.
Als je in de AppStore zoekt kan je wel zoeken in een subcategorie. Raar dat je niet gewoon per subcategorie kunt kijken wat er wordt aangeboden.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef einschtein het volgende:
mmmm.... best wel wat probleempjes dus met de ipad 2, misschien moet ik gewoon maar wachten op de 2e batch.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:59 schreef kadeya het volgende:
Ik ben niet echt tevreden over de afwerking. Meer mensen dit probleem:
[ afbeelding ]
Ik ben bij een paar iCentre's geweest en daar hadden de demomodellen er ook last van op precies dezelfde plek. Sommige meer, sommige minder. Beetje jammer.
Of je koopt het gewoon niet, zo zijn er altijd product redenen te verzinnen om een aankoop af te wachten. Inmiddels overtuigd van de witte Ipad, stuk relaxterquote:Op zondag 27 maart 2011 13:57 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
mmmm.... best wel wat probleempjes dus met de ipad 2, misschien moet ik gewoon maar wachten op de 2e batch.
Nee, maar heb zelf dit: http://i752.photobucket.com/albums/xx170/sdsolstice/crooked.jpg.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:59 schreef kadeya het volgende:
Ik ben niet echt tevreden over de afwerking. Meer mensen dit probleem:
[ afbeelding ]
Ik ben bij een paar iCentre's geweest en daar hadden de demomodellen er ook last van op precies dezelfde plek. Sommige meer, sommige minder. Beetje jammer.
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Nee, maar heb zelf dit: http://i752.photobucket.com/albums/xx170/sdsolstice/crooked.jpg.![]()
Ben alleen niet zo kieskeurig dat ik m daar voor terugstuur. Zal met de vraag te maken hebben denk ik, dat ze die dingen te snel en te onzorgvuldig produceren of zo.
Er lijkt wel met elk iPad 2 exemplaar IETS mis te zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Nee, maar heb zelf dit: http://i752.photobucket.com/albums/xx170/sdsolstice/crooked.jpg.![]()
Ben alleen niet zo kieskeurig dat ik m daar voor terugstuur. Zal met de vraag te maken hebben denk ik, dat ze die dingen te snel en te onzorgvuldig produceren of zo.
Pfff oke dan. Kun je m zelf niet een beetje draaien?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Binnenkort dus weer wat zelfmoorden bij foxconn.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:50 schreef Queetnix het volgende:
[..]
Daarom en draaien lukt jammer genoeg niet, dus laat t maar zo.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Pfff oke dan. Kun je m zelf niet een beetje draaien?
Het zou ook niet iets zijn waar ik hem terug voor zou sturen. Ik zoudoen en dan lekker ervan genieten. T maakt m ook wel uniek!
Die heb ik ook. Doet goed wat ie moet doen (drie vakanties overleven, onder andere).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb deze besteld:
[ afbeelding ]
Nothing special, maar volgens mij dient het prima het doel wat ik voor ogen hebUiteindelijk gaat het om wat er in de hoes zit
![]()
Desalniettemin zijn er mooie dingen te krijgen!
Euh, huh? Bij het zoekscherm moet ik wat invoeren...quote:Op zondag 27 maart 2011 10:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je in de AppStore zoekt kan je wel zoeken in een subcategorie. Raar dat je niet gewoon per subcategorie kunt kijken wat er wordt aangeboden.
Edit: in het zoek scherm kan je wel kijken wat er wordt aangeboden in de subcategorie, gewoon geen zoek naam invullen.
Ik heb medelijden met de persoon die hier in traptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Dude koop voor minder een iPad1. Je zal er echt geen spijt van krijgen jwz.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:03 schreef Tinos85 het volgende:
Zal me benieuwen wanneer ze weer iPad2's in voorraad hebben. Ze hadden hier in Haarlem niks meer
ja maar denk wel dat er nog wat haken en ogen aan je PP presentatie hangen aangezien sommige templates niet goed(of soms helemaal niet) worden weergeven op je iPad. Denk dus simpel als je een PP presentatie in elkaar wilt flansen en wilt weergeven op je iPad.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:58 schreef Stienn het volgende:
Zijn er mensen die hun iPad voor school gebruiken? Docenten hebben powerpoint e.d. die je dan gewoon relaxed op je iPad kan bekijken?
Zit er over na te denken om een iPad hiervoor te kopen.
Daarnaast hoe lastig is het om een ipad te importeren?
. Goed maar dat ik slechts 480 heb betaald, anders was ik een debiel geweest.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:26 schreef Xeanor het volgende:
Ik heb medelijden met al die gasten die 500 euro of nog meer uitgeven om een beetje Angry Birds en Real Racing te spelen en 'm daarna alweer opzij leggen... echt wat een debielen
Ja, want dat is ook echt waar ik mijn iPad voor koop.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:26 schreef Xeanor het volgende:
Ik heb medelijden met al die gasten die 500 euro of nog meer uitgeven om een beetje Angry Birds en Real Racing te spelen en 'm daarna alweer opzij leggen... echt wat een debielen
Waow jij hebt een iPhone 4 en een kleine Macbook Pro!!1quote:Op maandag 28 maart 2011 13:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, want dat is ook echt waar ik mijn iPad voor koop.Terwijl ik al een iPhone 4 en een MacBook Pro 13" heb.
Grapjas.
Via via weet ik iemand die in hong Kong zit en sowieso elke maand naar Nederland vliegt.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef rubje het volgende:
[..]
ja maar denk wel dat er nog wat haken
en ogen aan je PP presentatie hangen aangezien sommige templates niet goed(of soms helemaal niet) worden weergeven op je iPad. Denk dus simpel als je een PP presentatie in elkaar wilt flansen en wilt weergeven op je iPad.
Importeren een iPad is gewoon zonde van je tijd en geldwant het gaat nergens meer over tegenwoordig itt vorig jaar april met de toenmalige levering en dollarkoers vs Euro.
![]()
Het verschil is niet eens 50 of 100 euro,dus om daar al die moeite voor te doen voor shipment is![]()
MITS je iemand hebt die toch naar de VS gaat en er een zomaar kan meenemen voor je,dan loont het.
Jezus.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dixons heeft levertijd inmiddels op mei 2011 staan: http://dixons.nl/specials/iPad2
Ja hoiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef beefcake het volgende:
Ai, iCentre heeft hopelijk een kortere levertijd! We hebben er daar nog een in bestelling staan. En als we die binnen hebben, hebben we een iPad 1 te koop
Denk dat dat ook ermee te maken heeft dat aanbod van iPad2 heel beperkt is en dat dus nog niet iedereen die dat wil 'm heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
![]()
Ik had gedacht dat de 2e hands Ipad 1 wel V&A zouden overstromen, maar hier en op tweakers valt het erg tegen...
Welk type en hoe duur?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:13 schreef beefcake het volgende:
Ai, iCentre heeft hopelijk een kortere levertijd! We hebben er daar nog een in bestelling staan. En als we die binnen hebben, hebben we een iPad 1 te koop
Ja hoiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
![]()
Ik had gedacht dat de 2e hands Ipad 1 wel V&A zouden overstromen, maar hier en op tweakers valt het erg tegen...
Er zit wel een verschil tussen willen en het ook krijgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:42 schreef klaasdj het volgende:
MediaMarkt in Groningen wil eind deze week weer iPad 2's in de schappen hebben.
Het heeft weinig zin om nu je iPad te verkopen als je nog 4+ weken moet wachten tot de iPad2 op voorraad isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
![]()
Nope en denk dat ze daar net zo goed uitverkocht zijn, wachttijden hebben en dat er handelaars alles opkopen om het in China weer met winst te resellen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:30 schreef Stienn het volgende:
Via via weet ik iemand die in hong Kong zit en sowieso elke maand naar Nederland vliegt.
Weet alleen niet of ze daar zoveel goedkoper zijn.
Wat wil jij doen dan? Een 2e-hands object met winst verkopen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef Copycat het volgende:
En dan ook met verlies verkopen. Als je daar intrapt, heb je het ook bijna verdiend.
Kennelijk kan het nog steeds uit, welk type mens trapt hier nou in? Het probleem ligt bij de kopers, niet de oplichters. (ja natuurlijk ten eerste de oplichters, maar jullie weten wel wat ik bedoel)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef Copycat het volgende:
En dan ook met verlies verkopen. Als je daar intrapt, heb je het ook bijna verdiend.
Nou, zeker niet de volgende dag tegen de helft van de prijs verkopen. En in seal, met een schaarste? Ja, dan kan er wel een kleine winstmarge op.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:07 schreef einschtein het volgende:
Wat wil jij doen dan? Een 2e-hands object met winst verkopen?
Dat lijkt mij duidelijk en totaal geen discussie punt. Kijk vraag en aanbod maar eens op marktplaats, iedereen plaatst de ipad 2 duurder op als aanschaf waarde. Waarom? Handelaren weten dat de ipad 2 overal is uitverkocht, en ja iemand die het geld er voor over heeft betaald meer, simpel zat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, zeker niet de volgende dag tegen de helft van de prijs verkopen. En in seal, met een schaarste? Ja, dan kan er wel een kleine winstmarge op.
Zoveel hoeft dat niet te zeggen. Bij de release van de iPad 1 kreeg ik 'm ook opeens 3 weken voor de verwachte levertijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dixons heeft levertijd inmiddels op mei 2011 staan: http://dixons.nl/specials/iPad2
Inmiddels vervroegd naar aprilquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone4 had officieel ook zo'n lange wachttijd. 8 weken werd er gezegd maar had 'm na 4 weken binnen. Dus die aangegeven datums zeggen weinig...quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:35 schreef SixtY het volgende:
Mailtje gehad van ifactors dat ik mijn ipad2 vandaag op kan komen halen! Wie had dit verwacht, zo snel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |