echt vaag, ineens weten ze allesquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ze raden ineens alle geheimen (jo/mo en flip)
Ik doe het nu gewoon alleen nog maar als ik LAPO heb.. en dan ben ik meestal snel genoeg om in mijn eentje te zijn..quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ben benieuwd hoeveel COSsen ze nu opengooien
ik gooi nu geen cos open hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Ben benieuwd hoeveel COSsen ze nu opengooien
er kwamen op dat filmpje ook wel vet veel clues voorbij, maar om ze dan ineens allemaal op hun plaats te laten vallen, volgens mij kan dat gewoon niet, maarja, niets is wat het lijkt hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
echt vaag, ineens weten ze alles
Het is hier toch veel leuker!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik gooi nu geen cos open hoor
Ik ook alleen als lapo, maar soms is een lapo in de beleving van anderen te traagquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik doe het nu gewoon alleen nog maar als ik LAPO heb.. en dan ben ik meestal snel genoeg om in mijn eentje te zijn..
Je bent een Fok-Virgin....duidelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Namat het volgende:
Mmm...onaardige reactie, we hebben allemaal een eigen mening, die heb je maar te accepteren. Ik pak ook niemand omdat ie een andere mening heeft. Wolven? Nou, ik ben dol op wolven, zijn mijn lievelingsdieren![]()
Na het lezen van zoveel negatieve reacties wilde ik graag Servio een hart onder de riem steken, blijkbaar is dat bedreigend voor je, een lief commentaar over Sergio.
Jammer dat ik je avond verpest. Ik heb een geweldige avond.
Gunde beide heren de plek in het huis en gun ze beiden een positieve terugblik op het huis.
Welterusten en slaap lekker
[..]
Nee deed onze TT hunterquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik gooi nu geen cos open hoor
Jah en sommige LAPO's open ook gewoon niet (weten nu hoe ofzo) dus andere moeten ook wel openen misschien...quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook alleen als lapo, maar soms is een lapo in de beleving van anderen te traag
sommige lapo's zijn mobiel en kunnen geen nieuwe openen, maar die seinen meestal een ander wel in om te openen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah en sommige LAPO's open ook gewoon niet (weten nu hoe ofzo) dus andere moeten ook wel openen misschien...
Ja ruudpuntnl die was nog laterquote:
tja, dan moeten ze maar een duidelijke regel stellen, toch? In de faq staat dat het hier het recht van de snelste is en niet dat de lapo openen moetquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
't gaat eigenlijk nergens over.... tellen hoeveel cossen geopend worden. En Piet en ander Mods maar druk zijn met de slotjes
ik heb best veul hobbies persoonlijk, maar topichunten is er eigenlijk geen vanquote:
fipohunten vink nog wel mooi als ik de tijd er voor heb......quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb best veul hobbies persoonlijk, maar topichunten is er eigenlijk geen van
toch een schotel-abonnementje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
echt erg,ben nu bezig om het voor elkaar te krijgen dat ik volgende week net 5 kan kijken zonder piet
Klopt, maar het heeft wel tot gevolg dat er toch al een paar keer twee COSsen tegelijk gevuld werden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, dan moeten ze maar een duidelijke regel stellen, toch? In de faq staat dat het hier het recht van de snelste is en niet dat de lapo openen moet
nope, kijken of ik een vpn server kan maken bij mijn ouders thuis en dan net5 streamen vanuit daarquote:
Trusten!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Mag ik afzwaaien nu? Nagenieten van de avond en even over de Ikea rommelstruikelend naar mijn bed.
Trusten alle, kusje Bol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |