geheim? Nee hoor, ik had gewoon zin om te drukkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oe Oe welke geheim denk je te weten!
Pietje valt ook reuze mee hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Geef je nou serieus antwoord?![]()
Je bent grappig vanavond.
Je valt me mee.
Daar heeft ze wel een punt......heb ik persoonlijk ook last van.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
zegt joanna tegen mo: hoogbegaafden zijn dom, zitten tegen geschiftheid aan, is een fakking feit
dat is niet zo moeilijk, labyrinth heeft maar 1 pad, het is geen doolhofquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:32 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Hoe ben jij in vredesnaam door dat labyrint gekomen
volgens mij werkt ie in de "queens head " op de zeedijk in amsterdamquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
daaag servio, vertel wel even waar je die optredens geeft, dan weet ik teminste waar ik uit de buurt moet blijven
Ik weet niet hoe hoog je ga-met-je-muis-naar-de-rechter-bovenhoek gehalte is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
Geef je nou serieus antwoord?![]()
Je bent grappig vanavond.
Je valt me mee.
dat kloptquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
volgens mij werkt ie in de "queens head " op de zeedijk in amsterdam
oooh dat is makkelijk de wallen mag ik toch niet komen van mijn vrouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
volgens mij werkt ie in de "queens head " op de zeedijk in amsterdam
ik ben er wel eens geweest, jaren geleden, toen was "dusty" de eigenaar(esse)quote:
Dat moest ik even visualiseren......toen vatte ik hem........mijn kruispunt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog je ga-met-je-muis-naar-de-rechter-bovenhoek gehalte is.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geheim? Nee hoor, ik had gewoon zin om te drukken
ik ben er nooit geweest ofzo maar heb het gelezen op servio's websitequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben er wel eens geweest, jaren geleden, toen was "dusty" de eigenaa(esse)
wij gingen met een hele groep vrienden en vriendinnen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:36 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
oooh dat is makkelijk de wallen mag ik toch niet komen van mijn vrouw
servio wie is servio/?????quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ben er nooit geweest ofzo maar heb het gelezen op servio's website
oh ok...ps..je mist er niets aan als je er niet heen gaat hoor, ik vond het 3 keer niks daarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ben er nooit geweest ofzo maar heb het gelezen op servio's website
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat doen jullie toch niet om Pietje weg te lokken he?
![]()
denk aan verleden tijd, daar zit ie ergens bijquote:
nee er waren er echt 3 openquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat doen jullie toch niet om Pietje weg te lokken he?
![]()
goed zo, ik had ook geen plannen om te gaan ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ok...ps..je mist er niets aan als je er niet heen gaat hoor, ik vond het 3 keer niks daar
niet zo pochen met je grote tuinquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef bollokus het volgende:
my god even de hond uitlaten en alweer een halve sc vol
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
niet zo pochen met je grote tuin
ik ook nu pasquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooh, nou snap ik 'm pas, Pierce Brosnan![]()
Jij kan ook niet tellen hoor, nog niet eens eenderde volquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef bollokus het volgende:
my god even de hond uitlaten en alweer een halve sc vol
verdomd ligt het aan de tuinquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
En die koe dan? Waar sloeg dat op? Of de gepiercte oormerken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooh, nou snap ik 'm pas, Pierce Brosnan![]()
Bollekus tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En die koe dan? Waar sloeg dat op? Of de gepiercte oormerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |